Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з водовідведення 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Очікувана вартість
955 200,00 UAH
UA-2020-12-29-000676-b 7d27c330af364eeca8b8f8a4694af6da
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пілецький Анатолій Михайлович

+380445023703 kmkl8p@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП"Київська міська клінічна лікарня №8"
Код ЄДРПОУ: 05497146
Місцезнаходження: 04159, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кондратюка, 8
Контактна особа: Пілецький Анатолій Михайлович
+380445023703
kmkl8p@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
згідно Закону України «Про публічні закупівлі», приймаючи до уваги специфічний характер даних послуг найбільш прийнятною процедурою для проведення закупівлі послуг з водовідведення є застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.2, частини 2 ст.40 у зв'язку з відсутністю конкуренції з технічних питань.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2020 11:30
Оскарження наміру укласти договір: 04 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


документи готуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 м.куб
Ціна за одиницю: 9.55UAH з ПДВ
послуги з водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04159, Україна, м. Київ, Київ, вул. Юрія Кондратюка, буд.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Постачальник: щомісячно направляє у паперовому вигляді акт приймання-передачі послуг для оплати відповідно до встановлених тарифів, У розрахункових документах зазначаються вартість та кількість наданих послуг за відповідний період, а також розмір діючих тарифів. Оплата вартості послуг здійснюється Споживачем щомісячно у безготівковій формі у п'ятиденний строк з дня отримання фінансування на розрахунковий рахунок.; Періодична Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

29 грудня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "АК"Київводоканал"
#03327629
Переможець 955 200,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 11:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 11:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "АК"Київводоканал"
#03327629
955 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:31
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:23
додатковаугода ДК.pdf зміни до договору
04 січня 2022 15:22
Електронний підпис укладений
23 лютого 2021 16:25
додаткова угода.pdf зміни до договору
23 лютого 2021 16:23
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 10:46
додаткова угода.pdf зміни до договору
26 січня 2021 10:41
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:29
ДОГОВІР укладений
13 січня 2021 14:25

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з водовідведення 100000 м.куб 9,55
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)відповідно до постанови НКРЕ від 16.12.2020р. №2499
Номер договору про закупівлю: 23403/1-5-05ДК
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23403/1-5-05ДК
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 23403/1-5-05ДК
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги з водовідведення 62178.7 м.куб 12,04
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 748 631,60
UAH (в тому числі ПДВ 124 771,93 UAH)