Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод (90430000-0 Послуги з відведення стічних вод)
Очікувана вартість
67 117,60 UAH
UA-2020-12-28-002935-c bcf35c9f41c9426f8371e048808b783d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Кузнєцова

+380956740140 vosololone@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41760708
Місцезнаходження: 52400, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Солоне, вул. Гагаріна, буд. 7
Контактна особа: Олена Кузнєцова
+380956740140
vosololone@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відсутність інших джерел централізованого водовідведення. Згідно ст. 5 Закону України «Про природні монополії» регулюється діяльність суб’єктів природних монополій у сфері централізованого водовідведення. Перелік суб’єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України КП «Солонянського житлово-комунального Управління Дніпропетровської обласної ради» (внесено до Переліку суб’єктів природних монополій в Дніпропетровській області).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2020 10:38
Оскарження наміру укласти договір: 08 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Відділ освіти виконавчого комітету Солонянської селищної ради
Місце знаходження замовника: 52400, Дніпропетровська область, Солонянський район, смт. Солоне, вул. Гагаріна, буд.7.
Категорія замовника – підприємства , установи, організації, зазначені у пункті 1 частини третьої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Тендерна пропозиція та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5786 метр кубічний
Послуги з відведення стічних вод (90430000-0 Послуги з відведення стічних вод)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

28 грудня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#37490818
Переможець 67 117,60
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 10:38

Документи

28 грудня 2020 10:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 10:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#37490818
67 117,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2020 10:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 09:05
ДУ 3 договору 31.pdf укладений
15 вересня 2021 09:04
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2021 16:12
ДУ 3 договору 31.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 16:11
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2021 09:31
ДУ 2 договору 31.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 09:31
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2021 09:34
Допугода 1 договору 31.pdf зміни до договору
11 травня 2021 09:33
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 13:53
Договір Водовідведення 31.pdf укладений
16 січня 2021 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести доповнення та зміни до умов договору, а саме внести зміни до розділу 2. Тарифи на послуги та їх загальна вартість, п. 2.2, та викласти в новій редакції: Загальна сума договору 67 117,60 грн, в т.ч. ПДВ – 11186,27 грн і є сумою всіх наданих послуг впродовж строку дії даного договору. - За рахунок кошторисних призначень – 66156,41 грн - За рахунок відшкодування орендарями – 961,19 грн Згідно з ч.3 ст 631умови додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, а саме з 01.01.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести доповнення та зміни до умов договору, а саме: п. 2. ТАРИФИ НА ПОСЛУГИ ТА ЇХ ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ, п.п.2.2., та викласти в новій редакції: Загальна вартість даного договору складає 67 117,60 грн, в т.ч. ПДВ 11186,27 грн і є сумою всіх наданих послуг впродовж строку даного договору): - за рахунок кошторисних призначень - 65 904,11 грн - за рахунок відшкодування орендарями - 1213,49 грн
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди , що сума договору підлягає зменшенню на 34787,85 грн, в т.ч. ПДВ - 5797,98 грн
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 серпня 2021
Сума оплати за договором: 32 329,75
UAH (в тому числі ПДВ 5 388,29 UAH)
Причини розірвання договору: Значне здорожчання води, Постачальнику економічно недоцільно