Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Fencing, railing and safety equipment installation work (Repair of fences for perimeter protection and video monitoring systems, and access control systems at GDP Sumy GPMD)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Контактна особа: |
Семеренко Костянтин Володимирович 380442986469 SEMERENKO-KV@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine |
National ID: | 42795490 |
Contact point: |
Semerenko Kostiantyn 380442986469 SEMERENKO-KV@TSOUA.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2020 17:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2021 13:08 |
Очікувана вартість: | 49 317 325,83 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 493 173,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1400000 UAH |
Publication date: | 28 грудня 2020 17:58 |
Enquiries until: | 19 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 січня 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 49 317 326 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 493 173 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
The conditions for providing security for tender proposals are specified in the announcement of the start of bidding and in Annex 6.1 to the tender documentation
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | На підставі актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2020 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2020 17:55 |
20_1354_п_Додаток 1 ТЗ.docx | |
28 грудня 2020 17:55 |
20_1354_п_Додаток 5 форма оцінки.pdf | |
28 грудня 2020 17:55 |
20_1354_п тд.docx | |
28 грудня 2020 17:55 |
20_1354_п_Додаток 1.1 гарантійний лист.docx | |
28 грудня 2020 17:55 |
20_1354_п_Додаток 2 перелік інформації.docx | |
28 грудня 2020 17:55 |
20_1354_п_Додаток 6_2_забезпечення викон договору.docx | |
28 грудня 2020 17:55 |
20_1354_п_Додаток 6_1_забезпечення ТП.docx | |
28 грудня 2020 17:55 |
20_1354_п_Додаток 4 проект договору.docx | |
28 грудня 2020 17:55 |
20_1354_п_Додаток 3 вимоги до переможця.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000086 ● 9502fe8812b04e1ca0fa375bf363758e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 13:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
58 UA-2020-12-28-002934-b 28.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-11 17:05:00
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із зведення огорож, монтажу поручнів і захисних засобів (Ремонт огорожі з захистом периметру, системи відеоспостереження та контролю доступу промислових майданчиків та ГРС Сумського ЛВУМГ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-28-002934-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-16 10:21:27
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 11 лютого 2021 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-28-002934-b
1. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі було визначено на підставі дефектних актів та наказів Товариства № 465 від 16.06.2020 року «Щодо затвердження типових вимог до огорож з захистом периметру», № 830 від 21.10.2020 року «Про введення в дію інтегрованого комплексу безпеки (ІКБ)».
2. Очікувана вартість визначена на підставі кошторисного розрахунку розробленого управлінням ПКР ТОВ «Оператор ГТС України». Розрахунок очікуваної вартості визначено згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та виконано в програмному комплексі АВК-5.
Додатки:
1. Накази Товариства № 465 від 16.06.2020 року «Щодо затвердження типових вимог до огорож з захистом периметру», № 830 від 21.10.2020 року «Про введення в дію інтегрованого комплексу безпеки (ІКБ)».
2. Зведений кошторисний розрахунок по об’єкту “Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Ремонт огорожі з захистом периметру, системи відеоспостереження та контролю доступу промислових майданчиків та ГРС Сумського ЛВУМГ)”.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна, Київська область обл., Київ, проспект Гузара Любомира, будинок 44 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДУЕС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2021 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДУЕС" |
49 316 320,00
UAH
|
48 822 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕАЛБУД МОНТАЖ" |
49 300 000,00
UAH
|
49 300 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДДУЕС" #41917530 |
Переможець |
48 822 000,00
UAH
|
05 березня 2021 08:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2021 17:08
|
додаткова угода №1 (ст) (1) (1).pdf | зміни до договору |
13 липня 2021 17:08
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2021 10:28
|
ч.2_2103000128_ТОВ БУДДУЕС.pdf | укладений |
25 березня 2021 10:28
|
ч.1_2103000128_ТОВ БУДДУЕС.pdf | укладений |
25 березня 2021 10:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, відповідно до частини першої ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, пункту 13.6 Договору №2103000128 від 23.03.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 210300028 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 березня 2021 — 12 квітня 2023 |
Сума оплати за договором: |
8 711 368,38
UAH (в тому числі ПДВ 1 451 894,73 UAH)
|
Причини розірвання договору: | В зв’язку з настанням обставин непереборної сили (форс-мажор) що тривають понад 90 днів підрядник ТОВ "БУДДУЕС" листом №ТОВВХ-23-17 від 02.01.2023 повідомив ТОВ «Оператор ГТС України» про розірвання договору №2103000128 від 23.03.2021 року |