Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір А4 за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
192,50 UAH
UA-2020-12-27-000836-c 7ef2a1edeafc4e5686e719ea9fb50e58
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Романович

+380977692250 uliaromanovic7788@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОКАЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 40476360
Місцезнаходження: 45500, Україна , Волинська обл., смт. Локачі, вул. Героїв Майдану, буд. 38
Контактна особа: Юлія Романович
+380977692250
uliaromanovic7788@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі повинні відповідати технічному регламенту (стандарту та ін.), дія яких поширюється на відповідні види (типи) продукції згідно із законодавством України, якості товарів, вимогам чинного законодавства України та умовам Договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 пачок
Папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45500, Україна, Волинська область, смт. Локачі, Героїв Майдану, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 грудня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДУДКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА
#2339712144
Переможець 192,50
UAH
27 грудня 2020 17:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
27 грудня 2020 17:12
Д.PDF укладений
27 грудня 2020 17:11

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А-4 2 пачок 96,25
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 192,50
UAH