Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні лікарські засоби – 9 найменувань)
Очікувана вартість
2 825 211,00 UAH
UA-2020-12-25-000971-c ● 83689a9c1b8e461baec4cce0a4d0fe08
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000010 |
Місцезнаходження: | 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г |
Контактна особа: |
Людмила Романюк +380989265588,+380362281692 kzroklbuhc2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 грудня 2020 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2021 17:00 |
Очікувана вартість: | 2 825 211,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.
Тендерна документація
01 березня 2021 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 15:07 |
Тендерна_документацiя.doc | |
01 березня 2021 15:07 |
Технічна специфікація.docx | |
01 березня 2021 15:07 |
Проект договору.docx | |
01 березня 2021 15:07 |
Перелік змін.docx | |
25 грудня 2020 13:27 |
Додаток 3.docx |
01 березня 2021 15:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 березня 2021 15:07 |
Тендерна_документацiя.doc
|
||||||
01 березня 2021 15:07 |
Технічна специфікація.docx
|
||||||
01 березня 2021 15:07 |
Проект договору.docx
|
||||||
01 березня 2021 15:07 |
Перелік змін.docx
|
||||||
25 грудня 2020 13:27 |
Додаток 3.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-25-000971-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ», Код ЄДРПОУ:38737616
Дата подання: 06 січня 2021 15:18
Дата подання: 06 січня 2021 15:18
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Просимо:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Заборонити Замовнику вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі;
3. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме:
- відокремити позицію №1 «Морфін, комбінації»; позицію №5 «Клонідин»; позицію №6 «Натрію оксибутират» в окремі частини предмету закупівлі (лоти) відповідно;
- виправити строк для надання переможцем інформації у відповідності до частини шостої статті 17 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 січня 2021 11:07
рішення від 11.01.2021 № 222 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 12 січня 2021 11:07
інформація про перенесення від 19.01.2021 № 649.pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 17:30
інформація про перенесення від 22.01.2021 № 762.pdf
Дата публікації: 26 січня 2021 19:18
інформація про резулятивну частину рішення від 29.01.2021 № 1642.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2021 14:39
рішення від 29.01.2021 № 1642.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2021 19:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Усунено порушення відповідно до рішення АМКУ №1808 від 02.02.2021р.
Дата виконання рішення замовником: 01 березня 2021 15:17
Номер скарги: UA-2020-12-25-000971-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМСТОР-УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41665931
Дата подання: 06 січня 2021 16:49
Дата подання: 06 січня 2021 16:49
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
25 грудня Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради (далі - Замовник) було прийнято рішення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні лікарські засоби – 9 найменувань) UA-2020-12-25-000971-c (далі - Процедура закупівлі).
Скаржник, Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАРМСТОР-УКРАЇНА», вважає що Замовником, всупереч вимог статей 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в тендерній документації було встановлено низку порушень та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Скаржника та інших учасників, на підставі наступного:
1. В Додатку 1 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі вказується на необхідність надання Учасником гарантії можливості поставки предмета закупівлі, а саме, оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України),
«) Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro.».
Більш того, «В разі якщо тендерною пропозицією Учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупівлі визначених в Додатку 1, Учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я.»
Вказуючи вимогу надання гарантійних листів виробника, та копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я у разі надання екваіваленту товару, Замовник суттєво обмежив коло потенційних учасників закупівлі.
В спільному листі Міністерство охорони здоров'я та Міністерством економічного розвитку і торгівлі України вказана низка рекомендацій для закупівельників лікарських засобів, які виклали у спільному листі N 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018. Документ був розроблений на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо захисту і формування конкурентного середовища в сфері закупівель лікарських засобів, серед яких Згідно п. 8, Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробників лікарського засобу про можливість поставки товару у визначені строки, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
2. Відповідно до п 19 ч 2 ст 22 Закону, Тендерна документація повина містити, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
В той же час в Тендерній документації Пункт 2 розділу 5 ТД – Інша інформація.
В ТД вказується: «Відповідно до частини третьої статті 22 Закону допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення тендерної пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки, а також:
зазначення неправильної назви документа, якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації;
зазначення неповної інформації в певному документі, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що надано у складі тендерної пропозиції».
В Тендерній документації відсутній повний перелік формальних помилок, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
3. Пункт 4 розділу 6 ТД - Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю. В ТД вказується:
Договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 Закону;
його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 Закону.
В той же час, нікчемність договору про закупівлю визначається у ст. 43 Закону, а не ст. 36, яка визначає - «Стаття 36. Умови застосування процедури торгів з обмеженою участю».
Стаття 32 Закону не регулює строки. «Стаття 32. Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся 2. Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі…».
4. В додатку 3 Тендерна пропозиція – відсутня форма щодо надання цінової пропозиції. Натомість, розміщена таблиця щодо надання документів в підтвердження кваліфікаційних вимог учасника відповідно до ст. 16 Закону.
Крім того, в кваліфікаційних вимогах вимагається наявність працівників сервісних інженерів з підтвердженням освіти за фахом сервісних інженерів та навики виконання даних послуг!
В той час, як здійснюється процедура закупівлі товарів, а не надання послуг.
Витяг з Додаток 3
«1.1. Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності), що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в т.ч. сервісного(их) інженера(ів).
1.2. Копії документу(ів) про освіту за фахом та/або документу(ів), що підтверджує(ють) навик(и) виконання даних видів послуг, зазначеного(их) у вищезазначеній довідці інженера(ів).)»
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Статтею 22 Закону передбачено, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. А тендерна документація не відповідає вимогам Закону.
За сукупністю всіх вимог лише обмежене коло виробників може виконати таку сукупність умов для поставки товару по закупівлі. Такі дискримінаційні умови унеможливлюють прийняти нашому підприємству участь у даній закупівлі та запропонувати еквівалент.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, однак дискримінаційні вимоги ТД позбавляють нас такої можливості.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Згідно вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Прийняти скаргу до розгляду.
Встановити порушення процедури закупівлі код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні лікарські засоби – 9 найменувань) UA-2020-12-25-000971-c в частині наявності дискримінаційних вимог в Тендерній документації замовника та невідповідності ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зобов’язати Замовника привести Тендерну документацію у відповідність до діючого законодавства та усунути зазначені вище дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 січня 2021 10:58
Рішення від 11.01.2021 № 241 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 12 січня 2021 10:58
інформація про перенесення розгляду скарги від 20.01.2021 № 688.pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 20:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.02.2021 № 1808.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2021 18:36
Рішення від 02.02.2021 № 1808.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2021 20:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Усунено порушення відповідно до рішення АМКУ №1808 від 02.02.2021р.
Дата виконання рішення замовником: 01 березня 2021 15:14
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні лікарські засоби – 6 найменувань) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 598 206,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 12 991,03 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
600 амп
Тримеперидин
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Trimeperidine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Дата доставки:
31 грудня 2021
34000 амп
Фентаніл
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Дата доставки:
31 грудня 2021
6500 амп
Діазепам
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Дата доставки:
31 грудня 2021
3000 амп
Морфін
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Дата доставки:
31 грудня 2021
2200 амп
Кетамін
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Дата доставки:
31 грудня 2021
600 амп
Трамадол
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tramadol
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33007, Україна, Рівненська область, місто Рівне, Київська 78-Г
Дата доставки:
31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2021 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМСТОР-УКРАЇНА" |
2 583 418,70
UAH з ПДВ
|
2 583 418,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "Аптека"ЛІКИ" |
2 589 886,85
UAH з ПДВ
|
2 589 886,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМСТОР-УКРАЇНА" #41665931 |
Переможець |
2 583 418,70
UAH з ПДВ
|
16 березня 2021 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2022 19:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 квітня 2022 19:09
|
3 lj 167.pdf | зміни до договору |
28 січня 2022 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 10:48
|
DU 2.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 12:33
|
1 до дог 167.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 13:28
|
Дог 167-01.01.2021 Фармстор Україна.pdf | укладений |
01 квітня 2021 13:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |