Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір рулонний, фальцований
Без назви
Очікувана вартість
517 320,00 UAH
UA-2020-12-24-016502-c 16b059a34dcf43b4b8bb423d04604843
Відбір для закупівлі за рамковою угодою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Шифрук

+380443232078 shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: https://www.ukrposhta.ua/ua/zakupivli
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Андрій Шифрук
+380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
National ID: 21560045
Contact point: +380443232078
shyfruk-ao@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 грудня 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 26 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2021 20:00
Початок аукціону: 12 січня 2021 11:16
Початок аукціону: 12 січня 2021 11:16
Очікувана вартість: 517 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 586,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Information

Estimated total value: 517 320 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 587 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Замовник вимагає від учасника-переможця відбору внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - оригінал банківської гарантії/електронна банківська гарантія. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Тендерна гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог Замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Забезпечення виконання договору має бути надано до моменту укладання договору, але у будь-якому випадку не пізніше кінцевого строку укладання договору, відповідно до Особливостей закупівель за рамковими угодами та їх укладення, затверджених Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15.09.2017 №1372, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.10.2017 за № 1236/31104. Банківські реквізити Замовника: АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045 Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA353004650000000260093011852 Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18000 рулон
Папір рулонний без перфорації ширина 210 мм, довжина 70м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Період постачання: по 11 лютого 2021
5000 рулон
Папір рулонний з перфорацією ширина 210мм, довжина 70м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Період постачання: по 11 лютого 2021

Інформація про рамкову угоду

Дата підписання: 29 липня 2020 11:00
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Папір рулонний без перфорації ширина 210 мм, довжина 70м
ПП "Група компаній "Торгсервіс"
20.4 UAH з ПДВ 482400 UAH з ПДВ
ТОВ "РОМА-К"
20.64 UAH з ПДВ 479520 UAH з ПДВ
ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ"
21.5 UAH з ПДВ 501900 UAH з ПДВ
ТОВ "Паперова продукція"
22.14 UAH з ПДВ 517320 UAH з ПДВ
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
21.3 UAH з ПДВ 504900 UAH з ПДВ
Найменування учасника Ціна за одиницю товару або послуги Орієнтовна ціна пропозиції
Папір рулонний з перфорацією ширина 210мм, довжина 70м
ПП "Група компаній "Торгсервіс"
23.04 UAH з ПДВ 482400 UAH з ПДВ
ТОВ "РОМА-К"
21.6 UAH з ПДВ 479520 UAH з ПДВ
ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ"
22.98 UAH з ПДВ 501900 UAH з ПДВ
ТОВ "Паперова продукція"
23.76 UAH з ПДВ 517320 UAH з ПДВ
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
24.3 UAH з ПДВ 504900 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 січня 2021 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 409 100,00
UAH з ПДВ
312 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ" 350 600,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "Паперова продукція" 460 080,00
UAH з ПДВ
348 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМА-К" 429 800,00
UAH з ПДВ
409 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС" 482 400,00
UAH з ПДВ
482 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 січня 2021 09:56
Електронний підпис

Публічні документи

06 січня 2021 17:22
Електронний підпис

Публічні документи

06 січня 2021 14:36
Електронний підпис

Публічні документи

06 січня 2021 23:37
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ"

ТОВ "Паперова продукція"

ТОВ "РОМА-К"

ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 312 000,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 13:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
312 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 12:37
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 17:20
Договір Український папір 005936.pdf укладений
20 січня 2021 17:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2021 — 17 травня 2021
Сума оплати за договором: 311 940,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 990,00 UAH)