Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнали (обліку, реєстрації, надання відомостей, видачі), книги обліку, бланки (фірмові, картки), облікові картки, форми заяв, запитів, повідомлення, розрахунків та податкові декларації
Очікувана вартість
49 860,82 UAH
UA-2020-12-24-008371-c d8e227396d354fc5b9ef97ed17a7e420
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борбелюк Валерія Олександрівна

+380362692532 valerkaborbelyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 43142449
Місцезнаходження: 33023, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул.Відінська, 12
Контактна особа: Борбелюк Валерія Олександрівна
+380362692532
valerkaborbelyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 найменувань
Ціна за одиницю: 49860.82UAH без ПДВ
Журнали (обліку, реєстрації, надання відомостей, видачі), книги обліку, бланки (фірмові, картки), облікові картки, форми заяв, запитів, повідомлення, розрахунків та податкові декларації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33023, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Відінська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

24 грудня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мельнікова Марія Вадимівна
#3278416281
Переможець 49 860,82
UAH
24 грудня 2020 13:31

Документи

24 грудня 2020 13:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 13:32

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Журнали (обліку, реєстрації, надання відомостей, видачі), книги обліку, бланки (фірмові, картки), облікові картки, форми заяв, запитів, повідомлення, розрахунків та податкові декларації 30 найменувань 49 860,82
UAH