Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт будівлі Недашківського НВК "ДНЗ-ЗНЗ I-III ст." в с. Недашки, Малинського району Житомирської області
Очікувана вартість
34 887,60 UAH
UA-2020-12-24-006429-c f7b69a2e0a454dbf910afa8e24f66a65
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрачек Надія

0687490266 semenenkoml@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Малинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143092
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, буд. 6-А
Контактна особа: Петрачек Надія
0687490266
semenenkoml@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Поточний ремонт будівлі Недашківського НВК "ДНЗ-ЗНЗ I-III ст." в с. Недашки, Малинського району Житомирської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт будівлі Недашківського НВК "ДНЗ-ЗНЗ I-III ст." в с. Недашки, Малинського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11610, Україна, Житомирська область, Малинський район, с.Недашки, вул. Центральна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 10 робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування на підставі підписаних актів виконаних робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

24 грудня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ"
#41879354
Переможець 34 887,60
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 12:00

Документи

24 грудня 2020 12:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 08:56
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:16
№28.pdf укладений
24 грудня 2020 12:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 887,60
UAH (в тому числі ПДВ 5 814,60 UAH)