Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стуло офісне
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-12-24-002901-c f4454199c20e41ff83bfdf37da58186b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прижбило Людмила Олександрівна

+380933745437 osvita.lub.otg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти з питань освіти. культури, спорту та молодіжної політики Любашівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 43127609
Місцезнаходження: 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, Вул. Володимира Князя, будинок 84
Контактна особа: Прижбило Людмила Олександрівна
+380933745437
osvita.lub.otg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Відповідно до укладеного договору та згідно наявної потреби у закупівлі. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції закону № 114-ІХ від 19.09.2019 року. Вид закупівлі – процедура закупівлі, визначена у пункті 3 статті 3 Закону - звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Місцезнаходження замовника: 66502, Україна, Одеська область, смт. Любашівка, вул.Володимира Князя, 84
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Стуло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66502, Україна, Одеська область, смт Любашівка, вул Володимира Князя 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

24 грудня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рачинський В.С.
#2547103432
Переможець 4 000,00
UAH
24 грудня 2020 10:15

Документи

24 грудня 2020 10:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 10:18