Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

теплова енергія
Очікувана вартість
630 628,47 UAH
UA-2020-12-24-000851-c 7200133a4f8c4c22bb02a5467cf9286f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раїса Андрієвська-Герланець

+380970732740 delfinyonok156@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу "Ясла-садок №156 "Дельфінятко" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 36599635
Місцезнаходження: 87512, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, Жовтневий р-н, Бульвар Шевченка, 337
Контактна особа: Раїса Андрієвська-Герланець
+380970732740
delfinyonok156@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно ч. 2 ст. 5 Закону України «Про природні монополії» Антимонопольним комітетом України (далі - Комітет) ведеться зведений перелік суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій – національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.
Відомості щодо суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України.
Згідно інформації оприлюдненої на сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua) Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольтепломережа» включено до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій Донецької області на ринку передачі теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами (перелік розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua)). Відповідно до розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 р. № 874-р (далі – Розпорядження № 874-р) «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», відповідно до його повноважень складає та веде перелік природних монополій.
Відповідно до пункту 6 Розпорядження № 874-р зазначений перелік у встановленому порядку розміщено на офіційному веб-сайті АКМУ: www.amc.gov.ua.
Згідно статті 1 Закону № 1682 природна монополія – це стан товарного ринку, за якого задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв’язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб’єкти природних монополій не можуть замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв’язку з цим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги).
Абзацом 2 частини 1 статті 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 р. № 2210-III (далі – Закон № 2210) передбачено, що суб’єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку, якщо на цьому ринку у нього немає жодного конкурента.
Таким чином, Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольтепломережа» є суб’єктом господарювання, який здійснює господарську діяльність на ринку передачі теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами в межах територій, на яких розташована діюча мережа та відповідно до статті 12 Закону України «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку в межах території, на якій розташовані власні діючі мережі з часткою 100%. Крім цього, Замовник здійснює закупівлю товару згідно предмета закупівлі в Учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, оскільки мережі Замовника приєднані безпосередньо до потужностей Учасника
Згідно частини 7 ст.40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, Замовник вирішив обрати скорочену переговорну процедуру для закупівлі централізованого постачання теплової енергії.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
 Закон України «Про природні монополії» від 20.04.2000р. № 1682-ІІІ;
 Закон України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 р. №2210-III;
 «Зведений перелік суб’єктів природних монополій», розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua) у розділі Головна/ Конкуренція/ Зведений перелік суб'єктів природних монополій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2020 08:59
Оскарження наміру укласти договір: 30 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
354.76 гігакалорія
теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87512, Україна, Донецька область, Маріуполь, Б-р Шевченка, 337
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

24 грудня 2020 08:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
#33760279
Переможець 630 628,47
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 08:59

Документи

24 грудня 2020 08:59
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:58
Повідомлення 24.12.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 08:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА"
#33760279
630 628,47
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 грудня 2020 08:59
Електронний підпис
24 грудня 2020 08:58
Повідомлення 24.12.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 12:57
Звіт 626.pdf укладений
11 лютого 2022 12:56
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2021 11:07
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 11:04
Повідомлення до додаткової угоди 3.pdf зміни до договору
15 листопада 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2021 16:41
Додаткова угода 2.pdf.pdf зміни до договору
12 липня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 15:20
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 січня 2021 15:18
Повідомлення зміна рекевізитів.pdf зміни до договору
28 січня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:58
Додаток 1 Дислокація.pdf укладений
06 січня 2021 10:57
Договір.pdf укладений
06 січня 2021 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме:1. Внести зміни до Розділу XIV договору №626 від 06.01.2021 року, та викласти нові реквізити Платника та Замовника. 2. В пункті 3.1. Розділу ІІІ Ціна договору слова «з коштів міського бюджету» замінити словами «із коштів місцевого бюджету».
Номер договору про закупівлю: 626
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: зміна банківських реквізитів Постачальника.
Номер договору про закупівлю: 626
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: Зменшити суму договору №626 від 06.01.2021 року на 209830,25 грн. - з коштів місцевого бюджету 184097,43 грн. - за рахунок коштів орендарів 25732,82 грн. 1. В пункті 1.2. Розділу І викласти у наступній редакції: «1.2. Постачальник поставляє Замовнику теплову енергію. Код ДК 021:2015:09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція. Кількість теплової енергії, що поставляється Постачальником Замовнику визначається: - Для потреб комунального закладу – за показниками приладів обліку теплової енергії та/або за тепловим навантаженням обсяг закупівлі становить 230,328 Гкал/рік. - - для потреб орендарів – за показниками приладів обліку теплової енергії та/або за тепловим навантаженням обсяг закупівлі становить 6,392 Гкал/рік.» 2. п.3.1. Розділу ІІ викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 420798,22 грн. у тому числі ПДВ 70133,04 грн. та складається: - з коштів місцевого бюджету 409435,67 грн. у тому числі ПДВ 68239,28 грн. - за рахунок коштів орендарів 11362,55 грн. у тому числі ПДВ 1893,76 грн. та визначається відповідно до показників приладів обліку теплової енергії та/або за тепловим навантаженням та температури зовнішнього повітря; нормам споживання згідно встановлених тарифів. Тариф на теплову енергію складає: - з коштів місцевого бюджету 1777,62 грн. за 1 Гкал (з ПДВ) - за рахунок коштів орендарів 1777,62 грн. за 1 Гкал (з ПДВ) Договірні зобов’язання виникають в залежності від реального фінансування. Платіжні зобов’язання Замовника виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування)згідно до частини 1. Ст.. 23 Бюджетного кодексу України.» 3. Решта умов цього Договору залишаються незміною і обов’язковою для виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 626
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 420 798,22
UAH (в тому числі ПДВ 70 133,03 UAH)