Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 – Охоронні послуги (Фізична охорона майна замовника на території площі Грецької, Центрального скверу, дитячого парку Веселка, зеленої зони Соціального офісу «Мультицентр», парку Гурова окрема зона барбекю, площі Свободи м. Маріуполя з матеріальною відповідальністю на 2021 рік)
Очікувана вартість
4 377 600,00 UAH
UA-2020-12-23-022362-c ● 955cf0d2071b406aab628a22f3aebce0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Маргарита Фільчакова +380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2020 19:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2021 23:00 |
Очікувана вартість: | 4 377 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 776,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
на 2021 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Фізична охорона майна замовника на території площі Грецької, Центрального скверу, дитячого парку Веселка, зеленої зони Соціального офісу «Мультицентр», парку Гурова окрема зона барбекю, площі Свободи м. Маріуполя з матеріальною відповідальністю на 2021 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Миру,70(Площа Грецька);вул.Театральна,1(Центральний сквер);пр.Перемоги,58(дитячий парк «Веселка»);вул.Українського козацтва,51(Зелена зона Соціального офісу «Мультицентр»);пр.Металургів,148(Парк Гурова окрема зона барбекю);Центральний район(пл.Свободи)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється протягом 10 календарних днів з дати підписання Акту прийому-передачі наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця, але у разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 30 банківських днів з дня надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника.. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про надання копій дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій)
Дата подання: 25 грудня 2020 13:37
Дата відповіді: 28 грудня 2020 15:12
Доброго дня шановний Замовнику.
Відповідно до вимог тендерної документації вимагається надати - копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій). Поясніть будь ласка що Ви маєте на увазі під словами - базова та абонентська станція.
дякую
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник! Тендерною документацією вимагається надання Учасниками копій дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв'язку (базової та абонентських станцій). Мається на увазі, що Учасник повинен мати дозволи на експлуатацію стаціонарного РЕЗ, розташованого на ПЦС Учасника, та дозволи на експлуатацію абонентських мобільних РЕЗ груп швидкого реагування. Дякуємо за звернення!
Термін надання послуг
Дата подання: 25 грудня 2020 13:46
Дата відповіді: 28 грудня 2020 15:18
Доброго дня!
Уточніть будь ласка термін надання послуг, оскільки в п.п 4.4. п.4 Розділу І Тендерної документації зазначено - Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31 грудня 2021 року, а в 1.8 Технічних вимог - з 01.02.2021 по 30.09.2021.
Дякую
Відповідь: Доброго дня, Шановний учасник! Будуть внесені відповідні зміни до ТД. Дякуємо за звернення!
Приймання-передавання об'єктів під охорону
Дата подання: 28 грудня 2020 12:40
Дата відповіді: 28 грудня 2020 17:30
Доброго дня.
Відповідно до вимог тендерної документації охоронні послуги надаються Виконавцем щоденно 2-ма охоронцями з 16:00 -7:00, у т.ч у вихідні та святкові дні з матеріальною відповідальністю.
Згідно з пунктом 1 «Інструкція по несенню служби з охорони об'єкту» при заступанні на чергування охоронникам необхідно:
1.1. Прибути на охоронюваний об'єкт за 15 хвилин до заступання на чергування.
1.2. Прийняти охоронювану територію з ТМЦ та зеленими насадженнями по опису. При виявленні будь-яких недоліків доповісти про це керівнику Об'єкта і безпосередньому керівництву, відобразити зауваження в книзі чергувань.
Поясніть будь ласка наступні питання:
1. Чи достатньо 15 хвилин охоронникам для прийняття під охорону такої великої території - Площа Грецька (2,5 Га), Центральний сквер (3,95 Га), Дитячий Парк «Веселка» (3,6 Га), Зелена зона Соціального офісу «Мультиплекс» (2,423 Га), Площа Свободи (3,86 Га), Парк Гурова окрема зона барбекю (3,74 Га) з ТМЦ та зеленими насадженнями по опису?
2. Хто буде матеріально-відповідальною особою за приймання-передавання території з ТМЦ та зеленими насадженнями зі сторони Замовника, зважаючи на те, що передавання об’єктів під охорону буде відбуватися о 16:00 а приймання об’єктів з під охорони о 7:00?
3. Зважаючи на велику територію охороняємих об’єктів, чи достатньо 15 хвилин для прийняття об’єкту під охорону? О котрій годні буде відбуватися передача об’єкта з під охорони? За чий рахунок буде компенсуватися робота охоронників у разі їх затримки на об’єктах?
Дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Тендерний комітет МКП зеленого будівництва за результатами розгляду Ваших запитів роз'яснює наступне.
Питання 1: Чи достатньо 15 хвилин охоронникам для прийняття під охорону такої великої території - Площа Грецька (2,5 Га), Центральний сквер (3,95 Га), Дитячий Парк «Веселка» (3,6 Га), Зелена зона Соціального офісу «Мультиплекс» (2,423 Га), Площа Свободи (3,86 Га), Парк Гурова окрема зона барбекю (3,74 Га) з ТМЦ та зеленими насадженнями по опису?
Відповідь: В зв'язку з тим, що матеріальні цінності, що охороняються, в більшості своєї є багаторічними зеленими насадженнями (дерева, чагарники), які висаджені досить розріджено, 15 хвилин охоронцям для прийняття під охорону території буде достатньо.
Питання 2: Хто буде матеріально-відповідальною особою за приймання-передавання території з ТМЦ та зеленими насадженнями зі сторони Замовника, зважаючи на те, що передавання об’єктів під охорону буде відбуватися о 16:00 а приймання об’єктів з під охорони о 7:00?
Відповідь: За кожним об'єктом, що охороняється, закріплена матеріально-відповідальна особа. Робочий день у матеріально відповідальної особи починається о 7:00 та закінчується о 16:00. Для можливості здійснення приймання-передавання території матеріально-відповідальні особи будуть починати і закінчувати процедуру передачі за 15 хвилин до початку та по закінченню робочого дня.
Питання 3: Зважаючи на велику територію охороняємих об’єктів, чи достатньо 15 хвилин для прийняття об’єкту під охорону? О котрій годні буде відбуватися передача об’єкта з під охорони? За чий рахунок буде компенсуватися робота охоронників у разі їх затримки на об’єктах?
Відповідь: Так, для прийняття об’єкту під охорону достатньо 15 хвилин. Передача об’єкту з під охорони буде відбуватися з 6-45 до 7-00 та з 16-00 до 16-15. Затримка охоронців на об’єктах не відбуватиметься.
Дякуємо за звернення!
Тендерний комітет МКП зеленого будівництва за результатами розгляду Ваших запитів роз'яснює наступне.
Питання 1: Чи достатньо 15 хвилин охоронникам для прийняття під охорону такої великої території - Площа Грецька (2,5 Га), Центральний сквер (3,95 Га), Дитячий Парк «Веселка» (3,6 Га), Зелена зона Соціального офісу «Мультиплекс» (2,423 Га), Площа Свободи (3,86 Га), Парк Гурова окрема зона барбекю (3,74 Га) з ТМЦ та зеленими насадженнями по опису?
Відповідь: В зв'язку з тим, що матеріальні цінності, що охороняються, в більшості своєї є багаторічними зеленими насадженнями (дерева, чагарники), які висаджені досить розріджено, 15 хвилин охоронцям для прийняття під охорону території буде достатньо.
Питання 2: Хто буде матеріально-відповідальною особою за приймання-передавання території з ТМЦ та зеленими насадженнями зі сторони Замовника, зважаючи на те, що передавання об’єктів під охорону буде відбуватися о 16:00 а приймання об’єктів з під охорони о 7:00?
Відповідь: За кожним об'єктом, що охороняється, закріплена матеріально-відповідальна особа. Робочий день у матеріально відповідальної особи починається о 7:00 та закінчується о 16:00. Для можливості здійснення приймання-передавання території матеріально-відповідальні особи будуть починати і закінчувати процедуру передачі за 15 хвилин до початку та по закінченню робочого дня.
Питання 3: Зважаючи на велику територію охороняємих об’єктів, чи достатньо 15 хвилин для прийняття об’єкту під охорону? О котрій годні буде відбуватися передача об’єкта з під охорони? За чий рахунок буде компенсуватися робота охоронників у разі їх затримки на об’єктах?
Відповідь: Так, для прийняття об’єкту під охорону достатньо 15 хвилин. Передача об’єкту з під охорони буде відбуватися з 6-45 до 7-00 та з 16-00 до 16-15. Затримка охоронців на об’єктах не відбуватиметься.
Дякуємо за звернення!
Оренда МТБ
Дата подання: 28 грудня 2020 20:14
Дата відповіді: 29 грудня 2020 15:48
Доброго дня шановний Замовнику.
Відповідно до кваліфікаційний вимог тендерної документації Ви вимагаєте надати:
- копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби , виданих Учаснику для експлуатації в регіоні надання послуг або у всіх регіонах України, дійсних на весь період надання послуг за цією закупівлею.
- довідку про наявність власного пульту централізованого спостереження та груп швидкого реагування у м. Маріуполі.
Поясніть будь ласка чи не буде відхилено тендерну пропозицію учасника у разі якщо:
1. Учасник орендує радіоелектронні засоби зв’язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби та пульт централізованого спостереження?
2. Копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби видані не учаснику а орендодавцю у якого орендуються РЕЗ?
3. Пульту централізованого спостереження знаходиться не у м. Маріуполі?
Заздалегідь вдячний за надану відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! За результатами розгляду Ваших запитів роз'яснюємо наступне.
Питання 1: Учасник орендує радіоелектронні засоби зв’язку (базової та абонентських стан-цій) сухопутної рухомої служби та пульт централізованого спостереження?
Відповідь: так тендерна пропозиція учасника буде відхилена, оскільки у дозволах на експлуатацію РЕЗ вказуються номінали частот (прийому/передачі), на яких ці РЕЗ можуть використовуватися. Можливості передавання присвоєних частот в оренду не передбачено ЗУ «Про радіочастотний ресурс України». Відповідно, у разі експлуатації РЕЗ на підставі договору оренди, орендар зобов’язаний отримати власний дозвіл на експлуатацію РЕЗ на інших частотах. Використання орендованого пульту централізованого спостереження умовами закупівлі не передбачено з огляду на необхідність забезпечення безперервності та якості послуг, що надаватимуться за договором.
Питання 2: Копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби видані не учаснику а орендодавцю у якого орендуються РЕЗ?
Відповідь: У дозволах на експлуатацію РЕЗ вказуються номінали частот (прийому/передачі), на яких ці РЕЗ можуть використовуватися. Можливості передавання присвоєних частот в оренду не передбачено ЗУ «Про радіочастотний ресурс України». Відповідно, у разі експлуатації РЕЗ на підставі договору оренди, орендар зобов’язаний отримати власний дозвіл на експлуатацію РЕЗ на інших частотах.
Питання 3: Пульту централізованого спостереження знаходиться не у м. Маріуполі?
Відповідь: Вимога щодо розташування ПЦС Учасника у м. Маріуполі викликана необхідністю забезпечення постійної можливості зв’язку уповноважених представників Замовника з ПЦС Учасника. З огляду на недостатню стабільність роботи мереж операторів мобільного зв’язку у зоні проведення АТО, було прийнято рішення щодо необхідності наявності можливості екстреного зв’язку з ПЦС Учасника з використанням міської мережі телефонного зв’язку.
Дякуємо за звернення!
Питання 1: Учасник орендує радіоелектронні засоби зв’язку (базової та абонентських стан-цій) сухопутної рухомої служби та пульт централізованого спостереження?
Відповідь: так тендерна пропозиція учасника буде відхилена, оскільки у дозволах на експлуатацію РЕЗ вказуються номінали частот (прийому/передачі), на яких ці РЕЗ можуть використовуватися. Можливості передавання присвоєних частот в оренду не передбачено ЗУ «Про радіочастотний ресурс України». Відповідно, у разі експлуатації РЕЗ на підставі договору оренди, орендар зобов’язаний отримати власний дозвіл на експлуатацію РЕЗ на інших частотах. Використання орендованого пульту централізованого спостереження умовами закупівлі не передбачено з огляду на необхідність забезпечення безперервності та якості послуг, що надаватимуться за договором.
Питання 2: Копії дозволів Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронних засобів зв’язку (базової та абонентських станцій) сухопутної рухомої служби видані не учаснику а орендодавцю у якого орендуються РЕЗ?
Відповідь: У дозволах на експлуатацію РЕЗ вказуються номінали частот (прийому/передачі), на яких ці РЕЗ можуть використовуватися. Можливості передавання присвоєних частот в оренду не передбачено ЗУ «Про радіочастотний ресурс України». Відповідно, у разі експлуатації РЕЗ на підставі договору оренди, орендар зобов’язаний отримати власний дозвіл на експлуатацію РЕЗ на інших частотах.
Питання 3: Пульту централізованого спостереження знаходиться не у м. Маріуполі?
Відповідь: Вимога щодо розташування ПЦС Учасника у м. Маріуполі викликана необхідністю забезпечення постійної можливості зв’язку уповноважених представників Замовника з ПЦС Учасника. З огляду на недостатню стабільність роботи мереж операторів мобільного зв’язку у зоні проведення АТО, було прийнято рішення щодо необхідності наявності можливості екстреного зв’язку з ПЦС Учасника з використанням міської мережі телефонного зв’язку.
Дякуємо за звернення!
Радіостанції
Дата подання: 30 грудня 2020 09:45
Дата відповіді: 31 грудня 2020 08:48
Яка кількість радіостанцій з дозволами виданими Українським державним центром радіочастот необхідно надати в складі тендерної документації?
Відповідь: Шановний учасник! Мінімальна кількість дозволів на експлуатацію РЕЗ, які надаються Учасником, відповідає кількості мобільних груп реагування, які використовуються Учасником, плюс один дозвіл для РЕЗ пульту централізованого спостереження. Дякуємо за звернення!
Автомобілі реагування
Дата подання: 30 грудня 2020 10:25
Дата відповіді: 31 грудня 2020 08:51
Доброго дня шановний замовнику.
Відповідно до вимог тендерної документації учасник може використовувати мобільними групами реагування орендовані транспортні засоби які відповідають вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність».
Чи не буде відхилено тендерну пропозицію учасника у разі надання у її складі договору реагування укладеного учасником з товариством у якого наявні автомобілі реагування які відповідають ЗУ «Про охоронну діяльність», наявна базова станція для забезпечення постійної можливості зв’язку з автомобілями реагування з відповідним дозволом на експлуатацію радіоелектроного засобу зв’язку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник! Залучення Учасниками до реагування за договором ресурсів третіх осіб (організацій), тобто використання субпідрядників, умовами Закупівлі не передбачено. Дякуємо за звернення
Договірз Управлінням поліції охорони
Дата подання: 30 грудня 2020 11:22
Дата відповіді: 31 грудня 2020 08:53
У разі, якщо в учасника наявний договір з відділом Управління поліції охорони в Донецькій області про надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення, відповідно Управління поліції охорони буде отримувати сигнали тривоги з Ваших об'єктів на свій пульту централізованого спостереження та реагувати чи буде достатньо надати такий договір в складі тендерної пропозиції щоб не надавати документи про наявність власного пульту централізованого спостереження, базової станції та копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (не менше двох одиниць, який відповідає вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність»)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник! Наявність у Учасника договору з відділом Управління поліції охорони в Донецькій області про надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення є альтернативним варіантом для задоволення вимог Замовника щодо спеціального оснащення охоронників груп реагування та дає змогу Учаснику здійснювати оперативну взаємодію з Управлінням поліції охорони у разі виникнення ситуації, що потребуватиме втручання відповідним чином оснащеного персоналу. Відповідно, Управління поліції охорони отримуватиме на свій пульт централізованого спостереження сигнали тривоги з об’єктів Учасника (транспорту груп реагування тощо). Наявність означеного договору не відміняє необхідності надання у складі пропозиції документів для підтвердження відповідності Учасника іншим вимогам Тендерної документації. Дякуємо за звернення!
Пульт відеоспостереження
Дата подання: 30 грудня 2020 11:49
Дата відповіді: 31 грудня 2020 08:54
Доброго дня!
Згідно вимог ТД учаснику необхідно надати «Довідку про наявність у учасника пульту відеоспостереження з можливістю моніторингу об’єктів, що охороняються».
Просимо надати відповідь яким чином Ви плануєте використовувати пульту відеоспостереження на своїх об’єктах?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник! Передбачається залучення пульту відеоспостереження Учасника для моніторингу сигналів з камер відеоспостереження на об’єктах Замовника, що охороняються, та координації дій охоронників. Дякуємо за звернення.
Довідки МВС
Дата подання: 30 грудня 2020 12:04
Дата відповіді: 31 грудня 2020 08:56
Коли повинні бути видані довідоки (або витягів з реєстру) органів внутрішніх справ про те, що працівник не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник! Вимогу щодо надання довідок стосовно охоронників на етапі прийому пропозицій буде видалено з Тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-23-022362-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1", Код ЄДРПОУ:42569582
Дата подання: 25 грудня 2020 13:21
Вогнепальна зброя
Шановний замовнику!
Підпунктом 1 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами.
З огляду на вимогу чинного законодавства в сфері надання охоронних послуг, вимога замовника щодо «документального підтвердження наявності у охоронників, нарядів реагування автоматичної або полуавтоматичної вогнепальної нарізної зброї» є незаконною, суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Дану вимогу відповідно до нормативних актів можуть виконати тільки підрозділи поліції.
Згідно ч. 2. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в тендерній документації щодо «документального підтвердження наявності у охоронників, нарядів реагування автоматичної або полуавтоматичної вогнепальної нарізної зброї» порушує ч. 1, ч.4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Підпунктом 1 частини 1 статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» встановлено, що під час організації та здійснення охоронної діяльності забороняється придбавати та використовувати майно, визначене законодавством для виключного використання військовими формуваннями та правоохоронними органами.
З огляду на вимогу чинного законодавства в сфері надання охоронних послуг, вимога замовника щодо «документального підтвердження наявності у охоронників, нарядів реагування автоматичної або полуавтоматичної вогнепальної нарізної зброї» є незаконною, суттєво обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Дану вимогу відповідно до нормативних актів можуть виконати тільки підрозділи поліції.
Згідно ч. 2. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в тендерній документації щодо «документального підтвердження наявності у охоронників, нарядів реагування автоматичної або полуавтоматичної вогнепальної нарізної зброї» порушує ч. 1, ч.4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити дану вимогу з тендерної документації.
Скасована
Дата: 25 грудня 2020 14:03
Причина: недоцільно
Номер вимоги: UA-2020-12-23-022362-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1", Код ЄДРПОУ:42569582
Дата подання: 25 грудня 2020 13:30
Договір з Управлінням поліції охорони
Шановний Замовнику!
Вимогами тендерної документації передбачено надання учасником «договору з відділом Управління поліції охорони в Донецькій області про надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення» Ця вимога суперечить діючому законодавству, а тому, на нашу думку, повинна бути вилучена з тендерної документації.
Так, статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено, що суб'єкт охоронної діяльності - це суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Статтею 19 цього ж Закону передбачено, що суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Таких заходів, як укладання суб’єктами господарювання з поліцією договорів, угод, меморандумів тощо, Закон не передбачає. До того ж укладання письмових правочинів між контрагентами не є «заходами» в сенсі цього слова, а є цивільно-правовими актами, де сторони повинні мати конкретні права і обов’язки, відповідальність за порушення їх умов тощо.
З урахуванням викладеного, вважаємо за потрібне вимагати у Замовника видалити вищевказану вимогу як незаконну.
Розгорнути
Згорнути
Вимогами тендерної документації передбачено надання учасником «договору з відділом Управління поліції охорони в Донецькій області про надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення» Ця вимога суперечить діючому законодавству, а тому, на нашу думку, повинна бути вилучена з тендерної документації.
Так, статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність» визначено, що суб'єкт охоронної діяльності - це суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Статтею 19 цього ж Закону передбачено, що суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Таких заходів, як укладання суб’єктами господарювання з поліцією договорів, угод, меморандумів тощо, Закон не передбачає. До того ж укладання письмових правочинів між контрагентами не є «заходами» в сенсі цього слова, а є цивільно-правовими актами, де сторони повинні мати конкретні права і обов’язки, відповідальність за порушення їх умов тощо.
З урахуванням викладеного, вважаємо за потрібне вимагати у Замовника видалити вищевказану вимогу як незаконну.
Скасована
Дата: 25 грудня 2020 14:04
Причина: недоцільно
Номер вимоги: UA-2020-12-23-022362-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 30 грудня 2020 14:53
Наявність працівників
Шановний Замовнику. Відповідно до вимог Додатку №2 до ТД на підтвердження кваліфікаційних критерії відповідно до статті 16 Закону Учасникам необхідно надати «Довідку про наявність у учасника кваліфікованого персоналу який безпосередньо буде виконувати охоронні послуги на об’єктах МКП зеленого будівництва у м. Маріуполі, який відповідає кваліфікаційним вимогам з числа громадян України віком від 18 років з їх переліком»
На підтвердження наданої у цій довідці інформації необхідно надати в складі пропозиції наступні документи:
- завірені копії довідок (або витягів з реєстру) органів внутрішніх справ про те, що працівник не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини;
- копії сертифікатів про проходження охоронниками профілактичного наркологічного огляду;
- копії медичних довідок про проходження охоронниками обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду.
Виходячи з даної вимоги, для прийняття участі у даній закупівлі охоронна компанія повинна на момент подання пропозиції повинна мати в резерві вищезазначених працівників. Звертаємо Вашу увагу, що за період проведення закупівлі охоронники які перебувають в резерві можуть уже працевлаштуватися в іншій компанії.
Пропонуємо виключити вимогу щодо надання «Довідки про наявність у учасника кваліфікованого персоналу який безпосередньо буде виконувати охоронні послуги на об’єктах МКП зеленого будівництва у м. Маріуполі, який відповідає кваліфікаційним вимогам з числа громадян України віком від 18 років з їх переліком» в складі тендерної пропозиції Уасника, а визначити, що дану довідку з переліком працівників які безпосередньо будуть виконувати охоронні послуги на об’єктах МКП зеленого будівництва у м. Маріуполі та відповідні документи надати після підписання договору за результатами закупівлі але до моменту надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
На підтвердження наданої у цій довідці інформації необхідно надати в складі пропозиції наступні документи:
- завірені копії довідок (або витягів з реєстру) органів внутрішніх справ про те, що працівник не має непогашену чи не зняту судимість за умисні злочини;
- копії сертифікатів про проходження охоронниками профілактичного наркологічного огляду;
- копії медичних довідок про проходження охоронниками обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду.
Виходячи з даної вимоги, для прийняття участі у даній закупівлі охоронна компанія повинна на момент подання пропозиції повинна мати в резерві вищезазначених працівників. Звертаємо Вашу увагу, що за період проведення закупівлі охоронники які перебувають в резерві можуть уже працевлаштуватися в іншій компанії.
Пропонуємо виключити вимогу щодо надання «Довідки про наявність у учасника кваліфікованого персоналу який безпосередньо буде виконувати охоронні послуги на об’єктах МКП зеленого будівництва у м. Маріуполі, який відповідає кваліфікаційним вимогам з числа громадян України віком від 18 років з їх переліком» в складі тендерної пропозиції Уасника, а визначити, що дану довідку з переліком працівників які безпосередньо будуть виконувати охоронні послуги на об’єктах МКП зеленого будівництва у м. Маріуполі та відповідні документи надати після підписання договору за результатами закупівлі але до моменту надання послуг.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 грудня 2020 08:57
Шановний учасник! Тендерний комітет МКП зеленого будівництва за результатами розгляду Ваших запитів роз'яснює наступне:
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення!
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-12-23-022362-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Альфа-Страж", Код ЄДРПОУ:32397211
Дата подання: 30 грудня 2020 16:54
Вогнепальна зброя
Шановний замовник, у тендерному завданні - обов’язковою є наявність автоматичної або полуавтоматичної вогнепальної нарізної зброї, захисту за допомогою бронежилетів та шоломів відповідного класу та/або наявність договору з відділом Управління поліції охорони в Донецькій області про надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння правопорушення. Згідно стаття 46 ЗУ «Про національну поліцію» визначає наступне: Застосування вогнепальної зброї: 1. Застосування вогнепальної зброї є найбільш суворим заходом примусу. 2. Поліцейський уповноважений на зберігання, носіння вогнепальної зброї, а також на її застосування і використання лише за умови що він пройшов відповідну спеціальну підготовку. 3. Порядок зберігання і носіння вогнепальної зброї, що знаходиться в розпорядженні поліцейського, перелік вогнепальної зброї та боєприпасів, що використовуються в діяльності поліції, та норми їх належності встановлюються Міністром внутрішніх справ України. 4. Поліцейський уповноважений у виняткових випадках застосовувати вогнепальну зброю: 1) для відбиття нападу на поліцейського або членів його сім’ї, у випадку загрози їхньому життю чи здоров’ю; 2) для захисту осіб від нападу, що загрожує їхньому життю чи здоров’ю; 3) для звільнення заручників або осіб, яких незаконно позбавлено волі; Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, зазначаємо, дана вимога, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який відповідає цьому критерію. Вимагаємо виключити зазначені вище вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 грудня 2020 08:58
Шановний учасник! Тендерний комітет МКП зеленого будівництва за результатами розгляду Ваших запитів роз'яснює наступне:
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначена вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію учасників, оскільки передбачає альтернативний шлях, яким Учасник може задовільнити вимоги Замовника щодо оснащення персоналу охорони, а саме: «або наявність договору з відділом Управління поліції охорони в Донецькій області про надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння право-порушення». З урахуванням вищевикладеного, вважаємо ваше звернення стосовно виключення зі складу тендерної документації означеної вимоги таким, що не підлягає задоволенню. Дякуємо за звернення!
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зазначена вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію учасників, оскільки передбачає альтернативний шлях, яким Учасник може задовільнити вимоги Замовника щодо оснащення персоналу охорони, а саме: «або наявність договору з відділом Управління поліції охорони в Донецькій області про надання послуг термінового виїзду наряду реагування на повідомлення про можливе скоєння право-порушення». З урахуванням вищевикладеного, вважаємо ваше звернення стосовно виключення зі складу тендерної документації означеної вимоги таким, що не підлягає задоволенню. Дякуємо за звернення!
Номер вимоги: UA-2020-12-23-022362-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬФА-АЗОВ", Код ЄДРПОУ:33012594
Дата подання: 30 грудня 2020 16:59
Сертифікат
Шановний Замовнику! В тендерній документації, вказано документальне підтвердження впровадження та функціонування на підприємстві Учасника системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці (діючий сертифікат ISO 45001:2018) стосовно діяльності охоронних служб. Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Також у розділі 2 «Нормативні посилання» зазначених ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікатів ISO 45001:2018. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
Просимо видалити із тендерної пропозиції цю вимогу
Розгорнути
Згорнути
Просимо видалити із тендерної пропозиції цю вимогу
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 грудня 2020 09:00
Шановний учасник! Тендерний комітет МКП зеленого будівництва за результатами розгляду Ваших запитів роз'яснює наступне:
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх ста-діях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 26.12.2019 року № 502 міжнародний стандарт ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» був прийнятий також у якості Національно-го стандарту України (ДСТУ ISO 45001:2019), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці - встановленим (згідно стандарту ISO 45001:2018) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 45001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності надавати послуги в умовах підвищених вимог до забезпечення проти-епідеміологічних заходів, спрямованих на недопущення розповсюдження COVID-19 тощо. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо ваше звернення стосовно виключення зі складу тендерної документації вимоги про надання Учасниками відкритих торгів Сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO для підтвердження відповідності якісних характеристик послуг учасників - міжнародним та національним стандартам України, таким, що не підлягає задоволенню. Дякуємо за звернення!
Повідомляємо, що Тендерну документацію Замовника складено відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з ч.4 ст.22 Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх ста-діях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 26.12.2019 року № 502 міжнародний стандарт ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» був прийнятий також у якості Національно-го стандарту України (ДСТУ ISO 45001:2019), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління охороною здоров'я та безпекою праці - встановленим (згідно стандарту ISO 45001:2018) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 45001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності надавати послуги в умовах підвищених вимог до забезпечення проти-епідеміологічних заходів, спрямованих на недопущення розповсюдження COVID-19 тощо. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо ваше звернення стосовно виключення зі складу тендерної документації вимоги про надання Учасниками відкритих торгів Сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці ISO для підтвердження відповідності якісних характеристик послуг учасників - міжнародним та національним стандартам України, таким, що не підлягає задоволенню. Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-23-022362-c.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ "АВАНПОСТ-1", Код ЄДРПОУ:42569582
Дата подання: 05 січня 2021 17:03
Дата подання: 05 січня 2021 17:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 січня 2021 18:44
рішення від 06.01.2021 № 166 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 18:44
інформація про резулятивну частину рішення від 20.01.2021 № 988.pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 17:00
рішення від 20.01.2021 № 988.pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 21:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення АМКУ від 20 січня 2021 року №988-р/пк-пз були внесені зміни до тендерної документації протоколом №48 від 02.лютого 2021 року
Дата виконання рішення замовником: 02 лютого 2021 17:28
Номер скарги: UA-2020-12-23-022362-c.c7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 05 лютого 2021 11:35
Дата подання: 05 лютого 2021 11:35
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 лютого 2021 17:24
рішення від 09.02.2021 №2240 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 17:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2021 № 3012.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 18:27
рішення від 18.02.2021 №3012.pdf
Дата публікації: 23 лютого 2021 20:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВФ"АВТ-ПРОМ" |
4 371 681,60
UAH з ПДВ
|
4 371 681,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
10 лютого 2021 23:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій