Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УПГГК 20Т-239: 42410000-3–Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймач)
42410000-3 – Lifting and transport equipment (Lift)
Очікувана вартість
1 982 568,50 UAH
UA-2020-12-23-019622-c 27f2796c3a0f40c5a5e4a266f6497591
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Камчатний

+380532641261 krm@upggk.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Управління з переробки газу та газового конденсату"
Код ЄДРПОУ: 25976423
Місцезнаходження: 39420, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Польова, 6, Полтавська область, Машівський район, с. Базилівщина
Контактна особа: Руслан Камчатний
+380532641261
krm@upggk.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: PJSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 25976423
Contact point: Ruslan Kamchatnyjj
+380532641261
krm@upggk.poltava.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 грудня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2021 17:00
Початок аукціону: 05 липня 2021 13:11
Очікувана вартість: 1 982 568,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 652,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 23 грудня 2020 16:49
Enquiries until: 18 травня 2021 00:00
Complaints submission until: до 24 травня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 травня 2021 17:00

Information

Estimated total value: 1 982 569 UAH including VAT
Minimal lowering step: 39 652 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
42416300-8 – Підіймачі (Підіймач)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

42416300-8 - Lifts (Lift)
CPV: 42410000-3
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація щодо судимості
Опис: Інформація у довільній формі (зазначається в електронній системі закупівель у відповідному текстовому полі), яка підтверджує, що фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), не має не знятої та не погашеної у встановленому законом порядку судимості
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація щодо судимості
Опис: Інформація у довільній формі (зазначається в електронній системі закупівель у відповідному текстовому полі), яка підтверджує, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), немає не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація щодо правопорушення пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Опис: Інформація в довільній формі, яка підтверджує, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація щодо заборгованості із сплати податків і зборів
Опис: Інформація в довільній формі, яка підтверджує, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація щодо заборгованості із сплати податків і зборів
Опис: Інформація у довільній формі, яка підтверджує, що учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). У випадку якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, він зазначає відповідну інформацію у довільній формі про розстрочення і відстрочення такої заборгованості
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація щодо заборгованості із сплати податків і зборів
Опис: Інформація у довільній формі, яка підтверджує, що учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). У випадку якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, він зазначає відповідну інформацію у довільній формі про розстрочення і відстрочення такої заборгованості
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація щодо заборгованості із сплати податків і зборів
Опис: Інформація у довільній формі, яка підтверджує, що учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). У випадку якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, він зазначає відповідну інформацію у довільній формі про розстрочення і відстрочення такої заборгованості
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація щодо заборгованості із сплати податків і зборів
Опис: Інформація у довільній формі, яка підтверджує, що учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). У випадку якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, він зазначає відповідну інформацію у довільній формі про розстрочення і відстрочення такої заборгованості
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Інформація щодо заборгованості із сплати податків і зборів
Опис: Інформація у довільній формі, яка підтверджує, що учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). У випадку якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), але здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, він зазначає відповідну інформацію у довільній формі про розстрочення і відстрочення такої заборгованості
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 квітня 2021 23:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 13:01
UPGGK20Т-239 Перелік змін №5 від 29.04.21.docx
30 квітня 2021 13:01
UPGGK20T-239_TD_29.04.21 (зміни №5).docx
09 квітня 2021 11:10
UPGGK20Т-239 Перелік змін №4 від 08.04.21.docx
19 березня 2021 16:52
UPGGK20T-239 Перелік змін №3 від 19.03.21.docx
02 березня 2021 12:12
UPGGK20T-239 Перелік змін №2 від 01.03.21.docx
01 лютого 2021 15:09
UPGGK20T-239 Перелік змін №1 від 01.02.21.docx
23 грудня 2020 16:49
TD_AD6.xls
23 грудня 2020 16:49
TD_AD7.xlsx
23 грудня 2020 16:49
TD_AD8.xlsx
30 квітня 2021 23:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2021 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2021 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 12:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2021 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 22:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2021 13:01
UPGGK20Т-239 Перелік змін №5 від 29.04.21.docx
30 квітня 2021 13:01
UPGGK20T-239_TD_29.04.21 (зміни №5).docx
09 квітня 2021 11:10
UPGGK20T-239_TD_08.04.21 (зміни №4).docx
19 березня 2021 16:52
UPGGK20T-239_TD_19.03.21 (зміни №3).docx
02 березня 2021 12:12
UPGGK20T-239_TD_01.03.21 (зміни №2).docx
01 лютого 2021 15:09
UPGGK20T-239_TD_22.12.20 (зі змінами№1 від 01.02.21).docx
23 грудня 2020 16:49
UPGGK20T-239_TD_22.12.20.docx
09 квітня 2021 11:10
UPGGK20Т-239 Перелік змін №4 від 08.04.21.docx
19 березня 2021 16:52
UPGGK20T-239 Перелік змін №3 від 19.03.21.docx
02 березня 2021 12:12
UPGGK20T-239 Перелік змін №2 від 01.03.21.docx
01 лютого 2021 15:09
UPGGK20T-239 Перелік змін №1 від 01.02.21.docx
23 грудня 2020 16:49
TD_AD6.xls
23 грудня 2020 16:49
TD_AD7.xlsx
23 грудня 2020 16:49
TD_AD8.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо технічних вимог
Дата подання: 29 грудня 2020 11:22
Дата відповіді: 04 січня 2021 12:14
Доброго дня! Просимо внести уточнення щодо технічних вимог предмета закупівлі, а саме: 1. Який тип підіймача має за мету придбати замовник? З характеристики "Максимальний виліт стріли" можна зробити висновок, що це колінчатий підіймач, але не зрозуміло з яким засобом переміщення (самохідний, причепний, пересувний тощо). 2. Не зрозуміло яке основне джерело живлення підіймача (електродвигун 220 В, дизельний двигун, аккумуляторні батареї тощо). 3. Що мається на увазі під "Обладнаний генератором резервного живлення"? Ця характеристика напряму залежить від основного джерела живлення (яке не вказано в техю вимогах), Це повиннен бути окремий генератор для основного живлення електричного двигуна 220 В? (якщо основне живлення електричний двигун). Або ж це вбудований в підіймач двигун внутрішнього згорання для додаткогово живлення, в разі виходу з ладу аккумуляторних батарей? (якщо основне живлення - це аккумуляторні батареї), тощо. Просимо внести уточнення в технічні характеристики, згідно наших питань, тому що ці показники дуже впливають на вартість потенційно запропонованого товару, та без цих показників не можливо точно ідентифікувати навіть тип підйомника та засоби його живлення (основні характеристики такого виду обладнання). Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
1) Постачальник має змогу запропонувати підіймач будь-якого типу згідно технічних характеристик.
2) Головне джерело живлення підіймача акумуляторні батареї.
3) Генератор бензиновий або дизельний характеристики якого дозволять виконувати зарядку акумуляторних батарей вбудованим зарядним пристроєм на місцях зберігання підіймача у яких відсутня можливість підключення до основної мережи живлення.
Уточнення характеристик
Дата подання: 13 січня 2021 10:37
Дата відповіді: 13 січня 2021 14:10
Доброго дня. Просимо дати більш детальне пояснення щодо деяких характеристик, а саме: 1). Дайте більш детальне пояснення, щодо характеристики "Засоби управління (регелі)", що саме мається на уваці під цією вимогою? З цього вислову не зрозуміло, які вимоги щодо засобів управління. 2. Що мається на увазі під вимогою "Відстань від поверхні до землі - не менше 20 см"? Це дорожній просвіт при переміщенні підйомника, або ж відстань від землі при становленному підйомнику на аутрігери, тоді це відстань від землі, до якої саме поверхні? Колес чи рами підйомника? Просимо внести уточнення, від якої саме поверхні та в якому саме положенні підйомника (транспортувальне, робоче, тощо). Зазделегідь дякуємо за детальну выдповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що:
1. «Засоби управління (Регелі)» При встановленні підіймача в робоче положення застосовуються регелі (аутригери), для стійкості та стабільного положення підіймача відносно поверхні на якій він стоїть.
2. «Відстань від поверхні до землі – не менше 20 см» - це кліренс в положенні транспортування підіймача.
Уточнення щодо технічних характеристик, згідно відповіді на вимогу
Дата подання: 18 січня 2021 13:57
Дата відповіді: 19 січня 2021 13:34
Доброго дня! У відповіді на Вимогу ТОВ "ІНДАСТРІАЛ ТУЛС" було зазначено, що заявленим характеристикам в тендерній докумнтації відповідає продукція мінімум двох виробників, зокрема продукція компанії PLATFORM BASKET s.r.l. http://www.platformbasket.com/piattaforme/semoventi-cingolati-ibridi/spider-13.65-ed. Ознайомившись з характеристиками зазначеного товару, наша компанія прийшла до висновку, що даний підіймач не відповідає технічним вимогам замовника, так як його максимальний виліт стріли становить 7 метрів, у той час в технічнй специфікації зазначена вимога: "Максимальний виліт стріли - не більше 5м". Більше того, дуже дивує той факт, що Замовник при формуванні технічних вимог орієнтується на підіймачі двох разних типів, які принципово відрізняються, на приклад, у своємо транспортуванні. Якщо для підйомника причепного не потрібно додаткових засобів траспортування, то для підйомника самохідного на гусеничному ходу потрібен спеціальний причіп для транспортування, та додаткові засоби для його розвантаження/завантаження, також, такий підйомник коштує набагато дорожче. Отже питання: орієнтуючись на підіймачі двох разних типів при формування технічних вимог Замовник навіть не враховув подальше питання переміщення підіймача по підприєству (до місця виконання робіт), але при цьому різниця с декілька сантиметрів у розмірах є принциповою? Враховуючи те, що зазначений аналог - підіймач іншого типу, та не відповідає усім сукупно технічним вимогам тендерної документації, повторно вимагаємо внести наступні зміни до Додатку 3 (технічні вимоги) тендерної документації: 1. збільшити характеристику «Максимальна ширина» на 0,2 м, та викласти вимогу у вигляді – Максимальна ширина – не більше 1,7 м; 2. збільшити характеристику «Ширина в робочому положенні» на 0,5 м, та викласти вимогу у вигляді – Ширина в робочому положенні – не більше 3,5 м. Інакше наша компанія буде вимушена звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зазначена у Вашому запитанні вимога вже була розглянута замовником процедури закупівлі та на неї була надана обґрунтована відповідь.
Повторно звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі та виробничих потреб замовника, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Тендерна документація складена замовником у відповідності до вимог чинного законодавства України та з урахуванням виробничих потреб, а отже внесення змін до тендерної документації, зазначених у Вашій вимозі не вбачається можливим.
Технічне уточнення.
Дата подання: 19 січня 2021 15:25
Дата відповіді: 20 січня 2021 08:14
Шановний Замовнику! Наша компанія має намір прийняти участь в даній закупівлі. Ознайомившись з технічним завданням, стає зрозумілим, що йдеться про роботу в люльці підіймача двох працівників одночасно, т.я. комплектація передбачає наявність «Стархувальні пояси» в кількості 2 шт. В зв’язку з чим запитання: чи допустима зміна характеристики «Максимальна вантажопідйомність» – 200 кг в сторону зменшення при максимальному вильоті стріли на 5 м?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Повідомляємо, що зменшення вантажопідйомності люльки підіймача при горизонтальному вильоті стріли до 5 м не допускається, а саме для забезпечення можливості виконання робіт на висоті потрібна вантажопідйомність люльки мінімум 200 кг.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-23-019622-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІАЛ ТУЛС", Код ЄДРПОУ:42968036
Дата подання: 15 січня 2021 13:46
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення закупівлі
Вимога усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації шляхом внесення наступних змін до додатку №3 тендерної документації за процедурою закупівлі «Підіймачі», код ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання з ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-23-019622-c:

1. Збільшити характеристику «Максимальна ширина» на 0,2 м, та викласти вимогу у вигляді – Максимальна ширина – не більше 1,7 м.
2. Збільшити характеристику «Ширина в робочому положенні» на 0,5 м, та викласти вимогу у вигляді – Ширина в робочому положенні – не більше 3,5 м.

Повний текст Вимоги додається у супровідній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 січня 2021 12:02
У відповідь на Вашу вимогу вих. № 390 від 15.01.2021 р. АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Управління з переробки газу та газового конденсату» повідомляє наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Звертаємо Вашу увагу, що всупереч викладеному у Вашій скарзі, технічним вимогам, щодо предмету закупівлі, відповідає не лише продукція Niftylift ltd. моделі Nifty120. Так, зазначеним в тендерній документації технічним вимогам відповідає, зокрема, продукція компанії PLATFORM BASKET s.r.l. http://www.platformbasket.com/piattaforme/semoventi-cingolati-ibridi/spider-13.65-ed., а отже зазначені у Вашій вимозі твердження є необґрунтованими.
Окрім того, зазначаємо, що предмет закупівлі передбачається використовувати у закритих приміщеннях (цехах) підприємства, а отже враховуючи складність переміщення обладнання та розмір виробничих приміщень замовника, габаритні розміри обладнання мають вирішальне значення.
Таким чином, тендерна документація не містить будь яких дискримінаційних вимог щодо учасників процедури закупівлі, в тому числі в частині технічних характеристик предмета закупівлі, що мають відповідати реальним умовам застосування замовником обладнання в процесі поточної господарської діяльності.
З огляду на вищезазначене, АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Управління з переробки газу та газового конденсату», не має підстав для внесення змін до додатку № 3 до тендерної документації за оголошеною процедурою закупівлі «Підіймачі», код ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання з ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-23-019622-c.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-23-019622-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДАСТРІАЛ ТУЛС", Код ЄДРПОУ:42968036
Дата подання: 27 січня 2021 09:32
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга, щодо наявності дискримінаційних вимог тендерної документації процедури закупівлі 42410000-3–Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймач) з ідентифікатором закупівлі UA-2020-12-23-019622-c. Повний текст Скарги додається у супровідній документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 січня 2021 09:38
рішення від 28.01.2021 № 1489.pdf + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 січня 2021 09:38
інформація про перенесення від 09.02.2021 № 1559.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 20:13
рішення від 19.02.2021 № 3134.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 20:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання частини 17 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо, що керуючись Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №3134-р/пк-пз від 19.02.2021 р. , Замовником було усунуто виявлені порушення та прийнято наступні рішення: 1) На виконання Рішення АМКУ №3134-р/пк-пз від 19.02.2021 р. з метою усунення порушень, які викладені в мотивувальній частині рішення, внести зміни до Тендерної документації на закупівлю: УПГГК 20Т-239: 42410000-3–Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймач). Нова редакція тендерної документації та перелік змін, що вносяться, в подальшому були розміщені в електронній системі закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 19 березня 2021 17:01

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

03 лютого 2021 18:30
NIFTYLIFT інструкція.pdf
03 лютого 2021 18:30
SPIDER брошура.pdf
03 лютого 2021 18:30
Лист АМКУ 03.02.2021р_.doc
03 лютого 2021 18:30
SPIDER інструкція.pdf
03 лютого 2021 18:30
NIFTYLIFT брошюра.pdf
18 лютого 2021 11:45
Лист АМКУ_18.02.2021.pdf
18 лютого 2021 11:45
Лист АМКУ_03.02.2021.pdf
18 лютого 2021 11:45
Витяг.pdf
18 лютого 2021 11:45
Лист АМКУ_18.02.2021.docx
19 березня 2021 17:01
UPGGK20T-239_TD_19.03.21 (зміни №3).docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 28 травня 2021 14:11
Кінець періоду оскарження: 08 червня 2021 00:00
Дата відміни: 08 червня 2021 00:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відповідно до п.1 частини 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
28 травня 2021 14:11
Електронний підпис
28 травня 2021 14:03
UPGGK20Т-239 Відміна_27.05.21.doc