Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4, папір для нотаток з липким слоєм)
Очікувана вартість
884,32 UAH
UA-2020-12-23-017376-c 061ba314068745d8bf41ecf9fb1f365a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Хорольська

+380956337186 mashcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Машівський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Машівської районної ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 38487180
Місцезнаходження: 39400, Україна , Полтавська обл., смт Машівка, вул. Незалежності, 112
Контактна особа: Олена Хорольська
+380956337186
mashcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4, папір для нотаток з липким слоєм)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39400, Україна, Полтавська область, смт.Машівка, вул.Незалежності 112-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Папір для нотаток з липким слоєм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39400, Україна, Полтавська область, смт.Машівка, вул.Незалежності 112-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред"явлення Учасником рахунка на оплату товарів, протягом 14 календарних днів від дати отримання товарів.Оплата здійснюється за бюджетні кошти. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

23 грудня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАЛІЙ СВІТЛАНА ЮРІЇВНА
#2754509929
Переможець 884,32
UAH
23 грудня 2020 16:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:32
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:10
Договір 154.pdf укладений
23 грудня 2020 16:08

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір А-4 9 штуки 95,00
UAH
Папір для нотаток з липким слоєм 1 штуки 29,32
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 884,32
UAH