Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
4 266,77 UAH
UA-2020-12-23-014114-c 9f71d0147ea74e39bf345453b91192c0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Недільський

+380352279224 nedil_a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 20001705
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, ПРОСПЕКТ С.БАНДЕРИ, будинок 21
Контактна особа: Андрій Недільський
+380352279224
nedil_a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


1) Ручка BOSS - 11 шт.; 2) Олівець HB трикутний - 1 шт.; 3) Ручкова кулькова Logan 0.7мм - 5 шт.; 4) Маркер кольоровий 4Office - 4 шт.; 5) Стержень гелевий 12005-01 - 69 шт.; 6) Папка кутник А4 - 3 шт.; 7) Папка реєстратор А4/7см - 3 шт.; 8) Папка реєстратор А4/50 - 1 шт.; 9) Індекси регістри Стріла офіс - 2 шт.; 10) Папір кольор. А4/80 (100) арк. інтин. - 2 шт.; 11) Скрепа кольорова кругла 28мм - 1 шт.; 12) Лінійка 30 см пластикова - 1 шт.; 13) Папір Xeroe Performer A4/80 500 арк. - 20 пач. 14) Папка реєстратор А4/7см - 2 шт.; 15) Доручення А5 укр - 7 шт. 16) Авансовий звіт А5 газ - 10шт.; 17) Скотч 48*100 - 3шт.; 18) Олівець з гумкою Умка - 30шт.; 19) Ручка гелева Piramid - 15шт.; 20) Скотч 18*20 Economix - 5шт.; 21) Ручка кулькова синя ;офіс - 20 шт.; 22) Маркер текстовий Job Shneider - 10 шт.; 23) Ол/пр Slim HB - 25 шт.; 24) Ручка масляна 335 Maxriter piano - 30 шт.; 25) Папка Clip B - 3 шт.; 26) Точилка подвійна Axent - 1 шт.; 27) Папка на завязках картонна - 15 шт.; 28)Гумка - 5 шт.; 29) Коректор ручка 8мл Акцент - 3 шт.; 30) Точилка пластикова KUM - 3 шт.; 31) Клей-олівець 35гр. - 2 шт.; 32) Індекс регістри стріла - 2 шт.; 33) Індекс-регістри 51*12(400) паперові - 4шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46002, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Проспект Степана Бандери, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

23 грудня 2020 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ"
#32481905
Переможець 4 266,77
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 14:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:31
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 14:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 266,77
UAH (в тому числі ПДВ 711,13 UAH)