Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марок АМ, АС, ДГ
Очікувана вартість
3 289 000,00 UAH
UA-2020-12-23-004045-a ● 89cc9c214bb34be18f8f7d64ffaee02b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40901383 |
Місцезнаходження: | 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, Новоукраїнський район, УЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Горбатенко Валентина +380525150038 osvita-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2020 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 14:54 |
Очікувана вартість: | 3 289 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 95000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок АМ, АС, ДГ). Категорія Замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Мова складання документів: українська. Місцезнаходження: Україна, 27100, Кіровоградська обл., Новоукраїнський р-н, місто Новоукраїнка, вул. Покровська, будинок 70. Розмір, вид та умови тендерного забезпечення: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 95 000,00 грн. (дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Окрім цього, банківська гарантія повинна містити умову, що замовник набуває права стягнення коштів за наслідками настання випадків, що передбачені ч. 3 ст.25 Закону лише у випадку письмового звернення замовника до банку-гаранта в строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати, коли замовнику стало відомо про відповідний юридичний факт Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії (детально в тендерній документації).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 т.
вугілля кам’яне марки АМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
125 т.
Вугілля кам’яне марки АС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
286 т.
Вугілля кам’яне марки ДГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2021 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 15:21 |
2. Перелік змін до ТД від 01.02.2021.doc | |
01 лютого 2021 15:21 |
1. ТД -вугілля 01.02.2021 (зміни).doc |
01 лютого 2021 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2021 15:21 |
2. Перелік змін до ТД від 01.02.2021.doc
|
|||
01 лютого 2021 15:21 |
1. ТД -вугілля 01.02.2021 (зміни).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незаконна вимога
Дата подання: 27 грудня 2020 17:32
Дата відповіді: 30 грудня 2020 17:26
Шановний Замовнику Закон України "Про публічні закупівлі" не вимагає від Учасників такого кваліфікаційного критерію, як підтвердження відповідності вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель.
Вимога документації, щодо подання документів, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики, щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції, Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях згідно типових форм, а також наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель є не законою та такою, що значно звужують коло потенційних учасників, оскільки згідно діючого законодавства учасники не повині мати обовязково відповідні документи.
Дана вимога є не обгрунтованою, тому що публічні закупівлі проводяться в електроній формі і учасники не ведуть обговорення з Замовником на початковому етапі закупівель ( в період уточнень) причому конфеденсійно (без зазначення назви учасника). Саміж документи, щодо етичної поведінки ви вимагає вже на іншому етапі закупівлі (подання/розкриття пропозицій). Тобто дані документи зовсім не впливають на саму процедуру закупівлі, та не мають жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв.
Просимо видалити не законну, дискримінаційну вимогу з Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вказана вимога сформована задля запобігання участі у закупівлях учасників, які мають намір виграти тендер лише у спосіб такого штучного заниження ціни, яке потім буде в маніпулятивній формі вистанволено Замовнику як обов’язок укладання додаткових угод на підняття вартості ціни за одиницю товару. Такі дії Учасників неодноразово визнавались судами як нечесна та неконкурента політика, що завдає шкоди бюджету. З огляду на вказане, а також на позицію Упоноваженого органу, нами сформовано вимогу до необмеженого кола осіб щодо документального підтвердження доброчесності учасника в торгах. Жодних неможливих до виконання або дискримінаційних вимог в цій частині нами не встановолено. До того ж Вами не доведено факту неможливості виконання такої вимоги. Наразі нами спостерігається звичайне бажання змустити Замовника внести зміни в зручний виключно для Вас спосіб без усвіомлення наслідків таких змін і можливості зриву процедури закупівлі.
Надайте розяснення
Дата подання: 27 грудня 2020 17:46
Дата відповіді: 30 грудня 2020 17:27
Згідно Документації ви як Замовник вимагаєте:
• Документ, що засвідчує наявність у учасника процедури закупівлі можливість здійснювати діяльність із постачання твердого палива, до якого відноситься предмет закупівлі згідно затверджених КВЕД-2010 станом на місяць подання тендерної пропозиції Учасника.
Який саме документ ви маєте на увазі???
Якщо учасник надасть документ - відомості з ЄДРПОУ видані органом статистики, в якому буде зазначено вид діяльності:
46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами.
Чи буде це достатнім на виконання даної вимоги???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Таким документом на вибір учасника можуть бути Відомості із ЄДРПОУ від територіального відділення Держстату України або Виписка із ЄДР (із зазначенням основних видів діяльності) або Витяг із Єдиного державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Мінюсту України. Вибір за учасником. Зазначений Вами КВЕД є підходящим
Незаконна вимога
Дата подання: 27 грудня 2020 18:17
Дата відповіді: 30 грудня 2020 17:31
Згідно Документації ви як Замовник вимагаєте:
Відповідно до статті 22 Закону України “Про охорону праці” і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника протягом 2020 року. Учасники додатково надають витяг із Журналу реєстрації осіб, які потерпіли від нещасних випадків та/або гострих професійних захворювань (отруєнь) на виробництві з сторінками, що надають змогу встановити інформацію за період 2020 року (надається перша сторінка такого Журналу). З метою відповідності діяльності учасника законодавства про охорону праці у складі тендерної пропозиції подається довідка про уповноваженого працівника суб’єкта господарювання, що є відповідальним за дотримання законодавства про охорону праці, електро- та пожежної безпеки, гігієни праці, санітарно-епідеміологічного забезпечення, наданні першої (домедичної) допомоги в разі нещасного випадку. На підтвердження достовірності вказаної інформації додатково додається копія протоколу або копія витягу із протоколу чи іншого документу, уповноваженої комісії з представниками Держпраці України, що засвідчує знання такої особи в описаній вище сфері, яка пройшла відповідне навчання.
Ми як учасник даної закупівлі не маємо виробничих потужностей та не є виробниками, також ми не маємо у власності машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що спричиняють нещастні випадки. Ми як учасник не повинні отримувати та подавати дані документи.
Законном "Про публічні закупівлі" не передбачено даних вимог та подання відповідних документів. Дана вимога не яким чином не впливає на кваліфікацію Учасника, щодо закупівлі вугілля камяного. Вона є не обгрунтованою.
Дана вимога є не законною та такою, що зменшує коло потенційних учасників.
Просимо видалити не законну, дискримінаційну вимогу з Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вказана в тендерній документації вимога відповідає статті 22 Закону України “Про охорону праці” і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 та стосуєтсья необмеженого кола осіб. Нам не зрозуміло чому Замовник повинен ігнорувати законодавство про охорону праці, якщо вказані документи передбачені для усіх без винятку суб’єктів господарювання. Якщо на Ваш погляд Ви не повинні подавати вказані документи, - надайте документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу, який засвідчує виключне право Вас як субєкта господарювання не дотримуватись законодавства про охорону праці.
незаконні вимоги
Дата подання: 28 грудня 2020 11:42
Дата відповіді: 30 грудня 2020 17:34
Вимога щодо надання у складі пропозиції довідки від банку не знаходження його в стадії ліквідації є протиправною, оскільки така інформація міститься у відкритих державних реєстрах і вимагати її від підприємств прямо заборонено.
прошу внести зміни
Відповідь: Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 16.01.2020 року № 3304-04/2361-06 чітко визначений перелік відкритих реєстрів, інформація з яких не вимагається Замовником. Інформація про стан та статус банку не належить до інформації, яка вказана у даному Листі, що розміщена в офіційних відкритих реєстрах. З огляду на це, вказана інформація надається виключно її володільцями - банками, на запит їх клієнтів.
довідка
Дата подання: 28 грудня 2020 11:47
Дата відповіді: 30 грудня 2020 17:35
Учасники у складі своєї пропозиції зобов’язані надати довідку за підписом керівника та головного бухгалтера або бухгалтера. Якщо на підприємстві не передбачена посада бухгалтера, а здійснення бух обліку здійснюється аудитором на підставі договору, хто має підписати таку довідку крім керівника?
Відповідь: Особа, яка виконує функції бухгалтера, з підтвердженням відповідних повноважень.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 28 грудня 2020 12:03
Дата відповіді: 30 грудня 2020 17:39
Вимога щодо надання у складі пропозиції копії фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт оплати за користування обладнанням та матеріально-технічною базою перед власником таких засобів за період 2020 року є дискримінаційною оскільки учасником з 01.01.2021 року можуть бути укладені договори оренди або надання послуг з підприємствами, з якими у 2020 році співпраці не було.
Просимо внести зміни і усунути дискримінаційні вимоги
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо учасник не мав у 2020 році укладених договорів на використання МТБ, питання яким чином він здійснював діяльність і набув аналогічний досвід поставок товару до моменту оголошення процедури закупівлі. Вказана вимога покликана запобігти участі у торгах "фірм-однодневок" без будь-якого досвіду та без засобів МТБ, які дадуть змогу пересвідчитись у спроможності учасника поставити такий значний обсяг товару.
декларація відповідності МТБ
Дата подання: 28 грудня 2020 12:08
Дата відповіді: 30 грудня 2020 17:42
Предмет закупівлі не передбачає робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, отже, якщо учасник під час поставки не проводить робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, то надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці є не обов'язковим
прошу скасувати дану вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Діяльність із поставок твердого палива, його транспортування, навантаження та розвантаження, зберігання, тощо зобов’язкує субєкта господарювання виконувати роботи із використанням спеціалізованої техніки, в т.ч. вантажних ТЗ, навантажувачів, екскаватора, тощо. Такі механізми належать до устаткування підвищеної небезпеки. З огляду на вказане Ваша вимога необгрунтована.
аналогічний договір
Дата подання: 28 грудня 2020 12:13
Дата відповіді: 30 грудня 2020 17:47
Вимога щодо "Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання вугілля кам’яного марок, що складає предмет закупівлі. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками (контрагентами) за результатами конкурсного відбору або інформація про них знаходиться у публічному доступі" є дискримінаційними.
Аналогічними є договори на поставку твердого палива будь-яким споживачам незалежно від способу відбору
На цю тему є дуже однозначна практика АМКУ
внесіть зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не знаємо на яку безпосередньо практику Ви посилаєтесь, але спеціально для Вас наводимо посилання на дві закупівлі, де вказана вимога тим самим АМКУ визнана ЗАКОННОЮ:
- рішенням від 04.10.2019 №14267 відмовив в цій частині у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 13.09.2019р. №14704-Сл-24752-0919 (номер скарги UA-2019-09-03-000342-a.b12 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-09-03-000342-a) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання;
- рішення № 18798-р/пк-пз від 17.12.2019 відмовив у задоволенні скарги в цій частині Товариству з обмеженою відповідальністю "КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ" від 27.11.2019р. №417-Сл-17402-1119 (номер скарги UA-2019-11-15-000788-b.c1 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-11-15-000788-b) Гуманітарним відділом виконавчого комітету Миронівської міської ради Миронівського району Київської області з аналогічного питання.
Виходить або АМКУ непослідовний в своїх рішеннях або всеж таки вимога за тендерною документацією законна.
- рішенням від 04.10.2019 №14267 відмовив в цій частині у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 13.09.2019р. №14704-Сл-24752-0919 (номер скарги UA-2019-09-03-000342-a.b12 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-09-03-000342-a) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання;
- рішення № 18798-р/пк-пз від 17.12.2019 відмовив у задоволенні скарги в цій частині Товариству з обмеженою відповідальністю "КИЇВОБЛГАЗ ЗБУТ" від 27.11.2019р. №417-Сл-17402-1119 (номер скарги UA-2019-11-15-000788-b.c1 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-11-15-000788-b) Гуманітарним відділом виконавчого комітету Миронівської міської ради Миронівського району Київської області з аналогічного питання.
Виходить або АМКУ непослідовний в своїх рішеннях або всеж таки вимога за тендерною документацією законна.
аналогічний договір
Дата подання: 28 грудня 2020 12:15
Дата відповіді: 30 грудня 2020 17:48
Копії фінансово-платіжних документів, що підтверджують факт повного виконання в частині оплати товару за такими договорами - чи буде відповідати надання копії виписки з банківського рахунку учасника, завіреної учасником?
Відповідь: Так. Але зверніть увагу, щоб кількісні показники (кількість товару, ціна та вартість) збігалисб з умовами аналогічного Договору
посвідчення про якість
Дата подання: 28 грудня 2020 12:19
Дата відповіді: 30 грудня 2020 17:50
Посвідчення якості товару не входить до переліку документів, які підлягають нотаріальному посвідченню
Прошу скасувати дану вимогу
Відповідь: На вимогу будь-якої сторони задля надання додаткової легітимності документу і не маючи можливості встановити його автентичність через систему Prozorro нотаріальному посвідченню може підлягати будь-який документ. Відтак не бачимо перешкод завізувати відповіданий документ у нотаріуса.
система оподаткування
Дата подання: 28 грудня 2020 12:32
Дата відповіді: 30 грудня 2020 17:51
Інформація (довідка) від ДПС України та/або його територіального органу видану (надану) Учаснику про систему оподаткування такого Учасника не входить до переліку адміністративних послуг, що надаються платникам органами ДПС
прошу скасувати вимогу
Відповідь: Вказана довідка безперешкодно видається органами ДПС. Не бачимо жодних проблем в її отриманні. Або ж надайте відповідь-відмову від ДПС про надання такої довідки на Ваш запит.
сертифікація OHSAS 18001:2007 або ISO 45001:2018
Дата подання: 28 грудня 2020 13:17
Дата відповіді: 30 грудня 2020 18:07
Вимоги щодо сертифікації OHSAS 18001:2007 або ISO 45001:2018 є дискримінаційними, оскільки зазначені стандарти містять правила, які компанія МОЖЕ використовувати (а може не використовувати!) для впровадження менеджменту з охорони здоров'я і безпеки праці. Стандарт є добровільним!
Отже, вимога щодо надання сертифікатів OHSAS 18001:2007 або ISO 45001:2018 є дискримінаційною і порушує права учасників
Прошу скасувати вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Законом передбачено необхідність дотримання учасниками закупівлі законодавства у сфері охорони довкілля та навколишнього середовища. Поряд з цим, спосіб підтвердження такої вимоги покладено визначити Замовнику закупівлі.
Зазначаємо, що об’єкти матеріально-технічної бази як Замовника, так і Постачальника твердого палива, так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – являються об’єктами екологічного аудиту в розумінні ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит».
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит – це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Також зазначаємо, що відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами.
Щодо опису планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, повідомляємо наступне: відповідно до ст. 54 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», – місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин.
Враховуючи те, що вживання необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку зокрема, підприємств, установ, організацій – є вимогою вищезазначеного закону, ми, як Замовник закупівлі маємо право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища.
У зв’язку з цим, відповідність Постачальника вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства – для нас, як для Замовника є необхідністю.
Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання твердого палива, а також для повної відповідності закупівлі твердого палива вимогам природоохоронного законодавства, – вимагає у складі тендерної документації від учасників надання вищевказаних документів.
В Україні діють низка державних та приватних екологічних інспекцій та аудиторів, що здійснюють верифікацію суб’єктів господарювання на ризики ведення їхньої діяльності та вплив на довкілля та навколишнє середовище.
Зміст вимоги за тендерною документацією не обмежує учасників закупівлі в виборі способу проведення екологічного аудиту та безпосередньої компетентної організації, що уповноважена на таку перевірку. З огляду на це, суб’єкти господарювання вільні у виборі контрагента, щодо підтвердження їх діяльності нормам екологічного законодавства.
Аналогічної позиції і Орган оскарження, який своїм рішенням від 18.09.2019 року №13208 відмовив у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 27.08.2019р. №14704-Сл-24028-0819 (номер скарги UA-2019-08-15-000763-a.a6 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-08-15-000763-a)) (надалі – Процедура закупівлі) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання.
Зазначаємо, що об’єкти матеріально-технічної бази як Замовника, так і Постачальника твердого палива, так само, як і інші підприємства, установи та організації, їх філії та представництва чи об'єднання, окремі виробництва, інші господарські об'єкти – являються об’єктами екологічного аудиту в розумінні ст. 2 Закону України «Про екологічний аудит».
Згідно зі ст. 1 Закону України «Про екологічний аудит», екологічний аудит – це документально оформлений системний незалежний процес оцінювання об'єкта екологічного аудиту, що включає збирання і об'єктивне оцінювання доказів для встановлення відповідності визначених видів діяльності, заходів, умов, системи екологічного управління та інформації з цих питань вимогам законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та іншим критеріям екологічного аудиту.
Також зазначаємо, що відповідно до ст. 34 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», завдання контролю у галузі охорони навколишнього природного середовища полягають у забезпеченні додержання вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища всіма державними органами, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності і підпорядкування, а також громадянами.
Щодо опису планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища, повідомляємо наступне: відповідно до ст. 54 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», – місцеві ради, підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні своєї діяльності зобов'язані вживати необхідних заходів щодо запобігання та недопущення перевищення встановлених рівнів акустичного, електромагнітного, іонізуючого та іншого шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини в населених пунктах, рекреаційних і заповідних зонах, а також в місцях масового скупчення і розмноження диких тварин.
Враховуючи те, що вживання необхідних заходів захисту довкілля та навколишнього середовища з боку зокрема, підприємств, установ, організацій – є вимогою вищезазначеного закону, ми, як Замовник закупівлі маємо право це перевірити, вимагаючи опис планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища.
У зв’язку з цим, відповідність Постачальника вимогам діючого природоохоронного законодавства (зокрема, здійснення ним планованих заходів захисту довкілля та навколишнього середовища), доказом чого є документальне підтвердження стосовно визнання уповноваженими органами або експертними організаціями відповідності учасника вимогам екологічного законодавства – для нас, як для Замовника є необхідністю.
Саме у зв’язку з цим Замовник, з метою вжиття додаткових заходів для забезпечення максимальної безпеки під час надання послуг з постачання твердого палива, а також для повної відповідності закупівлі твердого палива вимогам природоохоронного законодавства, – вимагає у складі тендерної документації від учасників надання вищевказаних документів.
В Україні діють низка державних та приватних екологічних інспекцій та аудиторів, що здійснюють верифікацію суб’єктів господарювання на ризики ведення їхньої діяльності та вплив на довкілля та навколишнє середовище.
Зміст вимоги за тендерною документацією не обмежує учасників закупівлі в виборі способу проведення екологічного аудиту та безпосередньої компетентної організації, що уповноважена на таку перевірку. З огляду на це, суб’єкти господарювання вільні у виборі контрагента, щодо підтвердження їх діяльності нормам екологічного законодавства.
Аналогічної позиції і Орган оскарження, який своїм рішенням від 18.09.2019 року №13208 відмовив у задоволенні скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" від 27.08.2019р. №14704-Сл-24028-0819 (номер скарги UA-2019-08-15-000763-a.a6 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) (надалі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09120000-6 - Газове паливо (Природний газ)» (номер закупівлі UA-2019-08-15-000763-a)) (надалі – Процедура закупівлі) Комунальним некомерційним підприємством «Чернігівська центральна районна лікарня» Чернігівської районної ради Чернігівської області з аналогічного питання.
документи якості
Дата подання: 28 грудня 2020 13:35
Дата відповіді: 30 грудня 2020 18:10
Вимога: "Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції надають оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань, сертифікату якості на кожну марку заявленого вугілля разом із сертифікатами відбору проб та актами відбору проб зразків (здійснену у 2020 році)" є дискримінаційною, оскільки передбачає наявність у учасника товару, який є предметом закупівлі, і позбавляє можливості взяти участь учасників, які планують придбати вугілля після проведення торгів
Практика АМКУ в цьому питанні однозначна
Внесіть зміни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вказана вимога сформована задля підтвердження інформації про якісні, технічні та кількісні харатктеристики товару. Вимога не вимагає наявність товару у учасника вже на час проведення цієї закупівлі, проте надає змогу встановити, що учасник постачав товар із якісними характеристиками до цього, а отже є спроможним забезпечити таку поставку і за результатами цієї закупівлі.
звіт екологічного аудиту
Дата подання: 28 грудня 2020 13:47
Дата відповіді: 30 грудня 2020 18:12
Відповідно до ст. 11 та 12 ЗУ Про екологічний аудит замовник не вправі вимагати надання звіту при проведенні цієї закупівлі
Відповідь: Посилання на вказані пооження Закону не спростовують права Замовника торгів формувати відповідну вимогу до учасників. Звертаємо увагу, що відповідь нами з питань екологічного аудиту надана вище
трастова декларація?
Дата подання: 28 грудня 2020 13:52
Дата відповіді: 30 грудня 2020 18:13
Шановний замовнику, ви в курсі що термін "трастова декларація" стосується тільки оффшорних компаній?
Прошу зробити відповідні роз'яснення в тексті документації
Відповідь: "Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах." - частина 2 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-23-004045-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС", Код ЄДРПОУ:42267684
Дата подання: 30 грудня 2020 15:33
Дата подання: 30 грудня 2020 15:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 січня 2021 10:31
Рішення від 31.12.2020 №24253 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 січня 2021 10:30
Інформація про перенесення розгляду скарги від 16.01.2021 № 534.pdf
Дата публікації: 18 січня 2021 10:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.01.2021 № 1317.docx.pdf
Дата публікації: 27 січня 2021 18:29
Рішення від 26.01.2021 № 1317.pdf
Дата публікації: 29 січня 2021 20:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до тендерної документації на виконання рішення АМКУ № 1317-р/пк-пз від 26.01.2021 року за результатами частково задоволеної Скарги ТОВ ''ПОЛИПРОМ СЕРВИС'' №30/12-1 від 30.12.2020 року (номер скарги UA-2020-12-23-004045-a.c1 в ЦБД системі електронних торгів «Prozorro» за адресою www.prozorro.gov.ua) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі відкриті торги за предметом – «ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок АМ, АС, ДГ)» (номер закупівлі UA-2020-12-23-004045-a) Відділом освіти виконавчого комітету Новоукраїнської міської ради та з метою запобіганню у обмеженні участі потенційних учасників закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 01 лютого 2021 16:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН" |
3 154 450,00
UAH з ПДВ
|
3 154 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна |
3 284 000,00
UAH з ПДВ
|
3 284 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН" #32435026 |
Переможець |
3 154 450,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2021 10:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:49
|
№ 96 від 26.10 збільш ціни до 10%.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:39
|
№ 95 від 26.10 збільш кошторисних призначень.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2021 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 15:13
|
57.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2021 11:17
|
дод угода № 1 (вугілля).pdf | зміни до договору |
26 лютого 2021 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2021 14:27
|
Договір №45 від 23.02.21 вугілля.pdf | укладений |
24 лютого 2021 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | №45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Більш детально в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | №45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 57 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Викласти п.3.1 у новій редакції. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | №45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 95 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Викласти п.3.1 та специфікацію у новій редакції. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | №45 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 96 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |