Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №135" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25542920 |
Вебсайт: | http://szsh135.dnepredu.com/ |
Місцезнаходження: | 49130, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вулиця Березинська, 31 |
Контактна особа: |
Голота Лариса Володимирівна +380567240435 school135@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2020 18:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2021 11:09 |
Очікувана вартість: | 2 365 863,24 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 829,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 грудня 2020 18:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 грудня 2020 18:28 |
Тендерна документація.docx | |
22 грудня 2020 18:28 |
Додаток 4 - Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-18-000002 ● f0c7e393cc434443af493f76d16e2b18
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2021 12:45 |
22.01.2021 № 8
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3
UA-2020-12-22-022370-c
22.12.2020 Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №135 " Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 25542920) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-27 16:55:38
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2020-12-22-022370-c, предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування очікуваною вартістю
2 365 863,24 грн, яку проведено Комунальним закладом освіти «Середня загальноосвітня школа №135» Дніпровської міської ради (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пунктом 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити.
Аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником до Орієнтовного меню на 2021 рік включені сосиски відварні, вихід 40 г. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - до 31 грудня 2021. Відповідно до Додатку 8 до постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 р. № 1591 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 р. № 353), продукт «Ковбаса варена» може бути лише продуктом – замінником м’яса (яловичина, свинина нежирна) за енергоцінністю, а отже не основним продуктом харчування. При цьому, відповідно до Додатку 10 Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затверджений Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.11.2020 № 111/35394 з 01 січня 2021 року під забороною м'ясні продукти промислового виробництва — ковбаси, сосиски.
Отже, Тендерна документація суперечать вимогам нормативно – законодавчих актів, про які зазначено вище. З приводу вказаного просимо надати пояснення.
Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-28 17:37:00
Відповідь на запит.
Доброго дня.
З приводу Вашого запиту надаємо пояснення: Комунальним закладом освіти "Середня загальноосвітня школа №135" Дніпровської міської ради було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги по предмету 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування) за ідентифікатором UA-2020-12-22-022370-c. Процедура закупівлі була оголошена 22 грудня 2020 року. На цей момент наказ Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 ще не набрав чинності. Саме тому, Замовником разом з Тендерною документацією було оголошено Орієнтовне меню розроблено згідно вимогам нормативно – законодавчих актів чинних на момент оголошення процедури закупівлі. Враховуючи набрання чинності наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 з 01 січня 2021 року, сторони за Договором вирішили внести зміни в Договір та додати Додаток №2 до Договору, а саме Орієнтовне меню розроблене у відповідності до чинних нормативно – законодавчих актів. Додаткова угода додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ: В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2021-01-18-000002 ● f0c7e393cc434443af493f76d16e2b18 (надалі по тексту - Висновок), що затверджений начальником Східного офісу Держаудитслужби Васильєвим Олександром Володимировичем. За Висновком встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а також порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо процедури закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено. Комунальний заклад освіти "Середня загальноосвітня школа №135" Дніпровської міської ради, що є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону з такою позицією органу державного фінансового контролю, не погоджується та наступною інформацією доводить відсутність описаних за Висновком порушень та/або їх малозначність. 1. Отже, відповідно до констатуючої частини Висновку орган державного фінансового контролю зазначає, що згідно із пунктом 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідним до неї включити. Умовами пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що усі документи, які учасник готує самостійно (довідки, листи тощо) повинні мати вихідний номер (за бажанням), дату (дата не раніше 22.12.2020р.), що обов’язково до виконання учасниками. За результатами моніторингу встановлено що, у складі тендерної пропозиції учасника торгів - переможця ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано довідки, листи тощо, в яких зазначено дату 21.12.2020, що раніше дати оголошення торгів, а саме 22.12.2020 та суперечить принципам здійснення публічних закупівель, закріплених у пункті 6 частини 1 статті 5 Закону, що підтверджується, зокрема наступними документами: довідка про персональні дані від 21.12.2020 без номеру; гарантійний лист про згоду з умовами закупівлі від 21.12.2020 №8; довідка про відповідальних осіб учасника від 21.12.2020 №74; довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 21.12.2020 №94; довідка про кінцевого бенефіціарного власника від 21.12.2020 №135; лист-пояснення щодо ліцензування певних видів господарської діяльності від 21.12.2020 №138; лист-пояснення по основним засобам від 21.12.2020 №222; лист про порядок змін умов договору від 21.12.2020 №245; лист про форму, ставку, групу оподаткування від 21.12.2020 №247; гарантійний лист про майданчик для миття авто від 21.12.2020 №248; попередній список постачальників від 21.12.2020 №258; гарантійний лист про достовірність інформації від 21.12.2020 №295; лист про гарантування порядку формування цінової пропозиції від 21.12.2020 №334; довідка про персональні дані директора від 21.12.2020 №712; лист про субпідрядників від 21.12.2020 №792; лист про згоду з істотними (основними) умовами договору від 21.12.2020 №815; лист-згода з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 21.12.2020 №987 та інші документи. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Однак, слід звернути Вашу увагу на положення тендерної документації (далі - Документація), а саме пункт 1 розділу ІІІ, де зокрема зазначено: «Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції, формальними (несуттєвими) вважаються помилки: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). 11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.». Всі перелічені за Висновком документи тендерної пропозиції учасника торгів - переможця ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» - довідки, листи тощо, в яких зазначено дату 21.12.2020 року, передбачають ніщо інше як заміну цифри «2» або більшу по значенню цифри на цифру «1». Разом з тим, вказана помилка не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, оскільки зміст описаних документів не встановлює фактичних даних, а натомість носить виключно інформаційний характер, що в свою чергу зумовлює віднесення даних помилок до формальних. Тим паче, Замовник перед прийняттям рішення про визначення переможця згідно з протоколом №3 від 13.01.2021 року мав засідання щодо розгляду описаних Вами зауважень, в частині некоректного оформлення документів пропозиції учасника ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", внаслідок чого було прийнято рішення щодо віднесення допущених неточності порядку оформлення документів тендерної пропозиції учасника закупівлі до формальних помилок та визнання їх такими, що не створюють підставу для відхилення пропозиції даного учасника. Дане рішення було оформлено у вигляді протоколу №3/1 від 13.01.2021 року, сканкопія якого долучається до даного заперечення. Більше того, визначення формальних помилок за Документацією, ідентичне до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Тому, враховуючи пункт 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», в частині визначення формальних помилок та положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», допущені неточності порядку оформлення документів тендерної пропозиції учасника закупівлі - ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" віднесено до формальних помилок та встановлено, що такі помилки не створюють підставу для відхилення даного учасника. 2. Щодо розбіжностей орієнтовного меню на послуги харчування, котрі були предметом закупівлі відкритих торгів, з положеннями наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10.11.2020 № 111/35394, що набрав чинності з 01 січня 2021 року, Замовник надавав пояснення в електронну систему закупівель та вжив належних заходів по усуненню даного зауваження, шляхом внесення змін до договору про закупівлю. Вказані дії знаходять своє відображення в електронній системі закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-22-022370-c , тому вважаємо, що дане питання є вичерпаним та не потребує додаткового обґрунтування. 3. Останнім порушенням, про яке орган фінансового контролю стверджує за Висновком є нібито порушення частини 4 статті 41 Закону. На думку Східного офісу держаудитслужби, обставини пов’язані з тим, що у складі тендерної пропозиції учасника - переможця ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» надано завірений та підписаний проект Договору (файл: проект договору. PDF 30 грудня 2020 16:46), який містить пункт 5.3.9., згідно із яким учасник має прийняти у користування безкоштовно приміщення харчоблоку та технологічне обладнання відповідно до переліків у додатках 2 та 3 відповідно, що є невід’ємною частиною договору згідно Розділу XI Договору. Проте, в укладеному Договорі п.5.3.9. не містить посилання на додатки 2,3 як на невід’ємну частину договору та такі відсутні у складі Договору від 25.01.2021 № 2/01, зумовлює нікчемність даного правочину, оскільки він укладений з порушенням вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Насправді, Замовником було передбачено проект договору про закупівлю, згідно з Додатком №4 до Документації. Так, за проектом договору про закупівлю містився пункт 5.3.9. з наступним змістом: «5.3.9. Прийняти у користування безкоштовно приміщення харчоблоку та технологічне обладнання відповідно до переліків у додатках 2 та 3 відповідно.», а також розділ XI проекту договору передбачав посилання на додатки 2,3. Однак, з врахуванням положень Закону України «Про оренду державного та комунального майна», Замовник під час укладання договору про закупівлю дійшов висновку про необхідність виключення описаного Вами пункту з проекту договору. Разом з тим, Замовник глибоко переконаний, що за даних обставин не допущено порушення частини 4 статті 41 Закону, оскільки в даній статті Закону йде мова про основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до його істотних умов, що власне виходить із самої назви даної статті, а також зі змісту інших її частин. Таким чином, договір про закупівлю не повинен відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, в частині вартісного показника, так як законодавець чітко акцентує увагу на тому, що вартість не повинна змінюватись від тої, що запропонована учасником по завершенню електронних торгів. Іншими словами, вартість договору про закупівлю має дорівнювати вартості тендерної пропозиції учасника-переможця. Більше того, варто звернути Вашу увагу на положення частини 6 статті 33 Закону, за якою встановлено: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.». Тендерна документація, в свою чергу згідно з пунктом 3 розділу VІ, зокрема передбачала: «Сторони можуть змінити умови проекту договору про закупівлю, що визначені за додатком 4 до тендерної документації, окрім істотних умов за результатами проведеного аукціону з метою деталізації порядку надання послуг, а також визначення обсягу відповідальності.». Частина перша згаданої Вами статті 41 Закону, нібито яку порушено, зазначає: «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.» Відповідно до ч.1, ст.638 Цивільного кодексу України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до ст.180 Господарського кодексу України встановлено: «Зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства. Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу, а у разі їх відсутності - в договірному порядку, з додержанням умов, що забезпечують захист інтересів кінцевих споживачів товарів і послуг. Ціна у господарському договорі визначається в порядку, встановленому цим Кодексом, іншими законами, актами Кабінету Міністрів України. За згодою сторін у господарському договорі може бути передбачено доплати до встановленої ціни за продукцію (роботи, послуги) вищої якості або виконання робіт у скорочені строки порівняно з нормативними. У разі визнання погодженої сторонами в договорі ціни такою, що порушує вимоги антимонопольно-конкурентного законодавства, антимонопольний орган має право вимагати від сторін зміни умови договору щодо ціни. Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. На зобов'язання, що виникли у сторін до укладення ними господарського договору, не поширюються умови укладеного договору, якщо договором не передбачено інше. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору.». Тому, зміна проекту договору про закупівлю, в частині виключення пункту 5.3.9 та посилання на додатки №№2, 3 не тягне за собою зміну істотних умов договору, а тим паче зміну вартості такого правочину. Відтак, всі описані недоліки згідно констатуючої частини за Висновком заперечуються Замовником, як такі що не зумовлюють порушень законодавства в сфері публічних закупівель та з врахуванням характеру і міри громадської небезпеки по встановленим Вами обставинам є мінімальними і тому можуть бути віднесені до малозначних правопорушень, що в свою чергу за умов відсутності попередньо застосованих будь-якої адміністративної форми впливу до особи, на підставі ст. 22 КпАП України відповідальну особу може бути звільнено від адміністративної відповідальності (постанова Київського районного суду м. Одеси по справі № 520/4807/19 - http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/80901173). Поряд з тим, Замовник зобов’язується взяти до уваги позицію органу фінансового контролю та застосовувати її в подальших публічних закупівлях. Сподіваємось на об’єктивне вивчення наданої та отриманої Вами інформації стосовно організації та проведення процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015 – код 55320000-9 Послуги з організації харчування (послуги з харчування для загальноосвітніх закладів м. Дніпра, ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування)).
2021-02-19 14:23:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2021 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
2 365 863,24
UAH
|
2 353 757,64
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Фірма АРТ-СИНТЕЗ" |
2 365 863,24
UAH
|
2 354 033,91
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" #35601826 |
Переможець |
2 353 757,64
UAH
|
13 січня 2021 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 січня 2022 17:57
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 15:15
|
Доп угода харчування.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 17:41
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2021 17:00
|
Договір | укладений |
26 січня 2021 16:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи набрання чинності наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 № 2205 з 01 січня 2021 року, сторони за Договором вирішили внести зміни в Договір та додати Додаток №2 до Договору, а саме Орієнтовне меню розроблене у відповідності до чинних нормативно – законодавчих актів |
Номер договору про закупівлю: | 2/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 2/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |