Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Теплова енергія
Очікувана вартість
1 939 939,20 UAH
UA-2020-12-22-001127-a 1b34b15697404569813ee2bbd2129ecd
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степовик Ірина Михайлівна

+380666886191 IRINA.STEPOWIK.63@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02004137
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., Херсон, Миколаївське шосе, 82
Контактна особа: Степовик Ірина Михайлівна
+380666886191
IRINA.STEPOWIK.63@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
На підставі довідки Запорізької торгово-промислової палати від 27.11.20 року № 05.6.1/503 "... згідно з розділом 2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі" № 992-VIII від 25.12.2015 (редакція зі змінами та доповненнями від 19.04.2020 року), закупівля послуг у 2021 році щодо забезпечення теплопостачання Комунальному некомерційному підприємству "Фтизіопульмонологічний медичний центр" Херсонської обласної ради (яке є правонаступником Комунального закладу "Херсонський обласний протитуберкульозний диспанмер" Херсонської обласної ради), за адресою Миколаївське шосе, 82, м. Херсон, Херсонська область, у ТОВ "ХЕРСОНЕНЕРГОГРУП" (код згідно ЄДРПОУ 41303312), підпадає під дію переговорної процедури закупівлі у зв'язку з відсутністю конкуренції з технічних причин."

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020 10:28
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1080 Гкал
Теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73034, Україна, Херсонська область, Херсон, Миколаївське шосе, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Споживач здійснює оплату на розрахунковий рахунок Теплопостачальної організації відповідно до рахунка та за актами наданих послуг. Післяоплата протягом 7 робочих днів з дня отримання рахунку/акта виконаних послуг. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

22 грудня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000006 ● ef2f9f4f178e45a7a6015ac23b6ab5d8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021 15:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

25.01.2021 № 49

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-12-22-001127-a
2. Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-25 15:40:17

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі теплової енергії, що проводить Комунальне некомерційне підприємство "Фтизіопульмонологічний медичний центр" Херсонської обласної ради за № UA-2020-12-22-001127-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:

1) Чи був укладений та якою датою договір про закупівлю з ТОВ "Херсоненергогруп"?
2) У разі відсутності укладеного договору протягом 20 днів з дня повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "Херсоненергогруп" чому Замовник не відмінив процедуру закупівлі?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На запит Держаудитслужби України від 25.01.21р. (відповідно до наказу Державної аудиторської служби України Південний офіс Держаудитслужби Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 25.01.2021 р. № 49 "Про початок проведення моніторингу закупівель") повідомляємо наступне. Стосовно першого питання "Чи був укладений та з якою датою договір про закупівлю з ТОВ "Херсоненергогруп?" - Уповноваженою особою підприємства із закупівель товарів, робіт та послуг було складено Протокол щодо прийняття рішення від 06.01.2021 р. № 3 (сканкопія Протоколу додається), в якому зазначено, що під час укладання договору з учасником переговорної процедури закупівлі від ТОВ "Херсоненергогруп" надійшов лист (від 06.01.2021 р. № 5) за вхідним номером від 06.01.2021 р. № 6/1 про зміну статусу платника податку, тобто з 01 січня 2021 року зазначений Учасник перейшов на спрощену систему оподаткування. У зв'язку з цим Товариство звернулося до Голови Херсонської міської ради з листом про внесення на розгляд питання щодо внесення змін до рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 18.02.2020 року № 72 щодо структури тарифу на теплову енергію без урахування ПДВ. На теперішній час КНП "ФМЦ" ХОР не отримало офіційного документу про затвердження тарифу без врахування ПДВ. У зв'язку з тим, що сума договору про закупівлю теплової енерегії розрахована за тарифом з врахуванням ПДВ (рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради від 18.01.2020 року № 72), постачальник немає можливості підписати договір на постачання теплової енергії. Враховуючи вищезаначене та керуючись п. 5 ч. 8 ст. 40 ЗУ "Про публічні закупівлі", уповноваженою особою прийнято рішення визнати переговорну процедуру як таку, що не відбулася. Стосовно другого питання : Чому Замовник не відмінив процедуру закупівлі у разі відсутності укладеного договору з ТОВ "Херсоненергогруп" протягом 20 днів з дня повідомлення про намір укласти договір з Учасником? - Уповноваженою особою із закупівлі товарів, робіт та послуг в ході проведення переговорної процедури закупівлі з ТОВ "Херсоненергогруп" була допущена помилка при розрахунку загального терміну підписання договору, а саме не враховані вихідні та світкові дні. Це й призвело до запізнення щодо визначення дати визнання зазначеної процедури такою, що не відбулася. Уповноваженою особою з цього приводу надано пояснення.

2021-01-29 11:38:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Херсоненергогруп"
#41303312
Переможець 1 939 939,20
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 10:28

Документи

22 грудня 2020 10:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 10:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Херсоненергогруп"
#41303312
1 939 939,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2020 10:28
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 січня 2021 12:20
Кінець періоду оскарження: 06 лютого 2021 00:00
Дата відміни: 06 лютого 2021 00:03
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: Відповідно до п. 5 ч. 8 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи:
26 січня 2021 12:20
Електронний підпис
26 січня 2021 12:20
Протокол УО.pdf