Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісло-мішок Груша - 1шт, пуф - 2шт., крісло-мішок «Зайчик» - 2шт., дитячий модульний диванчик «Затишок» – 3 шт. для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах (код ДК 021-2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Очікувана вартість
21 694,00 UAH
UA-2020-12-22-000401-b 8af2790d38a04791b0c598594a780b90
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шайда Тетяна Петрівна

+380457453188 buhgalteria_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти Миронівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143726
Місцезнаходження: 08801, Україна , Київська обл., Миронівка, вул.Соборності 48
Контактна особа: Шайда Тетяна Петрівна
+380457453188
buhgalteria_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Крісло-мішок Груша - 1шт, пуф - 2шт., крісло-мішок «Зайчик» - 2шт., дитячий модульний диванчик «Затишок» – 3 шт. для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08801, Україна, Київська область, м. Миронівка, вул. Соборності, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

22 грудня 2020 08:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Городнюк Валентина Миколаївна
#2518713808
Переможець 21 694,00
UAH
22 грудня 2020 09:04

Документи

22 грудня 2020 09:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 09:21