Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари для Будинку дітей та юнацтва
Очікувана вартість
3 700,00 UAH
UA-2020-12-21-012885-c 2af7b291269b4d3783b09e9bf90e87bf
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Рудецька

+380542663578 pzosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сумської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147836
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Іллінська 97
Контактна особа: Людмила Рудецька
+380542663578
pzosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість товару повинна підтверджуватись сертифікатом якості, сертифікатом відповідності чи іншим відповідним документом
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 пачка
Папір ксероксний 500 арк 80 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Іллінська, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2020  —  28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Олівець з ластиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Іллінська, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2020  —  28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

21 грудня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОРОЩЕНКО ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ
#2609516050
Переможець 3 700,00
UAH
21 грудня 2020 16:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 16:14
Key-6.dat укладений
21 грудня 2020 16:13