Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4, календар настінний)
Очікувана вартість
1 130,00 UAH
UA-2020-12-21-010612-c 383d042e73dd4314b2af50c21291cdd8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Мороз

+380687697711 nova.zn.dzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Новознам'янської сільради Кременчуцького р-ну Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 04384718
Вебсайт: http://novoznamyanska-gromada.gov.ua
Місцезнаходження: 39704, Україна , Полтавська обл., с. Нова Знам'янка, вул. Великий Шлях, 151 А
Контактна особа: Тетяна Мороз
+380687697711
nova.zn.dzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


папір А4, календар настінний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 пачка
Папір 80 А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39704, Україна, Полтавська область, с. Нова Знам'янка, вул. Великий Шлях, буд. 151-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Календар настінний "Діловий"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39704, Україна, Полтавська область, с. Нова Знам'янка, вул. Великий Шлях, буд. 151-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020  —  25 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

21 грудня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ПРИНЦИП"
#22522420
Переможець 1 130,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 15:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:32