Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого постачання теплової енергії
Очікувана вартість
329 700,00 UAH
UA-2020-12-21-006654-c 9a2d1b21dbbf4de09723cdbbb364894a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Погинайко

+380937300978
+380672885312
ge@dzz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр прийому і обробки спеціальної інформації та контролю навігаційного поля (філія) Національний центр управління та випробувань космічних засобів
Код ЄДРПОУ: 26038098
Вебсайт: http://dzz.gov.ua
Місцезнаходження: 32444, Україна , Хмельницька обл., Дунаєвецький р-н. , с. Залісці
Контактна особа: Валерій Погинайко
+380937300978,+380672885312
ge@dzz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до статті 5 Закону України «Про природні монополії» та п.7 Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 року № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», перелік суб’єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, в якому визначено, що Комунальне підприємство теплових мереж Дунаєвецької міської ради (код ЄДРПОУ 14151748) займає монопольне (домінуюче) становище на ринку централізованого постачання теплової енергії у місті Дунаївці Хмельницької області в межах власних діючих мереж.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2020 13:01
Оскарження наміру укласти договір: 01 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
157 гігакалорія
Послуги з централізованого постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаївці, Киїська,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09323000-9 — Централізоване опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти державного бюджету Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

21 грудня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2020 12:46
Протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#14151748
Переможець 329 700,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 13:01

Документи

21 грудня 2020 13:01
Електронний підпис
21 грудня 2020 13:00
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 13:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#14151748
329 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2020 13:01
Електронний підпис
21 грудня 2020 13:00
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 10:09
Додаткова угода 4.PDF укладений
18 жовтня 2021 10:07
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 08:58
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
29 квітня 2021 08:56
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 14:52
Дод угода 2.pdf зміни до договору
22 січня 2021 14:51
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 11:18
Дод угода тепло.PDF зміни до договору
15 січня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:04
Договір.PDF укладений
06 січня 2021 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Встановлення розміру оплати за договором в І півріччі 2021 року
Номер договору про закупівлю: 1/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі без збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми
Номер договору про закупівлю: 1/21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 20 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 219 326,10
UAH (в тому числі ПДВ 36 554,35 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони погодились припинити дію договору за взаємною згодою