Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (печиво різне, вафлі, сухарі панірувальні)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-12-21-006243-a 8dfbe43900c142a3a4be003e854d38bd
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мостіпака Анна

380449749706 osvita-bucha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34357364
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36
Контактна особа: Мостіпака Анна
380449749706
osvita-bucha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 28 грудня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15820000-2: Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів


відповідно до технічної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2150 кілограми
15820000-2 – Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів (печиво різне, вафлі, сухарі панірувальні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15820000-2 — Сухарі та печиво; пресерви з хлібобулочних і кондитерських виробів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 7-ми банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3б.д з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2020 16:37
Проект договору на закупівлю товару (4).doc
21 грудня 2020 16:37
ТД .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 грудня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради 149 500,00
UAH з ПДВ
149 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 11:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 11:17
Сухарі.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради
#30530447
Переможець 149 500,00
UAH з ПДВ
04 січня 2021 09:57

Документи

04 січня 2021 09:57
Електронний підпис
04 січня 2021 09:57
Протокол 3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2021 09:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради
#30530447
149 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2021 09:57
Електронний підпис
04 січня 2021 09:57
Протокол 3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 13:07
ДУ 1 до договору 3.pdf зміни до договору
22 січня 2021 13:06
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:19
Д 3.pdf укладений
06 січня 2021 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 149 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 916,67 UAH)