Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту автоматичних розсувних дверей виробництва «Record» в приймальному відділенні та на центральному вході КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги за адресою м. Київ, вул. Братиславська, 3
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2020-12-21-005419-a 707882df14ba4cf9bfcf12571aa3dc1f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Доріченко Ольга Миколаївна

380445276913 bsmp_pev1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 00184945
Місцезнаходження: 02166, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Доріченко Ольга Миколаївна
380445276913
bsmp_pev1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


ЯКІСТЬ ПОСЛУГ МАЄ ВІДПОВІДАТИ НОРМАМ, СТАНДАРТАМ ЯКІСНИМ ПОКАЗНИКАМ І ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ, УСТАНОВЛЕНИМ ЧИННИМИ НОРМАТИВНИМИ АКТАМИ УКРАЇНИ Й УМОВАМИ ДОГОВОРУ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту автоматичних розсувних дверей виробництва «Record» в приймальному відділенні КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02166, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Братиславська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надану послугу проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 5 банківських днів за фактом надання послуг на підставі акту виконаних робіт, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. (Джерело фінансування - власні кошти). Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

21 грудня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"ПС СОЛЮШЕНЗ"
#43123101
Переможець 16 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 15:39

Документи

21 грудня 2020 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 15:40
12 11 20 02 21.12.2020.pdf укладений
21 грудня 2020 15:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з поточного ремонту автоматичних розсувних дверей виробництва «Record» в приймальному відділенні КНП Київської міської клінічної лікарні швидкої медичної допомоги 1 послуга 16 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 666,67 UAH)