Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізаваного водопостачання (ДК 021:2015:65110000-7 "Розподіл води" (розподіл питної води, послуги з водопостачання))
Очікувана вартість
4 462,60 UAH
UA-2020-12-21-004012-c 1541c861bc6d45a3a0b1e19c2e8a8374
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ришко Валентина Миколаївна

+380506666992 dobr.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДОБРОПІЛЬСЬКА МІСЬКРАЙОННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38531867
Місцезнаходження: 85000, Україна , Донецька обл., м.Добропілля, вул.Московська, 41
Контактна особа: Ришко Валентина Миколаївна
+380506666992
dobr.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
На підставі даних, оприлюднених на офіційному сайті Антимонопольного комітету України (http:www.amcu.gov.ua) на виконання Розпорядження Антимонопольного комітету України «Про затвердження порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій» № 874-р від 28.11.2012 р. по адміністративно-територіальним одиницям України, монопольне (домінуюче) становище на товарному ринку надання послуг з централізованого водопостачання по Донецькій області в межах власних мереж займає КП «Компанія «Вода Донбасу». Таким чином закупівлю послуги з централізованого водопостачання можливо здійснити тільки у підприємства, яке є природним монополістом на території його діяльності. Оскільки потреба у закупівлі залишається, як виняток, необхідно провести Переговорну процедуру закупівлі згідно з підпунктом 3 пункту 2 частини 2 статті 40 Закону (якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: …відсутність конкуренції з технічних причин). Не укладення, або несвоєчасне укладення договору на закупівлю послуги з централізованого водопостачання на 2021 рік призведе до припинення/обмеження діяльності лабораторій філії. Тендерним комітетом Добропільської міськрайонної філії Державної установи «Донецький обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України» було прийнято рішення запросити до участі у Переговорній процедурі Добропільське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства КП «Компанія «Вода Донбасу». На виконання вимог ст. 40 Закону 11.12.2020 року на електрону адресу Добропільського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства КП «Компанія «Вода Донбасу» (код ЄДРПОУ 35581061) було надіслано Лист-запрошення від 11.12.2020р. № 1638 /1.1 до участі в переговорах на закупівлю послуг з централізованого водопостачання на 2021 рік. Розглянувши надані Учасником документи, зазначені у Листі-запрошенні до участі у переговорах, тендерний комітет дійшов висновку, що пропозиція даного Учасника відповідає всім вимогам, що були встановлені Замовником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 грудня 2020 11:18
Оскарження наміру укласти договір: 01 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


339 м³

Закупівля на 2021 рік, яку оголошують у 2020 році. Договірні зобов’язання виникають в межах та виключно за наявності фінансового плану. Відповідно після укладення договору про закупівлю обсяги закупівлі можуть бути змінені з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
339 метри кубічні
Послуги з централізованого водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85000, Україна, Донецька область, м. Добропілля, вул. Московська, буд.41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги за поточний місяць здійснюється в строк до останього банківського дня поточного місяця на підставі виставленого рахунку та підписаного акту реалізації. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

21 грудня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2020 11:10
Протокол переговорів від 21.12.2020 р. № 93.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства КП «Компанія «Вода Донбасу».
#35581061
Переможець 4 462,60
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 11:18

Документи

21 грудня 2020 11:18
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:18
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 11:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства КП «Компанія «Вода Донбасу».
#35581061
4 462,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2020 11:18
Електронний підпис
21 грудня 2020 11:18
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 11:13
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 11:05
Додаткова угода 4 від 22.02.2022.pdf зміни до договору
23 лютого 2022 11:03
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 09:17
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 09:06
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 12:49
Додаткова угода № 2 від 24.12.2021 до договору 133 від 05.01.2021.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:48
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 15:05
Додаткова угода № 1 від 21.12.2021р(договір 133).pdf зміни до договору
21 грудня 2021 15:05
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:08
Договір № 133 від 05.01.2021 р..pdf укладений
05 січня 2021 14:08
Договір № 133 від 05.01.2021 р..pdf укладений
05 січня 2021 14:07
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:54
Договір № 133 від 05.01.2021 р..pdf укладений
05 січня 2021 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 1 від 21.12.2021р. до договору № 133 від 05.01.2021р. - Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.6 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію Договору №133 від 05.01.2021р. на строк до 28.02.2022р., достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 24.12.2021 до договору 133 від 05.01.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.6 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію Договору №133 від 05.01.2021р. на строк до 28.02.2022р., достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а саме на суму 300,00грн (триста грн. 00коп.) в т.ч.ПДВ 50,00грн (п'ятдесят грн 00коп.)
Номер договору про закупівлю: 133
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 від 21.01.2022р. до договору № 133 від 05.01.2021р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до п.6 Статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» продовжити дію Договору №133 від 05.01.2021р. на строк до 28.02.2022р., достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а саме на суму 300,00грн (триста грн. 00коп.) в т.ч.ПДВ 50,00грн (п'ятдесят грн 00коп.)
Номер договору про закупівлю: 133
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 від 21.01.2022р до договору 133 від 05.01.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 4 від 22.02.2022р. до договору № 133 від 05.01.2021р. - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 січня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 1 750,80
UAH (в тому числі ПДВ 291,80 UAH)