Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
52 200,00 UAH
UA-2020-12-18-008055-b f2742b168ed64c48813a8cf902a4b19c
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності, що існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності. Отже, переговорну процедуру застосовано у зв’язку із необхідністю захисту прав інтелектуальної власності, виключним авторським правом та договорами № 10158 від 13.03.2017 р. та № 7172 від 25.04.2017 р. про розподіл майнових прав на службовий твір. З метою інформаційної системи управління освітою (далі ІСУО) та генерації обов'язкової форми звітності ЗНЗ-1, 76-РВК, 77-РВК, 83-РВК, Д-4, Д-5, Д-6, Д-7, Д-8, затверджені діючим законодавством, і пересилає їх електронні версії згідно підпорядкованості. Дозволяє здійснювати пошук інформації. Полегшує вибірку необхідних даних і складання користувацьких звітів. Має надійні алгоритми захисту інформації від несанкціонованого використання. Кожен регіон України має власне доменне ім’я і, відповідно, власну Систему управління освітою регіону. Склад і функціонал може доповнюватися і нарощуватися в залежності від завдань і потреб. Автором зазначеної програми є громадянин Бондаренко Тарас Григорович, що підтверджується свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір від 29.07.2014р. № 55803 та 18.05.2017р. № 72066, виданих Державною службою інтелектуальної власності України. Право розповсюдження зазначеної програми або відчуження її іншими способами громадянином Бондаренком Т. Г. було передано ТОВ «Нові знання» авторськими договорами № 10158 та № 7172 про розподіл майнових прав на службовий твір від 13.03.2017р. та 25.04.2014р. відповідно. На підставі вище наведеного, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням Закону України «Про авторське право і суміжні права», виникла необхідність проведення переговорної процедури закупівлі з ТОВ «Нові знання» щодо закупівлі послуг по коду ДК 021:2015-72260000-5 «Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з обслуговування і оновлення пакетів програмного продукту «КУРС: Школа»).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 грудня 2020 16:44
Оскарження наміру укласти договір: 24 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 послуга
Послуги з обслуговування і оновлення пакетів програмного продукту «КУРС: Школа» ДК 021:2015: 72260000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою закладів загальної середньої освіти Московського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

18 грудня 2020 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НОВІ ЗНАННЯ
#35856569
Переможець 52 200,00
UAH
18 грудня 2020 16:44

Документи

18 грудня 2020 16:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 16:44

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НОВІ ЗНАННЯ
#35856569
52 200,00
UAH
Документи

Документи

18 грудня 2020 16:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2022 14:04
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 13:56
Технічна помилка Курс Школа.pdf зміни до договору
21 січня 2021 13:54
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 09:48
ДУ _ 1 Нові знання(реквізити).pdf зміни до договору
21 січня 2021 09:43
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:30
Договір КУРС Школа Нові знання.pdf укладений
13 січня 2021 12:29

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
05 лютого 2021 11:05
52 200,00 UAH UA368201720344290015000025610
УОА Московського району ХМР
UA853515330000026005060381114
ТОВ "Новi знання"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 13.2ю Договору, за взаємною згодою сторін, внести зміни до Розділу 15 «Реквізити сторін» в частину «Замовник» та викласти її в наступній редакції: «Замовник - Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради, 61146, м. Харків, вул. Валентинівська, 27-г, Код ЄДРПОУ 02146334, р/р UA 36 820172 0344290015000025610, ДКСУ м. Київ, МФО 820172, ІПН 021463320343»
Номер договору про закупівлю: 17302
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 17302
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 52 200,00
UAH