Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2020-12-18-005263-c 8a0b50f62a7442a393022898bf6264b6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куплевацька Любов Олександрівна

+380506424241 kvv.dn@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Костянтинівське міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 41419256
Місцезнаходження: 85114, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, проспект Ломоносова, 132 Б
Контактна особа: Куплевацька Любов Олександрівна
+380506424241
kvv.dn@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 6000UAH з ПДВ
обслуговування та спостереження за системою протипожежного захисту ДБН В. 2.5.-56:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85102, Україна, Донецька область, м. Костянтинівка, пр. ЛДомоносова, 132б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75242000-4 — Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг платіж Замовник зобов’язаний здійснити в продовж трьох банківських днів після підписання Сторонами цього Договору. Усі наступні платежі Замовник зобов’язаний здійснювати не пізніш п’яти робочих днів, наступних за тим місяцем, у якому надавались послуги Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

18 грудня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 грудня 2020 11:33
ДОГОВIР__СПОСТЕРЕЖЕННЯ_I_РЕАГУВАННЯ.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області
#40109084
Переможець 6 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 14:21

Документи

18 грудня 2020 14:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 13:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
обслуговування та спостереження за системою протипожежного захисту ДБН В. 2.5.-56:2014 1 послуга 6 000,00
UAH з ПДВ