Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Implementation of a corporate electronic document management system
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081258 |
Вебсайт: | http://www.uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська область обл., Київ, вул. І. Франка, 21 |
Контактна особа: |
Скринецька Олена Вікторівна 380444650941 skrynetska.o@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Branch ‘’Main information computional center’’ of Public Joint-Stock Company ‘’Ukrzaliznytsia’’ Identification code customer: 40081258 |
National ID: | 40081258 |
Contact point: |
Skrynetska Olena 380444650941 skrynetska.o@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2020 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2021 14:54 |
Очікувана вартість: | 30 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 900000 UAH |
Publication date: | 18 грудня 2020 14:34 |
Enquiries until: | 12 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 січня 2021 20:00 |
Information
Estimated total value: | 30 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 300 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48150000-4: Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2021 16:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2021 16:55 |
404 протокол.pdf | |
14 січня 2021 16:55 |
Додаток 1.docx | |
14 січня 2021 16:55 |
Зміни_Документообіг_1.docx | |
14 січня 2021 16:55 |
ТД Документообіг_зміни .docx | |
12 січня 2021 17:02 |
протокол 401.pdf | |
12 січня 2021 17:02 |
Додаток 6.docx | |
12 січня 2021 17:02 |
Додаток 3.docx | |
18 грудня 2020 14:31 |
advertisement (1).docx |
14 січня 2021 16:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 січня 2021 16:55 |
404 протокол.pdf
|
||||||
14 січня 2021 16:55 |
Додаток 1.docx
|
||||||
14 січня 2021 16:55 |
Зміни_Документообіг_1.docx
|
||||||
14 січня 2021 16:55 |
ТД Документообіг_зміни .docx
|
||||||
12 січня 2021 17:02 |
протокол 401.pdf
|
||||||
12 січня 2021 17:02 |
Додаток 6.docx
|
||||||
12 січня 2021 17:02 |
Додаток 3.docx
|
||||||
18 грудня 2020 14:31 |
advertisement (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Посилання на «Open Source платформу» не є посиланням на конкретну марку або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на спосіб виробництва.
Термін «Open Source платформа» та вимоги до неї конкретно визначені Тендерною документацією.
Якщо пропозиція Учасника відповідає вимогам Тендерної документації то так, запропонована учасником платформа може задовольнити потреби замовника.
Визначення Товару надано в п.1.1. Проекту договору (Додаток 3 до Тендерної документації), строк поставки та термін дії договору зазначені в розділі 3 (Строки та умови поставки) та розділі 14 (Строк дії договору) відповідно.
Проведення обстеження інфраструктури Замовника передбачається після укладання з переможцем договору.
повна функціональність клієнтської частини Системи доступна за допомогою сучасних Інтернет-браузерів (Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera, Safari для MacOS та iOS, MS Edge), працює під керуванням ОС Windows, ОС Linux/Unix, MacOS, iOS, Android;
Форм-фактор мобільних пристроїв наведено у Технічних вимогах п.2.4.21 Мобільний клієнт Системи, а саме: планшет, мобільний телефон.
Вимоги про усунення порушення
«Оцінка відповідності запропонованого рішення здійснюється у відповідності до таблиці:
….
Демонстрація можливостей Open Source платформи.
Open Source платформа, на якій пропонується Система, має забезпечувати управління документами, записами, веб-вмістом (Web Content Management), груповою роботою і бізнес-процесами, та в своєму складі має містити реалізовані:
– репозиторій контенту;
– модуль конструювання та управління бізнес-процесами;
– готовий до використання веб-сервер-портал;
– CMS для управління і використання стандартним вмістом порталу;
– інтерфейс CIFS, що надає сумісність з файловими системами Microsoft Windows і Unix ОС через інтернет;
– систему управління веб-контентом з можливістю віртуалізації веб-сервера-додатків і статичних сайтів, тощо.
Під поняттям Open Source платформа мається на увазі промислова тиражована платформа, яка має відкритий код і на момент об’яви торгів розповсюджується за принципом відкритої, вільної (безкоштовної) ліцензії (наприклад GPL, LGPL, MIT, Apache); повинна існувати можливість вільного завантаження платформи в мережі Інтернет. Запропонована Open Source платформа по існуючим на дату оприлюднення об’яви про торги правилам ліцензування не повинна вимагати будь яких витрат на придбання самої платформи, оновлення версій платформи, зміни кількості користувачів і т.і.. Тиражованою Open Source платформою не вважаються безкоштовні засоби розробки або окремі безкоштовні компоненти.
Учасник тендеру повинен надати документальні підтвердження досвіду роботи з цією Open Source платформою (наявність розробленої на її базі системи документообігу і реалізовані проекти на цій запропонованій Open Source платформі).
Учасник також повинен забезпечити доступ безпосередньо до Open Source платформи на якій розроблено базове програмне забезпечення, яке пропонується для впровадження Системи. ….»
У зареєстрованій 31.12.2020 р. в системі ProZorro відповіді Замовника на запитання потенційного учасника торгів стосовно технології створення системи електронного документообігу міститься необґрунтоване (без посилання на будь-які нормативні документи) твердження: «Посилання на “Open Source платформу” не є посиланням на конкретну марку або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на спосіб виробництва», що суперечить частині 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
З наведеного вище витікає, що Замовник включив до складу предмета закупівлі з очікуваною вартістю у 30,0 мільйонів гривень безкоштовну ліцензію на Open Source платформу (з наявною базовою функціональністю системи електронного документообігу та з наявними можливостями щодо захисту інформації), яку вільно можна завантажити в мережі Інтернет, право власності на яку не може належати жодному з учасників торгів, у зв’язку з чим вимога тендерної документації «забезпечити доступ безпосередньо до Open Source платформи» є нікчемною.
Потенційні учасники торгів можуть запропонувати у складі предмета закупівлі необхідне для впровадження Системи базове програмне забезпечення, розроблене з використанням іншої платформи (не обов’язково Open Source), яка може бути передана Замовникові у складі предмета закупівлі за результатами цих торгів.
Замовник штучно звужує коло ймовірних учасників зазначеної закупівлі , чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Зазначена вимога тендерної документації суперечить частині 4 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) і є дискримінаційною для тих учасників торгів, які можуть запропонувати у складі предмету закупівлі «код ДК 021:2015 - 48150000-4 Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами» програмне забезпечення для впровадження корпоративної системи електронного документообігу, яке у повному обсязі відповідає технічним, якісним і кількісним характеристикам, наведеним у Додатку 3 до тендерної документації.
Окрім того, зазначена вимога Додатку 1 до тендерної документації щодо Open Source платформи не відповідає принципу запобігання корупційним діям і зловживанням (пункт 6 частини 1 статті 5 Закону).
Даний принцип розкритий, зокрема, в розділі V «Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель» (додаток 1 до листа Мінекономрозвитку № 3304-04/13647-06 від 01.04.2019 р.). Так, Замовники під час виконання посадових обов’язків не можуть використовувати своє службове становище в особистих (приватних) інтересах чи інтересах інших осіб з метою одержання неправомірної вигоди (грошові кошти, пропозиції роботи, цінні подарунки тощо) та безпосередньо або через інших осіб вимагати від юридичних або фізичних осіб подарунків у зв’язку з проведенням закупівель.
Окрім того, згідно з додатком до наказу АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) від 10.09.2019 № 577 «Політика запобігання та протидії корупції», отримання, надання, обіцянка, пропозиція або вимога надання неправомірної вигоди та інші прояви корупції є правопорушеннями, за вчинення яких законодавством передбачена кримінальна, адміністративна, цивільноправова та дисциплінарна відповідальність. Такі правопорушення в жодному разі не підтримуються Товариством та вживаються всі необхідні заходи щодо їх попередження та притягнення винних осіб до відповідальності (пункт 4.3 «Політики запобігання та протидії корупції»). Співробітникам, особам, що діють від імені Товариства або в його інтересах, забороняється вчиняти корупційні діяння або брати участь у вчиненні корупційних правопорушень, правопорушень, пов’язаних з корупцією, особисто або через будь-яке посередництво (пункт 4.4 «Політики запобігання та протидії корупції»).
Пункт 5.1 «Політики запобігання та протидії корупції» передбачає:
«Співробітникам і особам, що діють від імені Товариства або в його інтересах, забороняється пропонувати, обіцяти, надавати, одержувати, приймати або погоджуватися прийняти, вимагати неправомірну вигоду прямо чи опосередковано, у тому числі якщо вона надається (отримується) з метою стимулювання, забезпечення неправомірної переваги для Співробітника чи Товариства.
Зокрема, така неправомірна вигода може виражатися у наступному:
виплаті або одержанні грошових коштів (готівкою, у безготівковому вигляді), наданні або одержанні сертифікатів, цінних паперів;
наданні або отриманні іншого майна, нематеріальних активів;
недозволених законодавством та нормативними документами Товариства подарунках та розважальних заходах;
оплаті подорожей, відпочинку;
отриманні кредитів, позик, розміщенні депозитів за ставками, відмінними від звичайних ринкових умов;
пропозиціях про роботу;
неправомірній винагороді, неправомірних пільгах;
наданні безоплатних послуг;
благодійних внесках, спонсорській підтримці і пожертвуваннях;
внесках на політичні цілі;
будь-яких інших вигодах нематеріального чи негрошового характеру.»
Будь-яка винагорода, що отримується Товариством від ділових партнерів або виплачується їм, повинна відповідати наданим послугам/виконаним роботам/поставленим товарам і не повинна слугувати для приховування надання таким діловим партнерам або іншим особам неправомірної вигоди (пункт 5.2 «Політики запобігання та протидії корупції»). Під діловими партнерами розуміються, в тому числі, учасники процедури закупівель під час закупівлі товарів, робіт та послуг.
Оскільки постачання ліцензії Open Source платформи входить до складу предмету закупівлі «код ДК 021:2015 - 48150000-4 Пакети програмного забезпечення для керування виробничими процесами» та враховуючи те, що дана ліцензія на вимогу Замовника має розповсюджуватися «за принципом відкритої, вільної (безкоштовної) ліцензії» (а тому не може бути оцінена учасником закупівлі в грошовій формі і має бути включена до складу пропозиції з оцінкою 0,00 грн.), дана вимога містить корупційний ризик.
Враховуючи наведене вище, вимога тендерної документації щодо Open Source платформи має бути виключена зі складу тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-26-000015 ● a9269ebb0d7647538824861b9546961c
- Статус: завершено ● Дата: 25 травня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2021 № 87
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-12-18-002562-a 18.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-06 13:57:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги з провадження корпоративної системи електронного документообігу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-18-002562-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. З якої причини вами укладено договір від 19.03.2021
№ ФГІОЦ-ТА-12/2021 з ТОВ «АЙКЮЖН ІТ» в термін більше ніж 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
3. Яким чином вами здійснено оцінку тендерної пропозиції
ТОВ «Елеганс Україна» вимогам пункту 9 додатку 1 до тендерної документації щодо здійснення оцінки відповідності запропонованого рішення, яке здійснюється у відповідно до наведеної таблиці, зважаючи на те, що
ТОВ «Елеганс Україна» у складі своєї тендерної пропозиції не надав оцінку відповідності запропонованого рішення згідно з вимогами тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-09 14:48:06
Щодо Запиту Держаудитслужби України від 06.04.21 в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з впровадження корпоративної системи електронного документообігу (оголошення №UA-2020-12-18-002562-a)
На виконання запиту Держаудитслужби України від 06.04.2021, оприлюдненого об 13 год 57 хв на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі публічних закупівель PROZORRO, про надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі послуги з впровадження корпоративної системи електронного документообігу (оголошення №UA-2020-12-18-002562-a), філією «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» надається інформація та документи у відповідності до зазначених в запиті питань.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081258 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна, Київська область обл., Київ, вул. І. Франка, 21 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елеганс Україна" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2021 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ" |
29 700 000,00
UAH
|
23 900 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Елеганс Україна" |
29 950 000,00
UAH
|
24 100 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ" #40026988 |
Переможець |
23 900 000,00
UAH
|
12 лютого 2021 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2024 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2023 13:47
|
ДУ 3 Документообіг.pdf | зміни до договору |
14 червня 2023 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2022 16:09
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2022 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2022 15:31
|
Угода 1 Айкюжн ІТ.pdf | зміни до договору |
31 травня 2022 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
19 березня 2021 14:46
|
Д оговір 12_ Айкюжн ІТ.pdf | укладений |
19 березня 2021 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | ФГІОЦ-ТА-12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з неможливістю виконання Сторонами умов договору щодо впровадження системи електронного документообігу, враховуючи проведення активних бойових дій у районах розміщення структурних підрозділів АТ "Укрзалізниця", зокрема, регіональних філій "Донецька залізниця", "Південна залізниця" та "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця". |
Номер договору про закупівлю: | ФГІОЦ-ТА-12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | ФГІОЦ-ТА-12/2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |