Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Снятинська районна державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 23805410 |
Місцезнаходження: | 78300, Україна , Івано-Франківська обл., Снятин, площа Незалежності,1 |
Контактна особа: |
Петрук Марія 380672788423 23805410_3042512644@mail.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2020 13:01 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 грудня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
18 грудня 2020 10:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2020 10:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000020 ● eac7fc0ec3774551aa5f4e77bbca06f0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.01.2021 № 1
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.01.2021 № 1
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-12-18-002209-b 18.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 15:04:45
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Роботи по відновленню корінного берега з влаштуванням кріплення на р.Прут в с.Прутівка Снятинського району Івано-Франківської області, пошкодженого в наслідок стихії 12-24 червня 2020 року» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: (UA-2020-12-18-002209-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформацію, документи) із наступного питання:
1. Чи вимагалось Замовником під час проведення переговорів з учасником ТОВ «Снятинбудіндустрія «НОВА»» підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону?
2. Чи надано учасником ТОВ «Снятинбудіндустрія «НОВА», під час проведення переговорів, підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання пояснення (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання проведення переговорів з учасником та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 17 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СНЯТИНБУДІНДУСТРІЯ "НОВА" #33926268 |
Переможець |
7 117 116,00
UAH
|
18 грудня 2020 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2020 15:24
|
10.PDF | укладений |
26 грудня 2020 15:24
|