Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Набір для відбору матеріалу (комплект для мазків (паличка пластикова з віскозною намоткою, пробірка)
Очікувана вартість
20 988,00 UAH
UA-2020-12-18-000415-a 756ebe9642aa4915aa8fde9c195b1370
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данилюк Наталія Костянтинівна

+380964547290 Obuhivmcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Обухівської міської ради "Обухівський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 41012405
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вулиця Каштанова, 52
Контактна особа: Данилюк Наталія Костянтинівна
+380964547290
Obuhivmcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


джерело фінансування резервний фонд місцевого бюджету на виконання Постанови №225 від 20.03.2020 для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та лквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 шт
Ціна за одиницю: 7UAH з ПДВ
Набір для відбору матеріалу (комплект для мазків (паличка пластикова з віскозною намоткою, пробірка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Печерський узвіз, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 16610 — Комплект для перепомпування рідини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

18 грудня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ХЛР»
#42820893
Переможець 20 988,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 09:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:52
звіт про виконання договору про закупівлю укладений
30 грудня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 09:53
договір укладений
18 грудня 2020 09:50

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Набір для відбору матеріалу (комплект для мазків (паличка пластикова з віскозною намоткою, пробірка) 3000 шт 7,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 20 988,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 498,00 UAH)