Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Коагулянт - сульфат алюмінію (алюміній сірчано-кислий)
Coagulant - aluminum sulphate (aluminum sulfuric acid)
Coagulant - aluminum sulphate (aluminum sulfuric acid)
Очікувана вартість
41 808 000,00 UAH
UA-2020-12-17-017451-c ● 799008e2e77e49a19c0732f64d2519ce
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Вінницяоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03339012 |
Місцезнаходження: | 21022, Україна , Вінницька область обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
Контактна особа: |
Олександр Стельмащук +380503131920,+380432537398 kpvodokan@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Стельмащук О М +380503131920 kpvodokan@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Utility enterprise " Vinnitsyaoblvodokanal" |
National ID: | 03339012 |
Contact point: |
Stelmashchuk O +380503131920,+380432537398 kpvodokan@gmail.com |
Additional contacts: |
Стельмащук О М +380503131920 kpvodokan@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2020 18:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2021 08:00 |
Очікувана вартість: | 41 808 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 418 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 17 грудня 2020 18:12 |
Enquiries until: | 15 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 січня 2021 08:00 |
Information
Estimated total value: | 41 808 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 418 080 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 тонни
Коагулянт - сульфат алюмінію (алюміній сірчано-кислий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21022, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Київська,173
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Coagulant - aluminum sulphate (aluminum sulfuric acid)
CPV: 24310000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2021 13:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2021 12:56 |
Зміни до ТД.odt | |
16 січня 2021 12:56 |
ТД Коагулянт зі змінами.doc |
16 січня 2021 13:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
16 січня 2021 12:56 |
Зміни до ТД.odt
|
|||||||||
16 січня 2021 12:56 |
ТД Коагулянт зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні умови
Дата подання: 07 січня 2021 17:55
Дата відповіді: 12 січня 2021 21:38
В Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики щодо предмета закупівлі (технічне завдання)", зазначено, що учасник для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, повинен надати, в тому числі: "– копія Технічних Умов у відповідності з якими виготовляється сульфат алюмінію".
Вважаємо, що така умова є антиконкурентною та штучно обмежує коло потенційних учасників тими суб'єктами господарювання, які пропонують сульфат алюмінію виключно тих виробників, що виробляють предмет закупівлі відповідно до розроблених та затверджених ними технічних умов. Отже, така умова є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, але мають намір запропонувати сульфат алюмінію, який виробляється відповідно до інших нормативно-технічних документів (ГОСТів, стандартів ЄС, технічних регламентів тощо) країни-виробника предмету закупівлі.
Виробники сульфату алюмінію, які є резидентами Європейського Союзу, при виробництві предмета закупівлі зобов'язані виконувати вимоги Європейського стандарту NF EN 878:2016 "Chemicals used for treatment of water intended for human consumption - Aluminium sulfate" ("Хімікати для обробки води, яка призначена для споживання людиною – Сульфат алюмінію"), тому не розробляють та не мають власних технічних умов для виробництва сульфату алюмінію.
Потенційні учасники, які мають намір прийняти участь у закупівлі та пропонувати сульфат алюмінію, який вироблений резидентом Європейського Союзу, не можуть надати технічних умов, у відповідності з якими виготовляється сульфат алюмінію, оскільки таких технічних умов у виробника просто не існує фізично.
За таких обставин, умова про обов'язкове надання технічних умов, у відповідності з якими виготовляється сульфат алюмінію, є дискримінаційною для тих потенційних учасників (як резидентів, так і нерезидентів), які пропонують для продажу сульфат алюмінію, який виготовляється не відповідно до технічних умов, а згідно з вимогами інших нормативно-технічних документів (ГОСТів, стандартів ЄС, технічних регламентів тощо) країни-виробника предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації внесено зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-17-017451-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕОСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:38391550
Дата подання: 07 січня 2021 21:53
Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики щодо предмета закупівлі (технічне завдання)
Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів з публікацією англійською мовою від 04.12.2020 р, ідентифікатор № UA-2020-12-17-0117451-с (далі – Закупівля), Комунальне підприємство "ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ" (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини (Коагулянт - сульфат алюмінію (алюміній сірчано-кислий)).
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормою ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наше підприємство має намір брати участь у закупівлі, але вважає, що оприлюднені Замовником вимоги до спрощеної закупівлі містять вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного.
В оприлюдненій Замовником Тендерній документації (далі – ТД), яка містить умови участі у Закупівлі, а саме в Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики щодо предмета закупівлі (технічне завдання)", зазначено:
"- Коагулянт сульфат-алюмінію має бути зареєстрований у регламенті REACH. Для підтвердження учасник має надати декларацію про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару, що пропонується учасником до закупівлі від заводу-виробника видану на ім'я учасника. Реєстраційний номер REACH має відображати повну інформацію із останніми чотирьма цифрами, які відображають номер виробника хімічної продукції, що пропонується учасником".
Вважаємо, що зазначена умова (вимога) ТД є дискримінаційною, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. ст. 6 Регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року "Про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (REACH)", яким засновується Європейське Агентство хімічних речовин і препаратів, кожний виробник або імпортер речовини, як такої, чи у складі одного або більше препаратів, що здійснює виробництво або імпорт у кількостях, що дорівнюють або більші від 1 тони на рік, повинен надати до Агентства заяву про реєстрацію, якщо в Регламенті не вказане інше.
Відповідно до положень ст. 3 Регламенту виробником або імпортером речовини є будь-яка фізична чи юридична особа, що знаходиться на території ЄС, і яка виробляє або імпортує речовину на території Європейського Союзу.
Таким чином, Регламент є чинним та обов'язковим виключно виробників та імпортерів, які знаходяться на території Європейського Союзу.
Замовник та потенційні учасники Закупівлі, які є резидентами України, не зареєстровані на території Європейського Союзу, а тому Замовник не має встановлених чинним законодавством України підстав вимагати реєстрацію коагулянту в реєстрі REACH.
Наше підприємство, як потенційний учасник Закупівлі також є резидентом України, не зареєстроване на території Європейського Союзу, а тому вимоги Регламенту щодо реєстрації коагулянту для підприємства, як і для всіх інших потенційних учасників-резидентів України не є обов'язковими.
За таких обставин відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" учасники-резиденти мають право не надавати документи, що не передбачені чинним в Україні законодавством для такого учасника.
Таким чином, оскільки, для резидентів України (виробників та постачальників предмета закупівлі) не встановлену обов’язкову реєстрацію сульфату алюмінію у відповідності з регламентом REACH, умова ТД Замовника про реєстрації коагулянту у регламенті REACH є дискримінаційною, тобто такою, що порушує вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 5, 22, 24 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо усунути порушення проведення закупівлі № UA-2020-12-17-0117451-с шляхом внесення змін до ТД, а саме:
- в Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики щодо предмета закупівлі (технічне завдання)" до ТД умову: "- Коагулянт сульфат-алюмінію має бути зареєстрований у регламенті REACH. Для підтвердження учасник має надати декларацію про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару, що пропонується учасником до закупівлі від заводу-виробника видану на ім'я учасника. Реєстраційний номер REACH має відображати повну інформацію із останніми чотирьма цифрами, які відображають номер виробника хімічної продукції, що пропонується учасником" – ВИКЛЮЧИТИ.
В разі незадоволення даної вимоги (звернення) наше підприємство буде змушене звернутися до органу оскарження з відповідною скаргою про усунення порушень процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з нормою ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наше підприємство має намір брати участь у закупівлі, але вважає, що оприлюднені Замовником вимоги до спрощеної закупівлі містять вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного.
В оприлюдненій Замовником Тендерній документації (далі – ТД), яка містить умови участі у Закупівлі, а саме в Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики щодо предмета закупівлі (технічне завдання)", зазначено:
"- Коагулянт сульфат-алюмінію має бути зареєстрований у регламенті REACH. Для підтвердження учасник має надати декларацію про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару, що пропонується учасником до закупівлі від заводу-виробника видану на ім'я учасника. Реєстраційний номер REACH має відображати повну інформацію із останніми чотирьма цифрами, які відображають номер виробника хімічної продукції, що пропонується учасником".
Вважаємо, що зазначена умова (вимога) ТД є дискримінаційною, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. ст. 6 Регламенту Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року "Про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (REACH)", яким засновується Європейське Агентство хімічних речовин і препаратів, кожний виробник або імпортер речовини, як такої, чи у складі одного або більше препаратів, що здійснює виробництво або імпорт у кількостях, що дорівнюють або більші від 1 тони на рік, повинен надати до Агентства заяву про реєстрацію, якщо в Регламенті не вказане інше.
Відповідно до положень ст. 3 Регламенту виробником або імпортером речовини є будь-яка фізична чи юридична особа, що знаходиться на території ЄС, і яка виробляє або імпортує речовину на території Європейського Союзу.
Таким чином, Регламент є чинним та обов'язковим виключно виробників та імпортерів, які знаходяться на території Європейського Союзу.
Замовник та потенційні учасники Закупівлі, які є резидентами України, не зареєстровані на території Європейського Союзу, а тому Замовник не має встановлених чинним законодавством України підстав вимагати реєстрацію коагулянту в реєстрі REACH.
Наше підприємство, як потенційний учасник Закупівлі також є резидентом України, не зареєстроване на території Європейського Союзу, а тому вимоги Регламенту щодо реєстрації коагулянту для підприємства, як і для всіх інших потенційних учасників-резидентів України не є обов'язковими.
За таких обставин відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" учасники-резиденти мають право не надавати документи, що не передбачені чинним в Україні законодавством для такого учасника.
Таким чином, оскільки, для резидентів України (виробників та постачальників предмета закупівлі) не встановлену обов’язкову реєстрацію сульфату алюмінію у відповідності з регламентом REACH, умова ТД Замовника про реєстрації коагулянту у регламенті REACH є дискримінаційною, тобто такою, що порушує вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене вище, керуючись ст.ст. 5, 22, 24 Закону України "Про публічні закупівлі", вимагаємо усунути порушення проведення закупівлі № UA-2020-12-17-0117451-с шляхом внесення змін до ТД, а саме:
- в Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики щодо предмета закупівлі (технічне завдання)" до ТД умову: "- Коагулянт сульфат-алюмінію має бути зареєстрований у регламенті REACH. Для підтвердження учасник має надати декларацію про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару, що пропонується учасником до закупівлі від заводу-виробника видану на ім'я учасника. Реєстраційний номер REACH має відображати повну інформацію із останніми чотирьма цифрами, які відображають номер виробника хімічної продукції, що пропонується учасником" – ВИКЛЮЧИТИ.
В разі незадоволення даної вимоги (звернення) наше підприємство буде змушене звернутися до органу оскарження з відповідною скаргою про усунення порушень процедури закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 січня 2021 15:46
Добрий день. Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. У відповідності до ст. 6 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», одним із принципів державної політики у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення є наближення вимог національних стандартів на питну воду, питне водопостачання та водовідведення, технологій виробництва питної води, нормативів щодо очищення стічних вод, а також засобів вимірювання і методів оцінки до відповідних стандартів, нормативів, технологій, засобів і методів, прийнятих у Європейському Союзі.
Вимога подання декларації REACH у складі тендерної пропозиції гарантує для Замовника високу якість товару, що є предметом закупівлі на рівні Європейських стандартів, є повністю обґрунтованою та не може бути визнана як дискримінаційна. В той же час товар, що є предметом закупівлі, не є ексклюзивним, не виконаний на персональне замовлення, не є зареєстрованою торгівельною маркою, не потребує окремої ліцензії, отримання якої обмежує участь потенційних постачальників.
Немає нічого дивного в тому, що Замовник піклується про якість товару, який він замовляє у запропонованій закупівлі та який буде використовуватися для знезараження питної води. Виробники на рівні з постачальниками мають право приймати участь у процедурі закупівлі. У процедурі закупівлі мають право нарівні приймати участь як вітчизняні, так і іноземні товаровиробники (постачальники).
Питання подання декларації REACH у складі тендерної пропозиції неодноразово вирішувалося Антимонопольним комітетом України. Декларація REACH може бути надана на території України одночасно декількома підприємствами, тому Замовник вправі самостійно і на власний розсуд включити до тендерної документації вимогу про підтвердження якості товару саме таким документом.
Автор Вимоги не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим вважаэмо, що відсутні підстави для задоволення Вимоги
Вимога подання декларації REACH у складі тендерної пропозиції гарантує для Замовника високу якість товару, що є предметом закупівлі на рівні Європейських стандартів, є повністю обґрунтованою та не може бути визнана як дискримінаційна. В той же час товар, що є предметом закупівлі, не є ексклюзивним, не виконаний на персональне замовлення, не є зареєстрованою торгівельною маркою, не потребує окремої ліцензії, отримання якої обмежує участь потенційних постачальників.
Немає нічого дивного в тому, що Замовник піклується про якість товару, який він замовляє у запропонованій закупівлі та який буде використовуватися для знезараження питної води. Виробники на рівні з постачальниками мають право приймати участь у процедурі закупівлі. У процедурі закупівлі мають право нарівні приймати участь як вітчизняні, так і іноземні товаровиробники (постачальники).
Питання подання декларації REACH у складі тендерної пропозиції неодноразово вирішувалося Антимонопольним комітетом України. Декларація REACH може бути надана на території України одночасно декількома підприємствами, тому Замовник вправі самостійно і на власний розсуд включити до тендерної документації вимогу про підтвердження якості товару саме таким документом.
Автор Вимоги не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим вважаэмо, що відсутні підстави для задоволення Вимоги
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-17-017451-c.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕОСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:38391550
Дата подання: 15 січня 2021 18:20
Дата подання: 15 січня 2021 18:20
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
СКАРГА
на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Деталі у вкладенні.
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 19 січня 2021 12:53
рішення від18.01.2021 №784 (+лист хамовнику).pdf
Дата публікації: 19 січня 2021 12:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2021 №1471.pdf
Дата публікації: 28 січня 2021 18:00
рішення від 27.01.2021 №1471.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2021 20:48
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 лютого 2021
Найменування: | КП "Вінницяоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03339012 |
Місцезнаходження: | 21022, Україна, Вінницька область обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕОСИНТЕЗ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 лютого 2021 16:47
|
ТОВ "Марілайф" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТАЛ-РОСТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ЕКСТРАГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Марілайф" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
18 лютого 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій