Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 79420000-4 Управлінські послуги (Послуги з розробки технічного завдання на створення та впровадження комплексної системи захисту інформації автоматизованої інформаційної системи обліку та управління земельними ресурсами територіальної громади (АІС ОУЗР))
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2020-12-17-013580-c 929ba91b26944658a1238d05346688a8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Левченко

+380442346566 kateryna.levchenko@kizv.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН"
Код ЄДРПОУ: 32348604
Вебсайт: https://kizv.gov.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 32-А
Контактна особа: Катерина Левченко
+380442346566
kateryna.levchenko@kizv.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79420000-4: Управлінські послуги


Послуги з розробки технічного завдання на створення та впровадження комплексної системи захисту інформації автоматизованої інформаційної системи обліку та управління земельними ресурсами територіальної громади (АІС ОУЗР) за технічними та якісними характеристиками відповідно до Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки технічного завдання на створення та впровадження комплексної системи захисту інформації автоматизованої інформаційної системи обліку та управління земельними ресурсами територіальної громади (АІС ОУЗР)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, місто, вулиця Хрещатик, будинок 32-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги

Тендерна документація

17 грудня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ"
#41215845
Переможець 49 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 15:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:44
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:42
Додаткова угода №1 до договору про надання послуг №15122020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 15:54
Договір від 15.12.2020 №15122020.pdf укладений
17 грудня 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, у порядку визначеному п. 1.3, п. 6.2.3 та розділом 12 Договору від «15» грудня 2020 № 15122020 (далі - Договір), уклали цю Додаткову угоду 1 (далі - Угода) до Договору про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівель та ціну Договору: 1.1. Викласти п. 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Ціна Договору, відповідно до Протоколу погодження договірної ціни, що є Додатком 1 до цього Договору становить: Без ПДВ: 12 500 грн. 00 коп. (дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок); ПДВ 20%: 2 500 грн. 00 коп. (дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок); Разом з ПДВ: 15 000 грн. 00 коп. (п’ятнадцять тисяч гривень 00 копійок).». 1.2. Викласти п. 5.2, п. 5.3 та п. 5.4 Договору в такій редакції: «5.2. Результатом наданих Послуг є передача Виконавцем Замовнику Акту обстеження визначеного Календарним планом. 5.3. По завершенню надання Послуг в цілому за Договором Виконавець протягом 5 (п’яти) робочих днів подає Замовнику акт приймання – передачі наданих Послуг та Акт обстеження. 5.4. Замовник протягом 3 (трьох) робочих днів з дня отримання від Виконавця акту приймання-передачі наданих Послуг та Акту обстеження, повинен підписати акту приймання-передачі наданих Послуг або направити Виконавцю письмову вмотивовану відмову від його підписання.». 1.3. Викласти Додаток 1, Додаток 2 та Додаток 3 до Договору у новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 15122020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 500,00 UAH)