Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код УКТЗЕД Проведення робіт з монтажу (реконструкції) системи киснепостачання «Капітальний ремонт системи киснепостачання комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня №5» за адресою м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 336) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «45450000-6 (45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація))».
Очікувана вартість
4 800 000,00 UAH
UA-2020-12-17-012603-c e547ec562e294e9b90e6b6e05a9ef801
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Прокудіна

+380512640609 jcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5"
Код ЄДРПОУ: 01998489
Місцезнаходження: 54051, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, просп. Богоявленський, 336
Контактна особа: Лілія Прокудіна
+380512640609
jcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Підрядник повинен виконати передбачені цим Договором роботи, якість та обсяг яких відповідає проектно-кошторисній документації та діючим національним стандартам в будівництві. Підрядник виконує роботи у відповідності зі Специфікацією (і, при потребі, зі змінами, внесеними до неї).
Підрядник має право залучати до виконання робіт субпідрядників. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт, повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт, якщо така вимога передбачена нормативними документами; мати ресурси (матеріальні, технічні, фінансові), достатні для виконання робіт; мати досвід виконання аналогічних робіт тощо.
Відповідальність за якість виконаних робіт, випробування матеріалів, устаткування несе Підрядник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код УКТЗЕД Проведення робіт з монтажу (реконструкції) системи киснепостачання «Капітальний ремонт системи киснепостачання комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня №5» за адресою м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 336) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «45450000-6 (45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація))».
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54051, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, проспект Богоявленський,336
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

17 грудня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕІР"
#43997534
Переможець 4 500 000,00
UAH
17 грудня 2020 15:52

Документи

17 грудня 2020 15:52
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:51
Протокол №726.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 15:41
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 15:50
додаток 5.pdf зміни до договору
31 березня 2021 15:47
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 15:40
додаток 4.pdf зміни до договору
29 січня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:36
додаток 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:26
додаток 2 до договору 2-Р.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:50
додаток 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 15:57
Договір №2-Р.pdf укладений
17 грудня 2020 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись ст.ст.651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.14.5 договору сторони вирішили: 1.1.Зменшити суму договору на 99046 грн. 15 коп. (девяносто девять тисяч сорок шість грн. 15 коп.) без ПДВ з коштів лікарні , отриманих як плата послуги згідно з основою діяльністю . 1.2.Загальна вартість договору становить 4 400 953 грн. 85 коп. (чотири мільйони чотириста тисяч девятсот пятдесят три грн. 85 коп.) без ПДВ, з яких: -за рахунок субвенції з місцевого бюджету на забезпечення подачею кисню - 4000 000 грн. 00 коп. без ПДВ. -за рахунок коштів лікарні, отриманих як плата за послуги згідно з основною - 400 953 грн. 85 коп. без ПДВ. 2.Інші умови договору залишаються незмінними, і сторони підтверджують за ними свої зобовязання.
Номер договору про закупівлю: 116/1220/2-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись ст.ст.651,653, та 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.2.2 та п.14.5 договору сторони вирішили залучити Субпідрядника в особі товариства з обмеженою відповідальністю "Автограф-Н" до виконання наступних наступних робіт: 1.1.Проектні роботи; 1.2.Експертиза проектних робіт; 1.3.Авторський нагляд. 2.Розрахунки за виконаними роботами з Субпідрядником здійснює Підрядник в повному обсязі. 3.Дана додаткова угода поширює свою дію та відносини, які виникли між сторонами з 17.12.2020 року, відповідно до ч.3 ст.631 Цивільного кодексу України. 4.Інші умови договору залишаються не змінними, і сторони підтверджують за ними свої зобовязання.
Номер договору про закупівлю: 116/1220/2-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У звязку із подовженнямспівпраці Замовника та Підрядника сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. 2.Сторони вирішили змінити п.14.1 Договору та викласти його в наступній редакції: "14.1.Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31. 01. 2021, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобовязань за цим Договором. 3.Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобовязання."
Номер договору про закупівлю: 116/1220/2-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У звязку із продовженням співпраці Замовника та Підрядника сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. 2.Сторони вирішили змінити п.14.1 Договору та викласти в наступній редакції: "14.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.03.2021, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобовязань за цим Договором. 3.Розділ "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН" викласти в наступній редакції: ПІДРЯДНИК: ТОВАРИТСВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕІР" 65009, м.Одеса, вулиця Генуезька, буд.24, офіс 107 Код ЄДРПОУ 43997534 ІПН 439975315537 IBAN:№UA783287040000026007054252805 в ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК" МФО 328704 тел. (067) 4819782 Директор Гвоздьова С.М. " 4.Інші умови вишевказаного Договору залишаються незміннми і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 116/1220/2-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "1.У зв'язку із продовженням співпраці Замовника та Підрядника сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. 2.Сторони вирішили змінити п.14.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 14.1.Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 30.04.2021р., але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором. 3.Інші умови вищевказаного Договору залишаються незміннми і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання."
Номер договору про закупівлю: 116/1220/2-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 052 816,40
UAH