Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

72250000-2 послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з супроводження компонентів/модулів підсистеми АБС Б2 «Дистанційне обслуговування клієнтів»)
Очікувана вартість
2 250 000,00 UAH
UA-2020-12-17-008240-b 92470fc7e82f43e6a4267b2bb5f4968c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронцова Тетяна Василівна

044 528 34 16 TKorost@hq.eximb.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Акціонерне товариство "Державний експортно-імпортний банк України"
Код ЄДРПОУ: 00032112
Місцезнаходження: 03150, Україна , Київська обл., Київ, 03150, м.Київ, Голосіївський район, ВУЛИЦЯ АНТОНОВИЧА, будинок 127
Контактна особа: Воронцова Тетяна Василівна
044 528 34 16
TKorost@hq.eximb.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2020 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2020 10:30
Очікувана вартість: 2 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
72250000-2 послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги з супроводження компонентів/модулів підсистеми АБС Б2 «Дистанційне обслуговування клієнтів»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київська область, Київ, Антоновича, 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Авансування не передбачене. Оплата за надані Виконавцем Послуги стандартного супроводження компонентів/модулів підсистеми АБС Б2 за звітній місяць в якому надавались Послуги стандартного супроводження компонентів/модулів підсистеми АБС Б2 здійснюється Замовником у сумі щомісячного платежу за звітний місяць наступним чином: за Послуги стандартного супроводження компонентів/модулів підсистеми АБС Б2, що призводять до внесення змін/доповнень у Програмне забезпечення, оплата здійснюється Замовником на підставі Акту приймання-передачі послуг стандартного супроводження компонентів/модулів підсистеми АБС Б2, що призводять до внесення змін/доповнень у Програмне забезпечення за звітний місяць протягом 7 (семи) робочих днів з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів відбитками печаток Сторін; за Послуги стандартного супроводження компонентів/модулів підсистеми АБС Б2, що не призводять до внесення змін/доповнень у Програмне забезпечення, оплата здійснюється Замовником на підставі Акту приймання-передачі послуг стандартного супроводження компонентів/модулів підсистеми АБС Б2, що не призводять до внесення змін/доповнень у Програмне забезпечення за звітний місяць протягом 7 (семи) робочих днів з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів відбитками печаток Сторін. Оплата за надані Виконавцем Послуги супроводження компонентів/модулів підсистеми АБС Б2 на вимогу Замовника здійснюється Замовником на підставі Акту приймання-передачі послуг супроводження компонентів/модулів підсистеми АБС Б2 на вимогу Замовника протягом 7 (семи) робочих днів з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів відбитками печаток Сторін. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 17:07
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 грудня 2020 10:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІЕС ТЕК 2 248 136,34
UAH з ПДВ
2 248 136,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 18:50
19. Довідка_new.pdf
29 грудня 2020 18:50
лист_Львів_new.pdf
29 грудня 2020 18:50
лист_Альфа.pdf
29 грудня 2020 18:50
17.Довідка.pdf
29 грудня 2020 18:50
14. Довідка.pdf
29 грудня 2020 18:50
10. Довідка.pdf
29 грудня 2020 18:50
9. Копія статуту.pdf
29 грудня 2020 18:50
8. Довідка.pdf
29 грудня 2020 18:50
6. Довідка.pdf
29 грудня 2020 18:50
5. Довідка.pdf
29 грудня 2020 18:50
4. Довідка.pdf
29 грудня 2020 18:50
3. Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІЕС ТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СІЕС ТЕК
#30654357
Переможець 2 248 136,34
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 14:50

Документи

31 грудня 2020 14:50
ВИПИСКА.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІЕС ТЕК
#30654357
2 248 136,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 грудня 2020 14:50
ВИПИСКА.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 17:34
Договір.pdf укладений
14 січня 2021 17:34