Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34357364 |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36 |
Контактна особа: |
Бутенко Надія Леонідівна 380459749706 buchaosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Враховуючи спільне звернення проектної організації та технічного нагляду до Відділу освіти Бучанської міської ради, щодо внесення змін до проекту «Будівництво спортивних маданчиків на території ЗОШ №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області» ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», по результатах яких має бути проведено коригування кошторису будівництва по остаточним специфікаціям та повторно проведено експертизу кошторисної частини. За результатами внесених змін 01.12.2020р. було отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за об’єктом «Будівництво спортивних маданчиків на території ЗОШ №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області». Коригування»
На даний час загальний обсяг виконання робіт по основному (первинному) договору на об’єкті становить 98 відсотків виконання робіт. Підрядником забезпечено виконання основної частини комплексу загальнобудівельних робіт. Для можливості виконання робіт в повному обсязі по основному договору, необхідно провести додаткові (аналогічні) роботи, передбачені скоригованою проектно-кошторисною документацією. Так, за умови карантину, зважаючи на соціальну значимість обєкту, стислі терміни виконання робіт, також враховуючи те, що МПП «СТК «СОНА» виконує роботи, передбачені проектом, за головним (первинним) договором і його техніка та працівники дислоковані на об’єкті, виконуються роботи з капітального ремонту, та враховуючи те, що додаткові роботи є технологічно пов’язаними з основними видами робіт, їх необхідно виконувати однією підрядною організацією. Залучення до виконання додаткових (аналогічних) робіт МПП «СТК «СОНА» надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт дозволить належним чином забезпечити сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень в цілому. Отже, буде забезпечена цілісність технічних та конструктивних рішень для нормальної експлуатації та виконання гарантійного терміну виконання робіт. При цьому, заміна підрядної організації викличе тимчасове зупинення виконання робіт на об’єкті соціальної значимості, а призупинення робіт в холодну пору року може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів, що в свою чергу може призведе до додаткового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників
У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06, у разі, коли замовником було укладено договір на виконання робіт, у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведення додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою ст. 3 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону.
Отже, відповідно до експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом щодо розгляду проектної документації на будівництво за об’єктом «Будівництво спортивних маданчиків на території ЗОШ №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області» ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», коригування та підтвердженої необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, з урахуванням обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 4 335 308,46 грн. (чотири мільйони триста тридцять п’ять тисяч триста вісім грн. 46 коп.), що не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, а також за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2020 16:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 28 грудня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
17 грудня 2020 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-22-000007 ● 02c64f4ad7ba45e3bf8b3a2c3699a5b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2021 12:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о.начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2021 № 203
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-12-17-007710-b 17.12.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-23 14:44:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з додаткових робіт по об’єкту будівництва «Будівництво спортивних майданчиків на території ЗОШ №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області» ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», очікуваною вартістю 4 335 308,46 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-17-007710-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) :
1. Яким чином та на підставі яких документів Відділом освіти Бучанської міської здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. З яких причин виникла необхідність в додаткових будівельних роботах по об’єкту будівництва «Будівництво спортивних маданчиків на території ЗОШ №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області»?
3. Чим підтверджено необхідність у проведенні закупівлі додаткових будівельних робіт?
4. Яким чином (технічно чи економічно) вказані роботи пов’язані з первинним договором?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-26 14:26:09
додаткові роботи по обєкту будівництва
У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06, у разі, коли замовником було укладено договір на виконання робіт, у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведення додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою ст. 3 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону.
Враховуючи звернення Відділу освіти Бучанської міської ради, щодо внесення змін до проекту «Будівництво спортивних майданчиків на території ЗОШ №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області» ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», по результатах яких має бути проведено коригування кошторису будівництва по остаточним специфікаціям та повторно проведено експертизу кошторисної частини. За результатами внесених змін 01.12.2020р. було отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за об’єктом «Будівництво спортивних майданчиків на території ЗОШ №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області». Коригування»
У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватись шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону. Згідно ч. 1 ст. 40 Закону Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п.5 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера; Для виконання робіт по об’єкту: «Будівництво спортивних майданчиків на території ЗОШ №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області» ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 - 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) замовником було укладено договір підряду з МПП «СТК «СОНА» (UA-2020-08-12-004648-b), який продовжував виконувати роботи згідно вказаного об’єкту.
Загальний обсяг виконання робіт по основному (первинному) договору на об’єкті становив 98 відсотків виконання робіт. Підрядником забезпечено виконання основної частини комплексу загальнобудівельних робіт. Для повноцінної експлуатації основного об’єкту, для зручності проведення змагань та перебування глядачів на об’єкті, а також для покращення рекреаційних ресурсів необхідно було виконати додаткові роботи, передбачені скоригованою проектно-кошторисною документацією. Дані додаткові роботи відображають позитивні тенденції від реалізації проекту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-01 12:08:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з додаткових робіт по об’єкту будівництва «Будівництво спортивних майданчиків на території ЗОШ № 2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області» ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», очікуваною вартістю 4 335 308,46 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-17-007710-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Просимо надати документи, якими підтверджується необхідність проведення додаткових робіт по об'єкту будівництва «Будівництво спортивних майданчиків на території ЗОШ № 2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області» ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-05 13:24:15
додаткові роботи по обєкту будівництва
У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06, у разі, коли замовником було укладено договір на виконання робіт, у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі (проведення додаткових будівельних робіт, що не були включені у початковий проект), вартість якої перевищує межі, встановлені частиною першою ст. 3 Закону, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону. Враховуючи звернення Відділу освіти Бучанської міської ради, щодо внесення змін до проекту «Будівництво спортивних майданчиків на території ЗОШ №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області» ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», по результатах яких має бути проведено коригування кошторису будівництва по остаточним специфікаціям та повторно проведено експертизу кошторисної частини. За результатами внесених змін 01.12.2020р. було отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за об’єктом «Будівництво спортивних майданчиків на території ЗОШ №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області». Коригування» У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватись шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 13 Закону. Згідно ч. 1 ст. 40 Закону Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно п.5 ч. 2 ст. 40 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера; Для виконання робіт по об’єкту: «Будівництво спортивних майданчиків на території ЗОШ №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області» ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 - 45212000-6 - Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) замовником було укладено договір підряду з МПП «СТК «СОНА» (UA-2020-08-12-004648-b), який продовжував виконувати роботи згідно вказаного об’єкту. Загальний обсяг виконання робіт по основному (первинному) договору на об’єкті становив 98 відсотків виконання робіт. Підрядником забезпечено виконання основної частини комплексу загальнобудівельних робіт. Для повноцінної експлуатації основного об’єкту, для зручності проведення змагань та перебування глядачів на об’єкті, а також для покращення рекреаційних ресурсів необхідно було виконати додаткові роботи, передбачені скоригованою проектно-кошторисною документацією. Дані додаткові роботи відображають позитивні тенденції від реалізації проекту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-08 13:14:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з додаткових робіт по об’єкту будівництва «Будівництво спортивних майданчиків на території ЗОШ №2 по вул. Шевченка, 14 в м. Буча, Київської області» ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», очікуваною вартістю 4 335 308,46 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-17-007710-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Просимо вказати які саме додаткові будівельні роботи не були включені у початковий проект, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2021-04-27 16:41:29
додаткові роботи по обєкту будівництва
1) улаштування пішохідних доріжок вздовж майданчиками (та супутні роботи);
2) улаштування площадок під встановлення глядацьких трибун;
3) встановлення глядацьких трибун;
4) виконання озеленення (насадження дерев та кущів для покращеннярекреаційних ресурсів) – додатковими аналогічними роботами;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо усунення порушень
2021-04-27 16:37:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 5 ст. 8 Закону № 922-VIII.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МПП "СТК "СОНА"" #13719327 |
Переможець |
4 335 308,46
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 10:37
|
Д 1059.pdf | укладений |
28 грудня 2020 10:37
|