Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних. (Комплексне обслуговування Споживачів за послуги Замовника, за принципом «єдиного вікна»).Код за ДК 021:2015: 72310000-1
Очікувана вартість
7 128 720,00 UAH
UA-2020-12-17-007146-b 1862529d858c419e90c80bf16c909766
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ізвощіков Олексій Сергійович

380444839906 aizvoschikov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 34966254
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, вул. Білоруська, буд. № 1
Контактна особа: Ізвощіков Олексій Сергійович
380444839906
aizvoschikov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Концерн було створено згідно з рішенням Київської міської ради від 14.05.2015 № 467/1331 «Про створення Комунального концерну «Центр комунального сервісу» основними напрямками діяльності Концерну є відкриття сервісних центрів обслуговування з надання житлово-комунальних послуг та проведення прийому споживачів, здійснення нарахувань та виготовлення рахунків на сплату житлово-комунальних послуг для споживачів, отримання інформації від споживачів про показники приладів обліку та внесення інформації в програмно-апаратні комплекси, забезпечення збору платежів від споживачів житлово-комунальних послуг на користь їх виконавців (виробників), забезпечення проведення претензійно-позовної роботи учасниками Концерну за єдиною правовою позицією, здійснення комплексних заходів по підвищенню платіжної дисципліни населення тощо.
При цьому комплексне обслуговування споживачів здійснюється Концерном, відповідно до державної та регіональної політики, за принципом «єдиного вікна». Система «Єдине вікно» вважається найкращим у світі інструментом спрощення та зменшення кількості процедур. Вона дає можливість всім учасникам процесу надавати одночасно необхідну інформацію в стандартизованій формі в єдиний пропускний канал. Тобто, всі фахівці, фізично перебуваючи в різних місцях, об’єднують свої потоки інформації в єдину базу. Результатом синхронізованої обробки Концерном документів та інформації щодо споживачів стає єдиний набір даних, необхідних для ведення роботи з реалізації послуг.
Відповідно до зазначеної вище державної політики запровадження обслуговування Споживачів, відповідно до принципу «єдиного вікна» виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) видано розпорядженням від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі Комунального концерну «Центр комунального сервісу»(зі змінами, внесеними Розпорядженням КМДА від 30.11.2020 № 1872) (далі – «Розпорядження»).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020 16:10
Оскарження наміру укласти договір: 28 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки даних. (Комплексне обслуговування Споживачів за послуги Замовника, за принципом «єдиного вікна»).Код за ДК 021:2015: 72310000-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, Білоруська 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

17 грудня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 16:04
2021 ЦКС 2.pdf
17 грудня 2020 16:02
2021 ЦКС 1.pdf
17 грудня 2020 16:02
2021 ЦКС 3.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-13-000014 ● 49b1e748930f4066b3b9e856af00560d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2022 09:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


12.01.2022 № 7

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
12.01.2022 № 7



Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-12-17-007146-b 17.12.2020
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-20 10:32:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з обробки даних (комплексне обслуговування споживачів за послуги замовника, за принципом «єдиного вікна»). Код за ДК 021:2015: 72310000-1, замовником яких є Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва" (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-17-007146-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р.
№ 43, постала потреба у отриманні пояснень.

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати підтверджуючі документи щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав відсутності конкуренції з технічних причин.

Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-20 16:42:02

Пояснення на запит UA-M-2022-01-13-000014 від 20.01.2022

На запит Північного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 20.02.2022 № UA -M-2022-01-13-000014 комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» (далі – підприємство) повідомляє.
Обсяги закупівлі послуг, їх якісні та кількісні характеристик визначені згідно очікуваної потреби з урахуванням кількості споживачів житлово-комунальних послуг замовника загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, складових комплексної послуги, у закупівлі якої є потреба, зокрема: з урахуванням наявності у концерну спеціалізованого програмного забезпечення, сервісних центрів по всьому м. Києву, фактичної реалізації єдиного підходу до принципів ведення обліку зобов’язань споживачів, їх обслуговування, формування, друку рахунків-повідомлення, кількості особових рахунків, що оброблятимуться протягом періоду надання послуг, тощо. Істотні умови для даної закупівлі, в тому числі якісні характеристики, ціна та вартість послуг на очікуваний період надання послуг визначені в процесі проведення переговорів замовником та виконавцем відповідно до ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі». Результати переговорів оформлено відповідним протоколом.
Дана закупівля не передбачає використання бюджетних коштів. Предметом даної закупівлі є послуги, визначені за ДК 021:2015 за кодом 72310000-1 (Послуги з обробки даних) - послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна». Надавачем таких комплексних послуг є Комунальний концерн «Центр комунального сервісу», оплата послуг концерну здійснюється тільки за рахунок власних коштів замовника.
Переговорна процедура застосована у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, що підтверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.12.2016 № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального центру «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядження КМДА від 30.11.2020 № 1872), експертним висновком відокремленого структурного підрозділу ДП »Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» Державної судової адміністрації України від 10.12.2020 № 011-СВ/20.

Додатки:
1. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.12.2016 № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального центру «Центр комунального сервісу» (зі змінами, внесеними Розпорядження КМДА від 30.11.2020 № 1872).
2. Експертний висновок відокремленого структурного підрозділу ДП »Інформаційні судові системи» «Центр судової експертизи та експертних досліджень» Державної судової адміністрації України від 10.12.2020 № 011-СВ/20.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-27 16:35:42

Запит про надання пояснень

Прошу повідомити, чи був узгоджений та підписаний Сторонами відповідно до пункту 4.2 Договору про надання послуг від 29.12.2020 № 512 Регламент взаємодії Замовника та Виконавця і у разі його підписання надати вищезазначений Регламент ?
Пояснення (інформацію та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-02-02 15:49:10

Пояснення на запит

Регламент взаємодії був узгоджений та підписаний між Замовником та виконавцем у відповідності до вимог п.4.2., але слід зазначити, що невідємною частиною договору в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" він не виступає, а отже і не оприлюднений. Даний регламент визначає порядко взаємодії між сторонами.

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» розглянуто висновок про результати проведення моніторингу закупівлі Північного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ № UA-M-2022-01-13-000014 від 02.02.2022. За результатами розгляду повідомляємо про рішення щодо виявлених порушень, надаємо пояснення. Реагуючи на допущене порушення строків надання пояснення на запит органу державного фінансового контролю від 27.01.2022 опублікованого з порушенням строків 02.02.2022 року на 1 день, Уповноваженій особі КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Шевченківського району м. Києва» повідомлено про попередження щодо порушення діючого законодавства. У разі систематичного допущення порушень буде притягнуто до дисциплінарної відповідальності із стягненням у вигляді догани або звільнення.

2022-02-07 09:48:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
#39946227
Переможець 7 128 720,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 16:10

Документи

17 грудня 2020 16:09
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:09
Протокол 44-20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 16:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальний концерн "Центр комунального сервісу"
#39946227
7 128 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2020 16:09
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:09
Протокол 44-20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 15:31
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:16
512 ЦКС.pdf укладений
29 грудня 2020 17:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 4 778 291,57
UAH (в тому числі ПДВ 796 381,93 UAH)