Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рафіновані олії та жири (олія соняшникова рафінована)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-12-17-006920-b e1dc37df9f7f48488178b5938d25785f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мостіпака Анна

380449749706 osvita-bucha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34357364
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., м.Буча, вул.Островського, 36
Контактна особа: Мостіпака Анна
380449749706
osvita-bucha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 грудня 2020 16:00
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


відповідно до технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 літр
15420000-8 Рафіновані олії та жири (олія соняшникова рафінована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15420000-8 — Рафіновані олії та жири

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 7-ми банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3б.д з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 грудня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2020 10:20
Проект договору на закупівлю товару (4).doc
21 грудня 2020 10:19
ТД олія зі змінами.doc
21 грудня 2020 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 грудня 2020 10:20
Проект договору на закупівлю товару (4).doc
17 грудня 2020 15:54
Проект договору на закупівлю товару (4).doc
21 грудня 2020 10:19
ТД олія зі змінами.doc
17 грудня 2020 15:54
ТД олія.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 грудня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради 116 000,00
UAH з ПДВ
116 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 11:54
Електронний підпис
29 грудня 2020 11:39
Електронний підпис
29 грудня 2020 11:38
Рафінована олія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради
#30530447
Переможець 116 000,00
UAH з ПДВ
30 грудня 2020 16:41

Документи

30 грудня 2020 16:41
Електронний підпис
30 грудня 2020 16:40
П 162.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство громадського харчування "Продсервіс" Бучанської міської ради
#30530447
116 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 грудня 2020 16:41
Електронний підпис
30 грудня 2020 16:40
П 162.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2022 15:16
ДУ 3 до договору 2.pdf зміни до договору
14 січня 2022 15:15
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 16:05
ДУ 2 до договору 2.pdf зміни до договору
05 січня 2022 16:05
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 13:04
ДУ 1 до договору 2.pdf зміни до договору
22 січня 2021 13:03
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:42
Д 2.pdf укладений
05 січня 2021 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML