Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за капітальним ремонтом (заміна вікон та дверей) в Драчинецькому опорному ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Очікувана вартість
3 892,00 UAH
UA-2020-12-17-006448-b 3b670de43c1e4cfbbb091d55a9207d5d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Раковіца Світлана Степанівна

+380373623989 buhosvita2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕКТОР З ПИТАНЬ ОСВІТИ КІЦМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147256
Місцезнаходження: 59300, Україна , Чернівецька обл., Кіцмань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 7
Контактна особа: Раковіца Світлана Степанівна
+380373623989
buhosvita2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Технічний нагляд за капітальним ремонтом (заміна вікон та дверей) в Драчинецькому опорному ЗЗСО І-ІІІ ступенів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічний нагляд за капітальним ремонтом (заміна вікон та дверей) в Драчинецькому опорному ЗЗСО І-ІІІ ступенів. Закупівля за кошти державного бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59353, Україна, Чернівецька область, Драчинці, вул. Шевченка, 53а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує вартість наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 грудня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа- підриємець Корня Юрій Іванович
#3153521118
Переможець 3 892,00
UAH
17 грудня 2020 15:25

Документи

17 грудня 2020 15:25
Електронний підпис
17 грудня 2020 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 15:26
договір 365 від 17.12.20.0001.pdf укладений
17 грудня 2020 15:26