Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV 021:2015- (90610000-6) Street-cleaning and sweeping services (The services of manual and mechanized cleaning of streets in Lychakivskyi district, Lviv)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056109 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. К.Левицького, 67 |
Контактна особа: |
Пригода Оксана Едуардівна 380322546212, , lychakivskara94@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Сеньків Ярослав Романович 380322546211 lychakivskara94@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Lychakivskyi District Administrationof Lviv City Council |
National ID: | 04056109 |
Contact point: |
Pruhoda Oksana 380322546212, , lychakivskara94@ukr.net |
Additional contacts: |
Senkiv Yaroslav 380322546211 lychakivskara94@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 грудня 2020 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 10 лютого 2021 15:50 |
Очікувана вартість: | 25 599 085,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 127 995,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 17 грудня 2020 13:56 |
Enquiries until: | 08 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 січня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 25 599 085 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 127 995 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Category: A legal entity providing needs of the state or territorial community – local government. Language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Scope of services – Annex 5 to Tender Documentation.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі виставленого рахунку-фактури та актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами. Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Замовник здійснює Виконавцю оплату за фактично надані послуги на підставі акту про надання послуг протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2020 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2020 14:04 |
Додаток 7 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
17 грудня 2020 14:03 |
Додаток 6 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
17 грудня 2020 14:03 |
Додаток 5 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
17 грудня 2020 14:03 |
Додаток 2 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
17 грудня 2020 14:02 |
Додаток 4 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
17 грудня 2020 14:02 |
Додаток 3 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
17 грудня 2020 14:02 |
Додаток 1 до ТД на закупівлю послуг.docx | |
17 грудня 2020 14:01 |
1.Тендерна документацiя Прибирання 2021.docx | |
17 грудня 2020 14:00 |
8. Додаток 8 проект Договору прибирання.docx | |
17 грудня 2020 14:00 |
ОГОЛОШЕННЯ 2 ВТ англ.мов..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000047 ● 4e1345f234524c02a3858fcc642bba1d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-12-17-004805-b 17.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-19 11:04:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м. Львова) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-17-004805-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-22 16:21:57
На Ваш Запит: «Про надання пояснень» від 19.03.2021 до закупівлі за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м. Львова) у межах проведення моніторингу UA-M-2021-03-16-000047 від 16.03.2021
Відповідно до Положення про Личаківську РА, затвердженого рішення виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та зміни до нього: Личаківська районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі за CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м. Львова) проводився згідно: прогнозованих макропоказників на 2021 рік на основі фактичного виконання за 2020 рік, базової ціни та структури вартості обслуговування 1 кв.м. з врахуванням всіх необхідних об’ємів послуг та вимог до якості матеріальних ресурсів, враховуючи вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце виконання послуг, прогнозів щодо зростання заробітної плати, тощо.
В розрахунку очікуваної вартості враховані норми:
- З ручного, механізованого або комплексного прибирання об’єктів благоустрою – наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 № 72 “Про затвердження Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів“.
- З прибирання скверів, газонів – наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 05.02.2004 № 27 “Про затвердження збірника “Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення“.
- Інші діючі нормативними документами.
Також, джерелом використаних показників - є офіційний веб-сайт Державної служби статистики України, визначення курсу іноземних валют – офіційний веб-сайт Національного банку України, інформація станом на дату оголошення закупівлі
Очікувана вартість формується за рахунок коштів бюджетних асигнувань. Розмір бюджетного запиту опубліковано на сайті Львівської міської ради. Договір про надання послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м. Львова укладено відповідно до бюджетних призначень затверджених ухвалою Львівської міської ради від 29.12.2020 №29 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2021 рік».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складаються відповідно до вимог, стандартів, правил, та інших нормативно-правових актів України.
При визначенні технічних, якісних та кількісних показників при наданні Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м. Львова, Замовник керується:
- Законом України «Про благоустрій населених пунктів»;
- ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011 № 376 «Про Правила благоустрою м.Львова» зі змінами та доповненнями;
- рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 10.03.2015 № 116 «Про затвердження класифікації територій м. Львова для санітарного прибирання»:
- Іншими діючими нормативними документами.
На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ оприлюднені на офіційному вебсайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.uaза ідентифікатором закупівлі № UA-2020-12-17-004805-b
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | П/320/4503/21 від 15.04.2021 |
Дата публікації: | 16 квітня 2021 |
Документи:
16 квітня 2021 09:39
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056109 |
Місцезнаходження: | 79017, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. К.Левицького, 67 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "Паркбуд" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 10:18
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2021 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району |
25 500 000,00
UAH з ПДВ
|
25 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Паркбуд" |
25 532 000,00
UAH з ПДВ
|
25 532 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Львівське комунальне підприємство Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району #03348956 |
Переможець |
25 500 000,00
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2021 13:14
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 лютого 2021 13:14
Учасник | Пропозиція | Документи |
Львівське комунальне підприємство Шляхово ремонтне підприємство Личаківського району #03348956 |
25 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2022 15:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 лютого 2022 17:01
|
ДУ № 4 від 14.02.22.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2022 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 10:14
|
ДУ 3 від 12.01.22 (прибирання Львів).pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 16:00
|
ДУ №2 від 31.12.21.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2021 16:28
|
ДУ №1 від 26.02.20 до Договору 68 від 23.02.21.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2021 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2021 11:11
|
Договір №68 від 23.02.21 (ручне механізоване).pdf | укладений |
23 лютого 2021 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони, за взаємною згодою домовились викласти у новій редакції Розділ "Юридичні адреси сторін" |
Номер договору про закупівлю: | №4/33-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити дію Договору про закупівлю до 01.04.2021 включно Загальна вартість послуг, що будуть закуплені у період з 01 січня по 01 квітня 2022 року, визначається окремою додатоковю угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору Конкретний обсяг послуг, що будуть закуплені у період з 01 січня по 01 квітня 2022 року визначається додатковою угодою між Сторонаами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису) Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | №4/33-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у звязку з необхідністю проведення Замовником на початку 2022 орку процедури закупівлі послуг прибирання та підмітання вулиць , керуючись пунктом 8 частини 5 та частиною 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та з урахуванням додаткової угоди №2 від 31 грудня 2021 року до Договору про закупівлю послуг:Послуги з ручного та механізованого прибирання вулиць Личаківського району м.Львова, дійшли згоди про таке: 1.Виконавець зобовязується надати послуги у порядку та за ціною, визначеною у Договорі про закупівлю послуг від 23 лютого 2021 року №4/33-68 у період з 01 січня по 01 квітня 2022 ороку включно. 2.Загальна вартість послуг, зазначених у п.1 цієї додаткової угоди, становить 5100000,00 грн. в т.ч. ПДВ 3.В звязку з укладенням додаткової угоди №3 загальна вартість Договору про закупівлю послуг від 23 лютого 2021 орку №4/33-68, а саме пункт 2.1. становить 30 600 000,00 грн. в т.ч.ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | №4/33-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна вартість послуг, зазначених у п.2 додаткової угоди №3 від 12.01.2022 року до Договору від 23.02.2021 року №4/33-68, становить 4 882 827,49 грн з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | №4/33-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |