Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вертикальні штори
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2020-12-17-004325-b 6ce1856b9bea491ba4e10b33f6e4993a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальова Анна Володимирівна

+380617823463 ur_tokmak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02140828
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., Токмак, вул.Центральна,45
Контактна особа: Ковальова Анна Володимирівна
+380617823463
ur_tokmak@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Ціна за одиницю: 1250UAH без ПДВ
Вертикальні штори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71701, Україна, Запорізька область, Токмак, вул. Центральев 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Товару здійснюється у наступному порядку: розрахунки здійснюються за фактом постачання товару шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Замовник зобов'язується провести оплату поставленого Товару на протязі 30 (тридцяти) календарних днів з дня поставки товару. У випадку затримки оплати Замовником, як бюджетної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), за згодою сторін можлива відстрочка платежу до^бв (шістдесяти) календарних днів після поставки. Замовник здійснює оплату Товару постачальнику на підставі виставленого рахунку-фактури та накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 грудня 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Сардак Велерій Юрійович
#3109812834
Переможець 5 000,00
UAH
17 грудня 2020 14:14

Документи

17 грудня 2020 14:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:28
платіжне доручення укладений
05 січня 2021 13:25
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 14:21
договір укладений
17 грудня 2020 14:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Вертикальні штори 4 шт 1 250,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 000,00
UAH