Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання 1шт. захищеного носія ключа електронних типу «Алмаз 1 К» Юрсектора
Очікувана вартість
550,00 UAH
UA-2020-12-17-002098-c cd8e923d71494790840a59e44d4453f2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клованич Володимир Іванович

+380312691343 vo-ka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління СБУ в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20001562
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Довженка, буд.№3
Контактна особа: Клованич Володимир Іванович
+380312691343
vo-ka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Ціна за одиницю: 550UAH з ПДВ
Придбання 1шт. захищеного носія ключа електронних типу «Алмаз 1 К» Юрсектора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, буд. №3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 3.4. Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 7 (семи) робочих днів з моменту приймання-передачі Товару та підписання Сторонами видаткової накладної, за умови отримання відповідного бюджетного фінансування. 3.5. У разі відсутності зарахування на банківський рахунок Продавця грошових коштів за отриманий Покупцем Товар (частину Товару) після спливу 7 (семи) робочих днів з дати отримання Покупцем Товару, останній повертає отриманий, але не оплачений Товар, разом із упаковкою та документацією, Продавцю протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання відповідної вимоги Продавця. 3.6. Повернення Товару оформляється відповідною накладною на повернення, яка підписується уповноваженими на це представниками Сторін. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

17 грудня 2020 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство «Національні інформаційні системи»
#39787008
Переможець 550,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 09:57

Документи

17 грудня 2020 09:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:21
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:02
Договір 750.pdf укладений
17 грудня 2020 09:59

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання 1шт. захищеного носія ключа електронних типу «Алмаз 1 К» Юрсектора 1 шт 550,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 550,00
UAH (в тому числі ПДВ 91,66 UAH)