Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оплата послуги по обслуговуванню 3-х ключів електронних для Юрсектора та ВГЗ Управління
Очікувана вартість
1 800,00 UAH
UA-2020-12-17-000491-a 74ca7885bb844001bdceabf123b51fa7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клованич Володимир Іванович

+380312691343 vo-ka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління СБУ в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20001562
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Довженка, буд.№3
Контактна особа: Клованич Володимир Іванович
+380312691343
vo-ka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 1800UAH з ПДВ
Оплата послуги по обслуговуванню 3-х ключів електронних для Юрсектора та ВГЗ Управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, буд. №3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Послуг за даним Договором здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Акта наданих послуг (надалі - Акт). У разі затримки/відсутності бюджетного фінансування, розрахунки за надані протягом строку дії цього Договору Послуги здійснюються не пізніше 15-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування для оплати наданих послуг. 6.6. Датою належного виконання грошового зобов’язання Сторони визначають дату надходження коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

17 грудня 2020 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство «Національні інформаційні системи»
#39787008
Переможець 1 800,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 09:58

Документи

17 грудня 2020 09:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:04
Додаток 1 до Договору 751.pdf укладений
17 грудня 2020 10:02
Договір 751.pdf укладений
17 грудня 2020 10:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Оплата послуги по обслуговуванню 3-х ключів електронних для Юрсектора та ВГЗ Управління 1 послуга 1 800,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 300,00 UAH)