Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З УТРИМАННЯ ТЕРИТОРІЙ ПРИЛЕГЛИХ ДО УЧБОВИХ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ЗАКЛАДІВ ЗА КОДОМ ДК 021:2015 - 90910000-9 ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ
Очікувана вартість
199 600,70 UAH
UA-2020-12-16-013530-c 3f3c2f5f406d41cab556bf44d3377578
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Грохотська

+380985769502 marschool55@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 55 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031629
Місцезнаходження: 87516, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ВОЛГОДОНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Ольга Грохотська
+380985769502
marschool55@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 15:48
Очікувана вартість: 199 600,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПОСЛУГИ З УТРИМАННЯ ТЕРИТОРІЙ ПРИЛЕГЛИХ ДО УЧБОВИХ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИХ ЗАКЛАДІВ ЗА КОДОМ ДК 021:2015 - 90910000-9 ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Волгодонська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 15:58
6._Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА 191 072,34
UAH з ПДВ
191 072,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 14:27
Електронний підпис
22 грудня 2020 14:27
2.12.2 Трудовые Яковлева.pdf
22 грудня 2020 14:27
2.11 Таблиця 1 Доадтку 1.pdf
22 грудня 2020 14:27
2.4 Статут.pdf
22 грудня 2020 14:27
2.2 Копия Витягу з ЄДР.pdf
22 грудня 2020 14:27
1. Комерційна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА
#03361845
Рішення скасоване 191 072,34
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 11:48
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА
#03361845
Переможець 191 072,34
UAH з ПДВ
31 грудня 2020 12:28

Документи

29 грудня 2020 10:12
Електронний підпис
29 грудня 2020 10:11
протокол 79.pdf

Документи

31 грудня 2020 12:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 грудня 2020 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАРІУПОЛЬСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА
#03361845
191 072,34
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 грудня 2020 12:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 08:26
звіт про виконання договору 55д.pdf укладений
01 лютого 2022 08:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:22
доп угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:21
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 13:28
доп угода 1.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:28
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 18:07
договір 55д.pdf укладений
11 січня 2021 18:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Розділу 16 договору №55Д від 11.01.2021 р.. 2. Пункт 4.3. Розділу 4. Викласти в наступній редакції «Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету.» 3. Сторони підтверджують, що інші умови договору №55Д від 11.01.2021 р. вважаються незмінними та Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Ця додаткова угода складена у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: №55Д від 11.01.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 до договору №55Д від 11.01.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Керуючись умовами Договору про закупівлю послуг №55Д від 11.01.2021 р. (Далі - Договір). Сторони дійшли згоди про зміну його умов: 1.1.Внести зміни до п. 3.1. розділу 3 "ЦІНА ДОГОВОРУ" Договору та викласти його в наступній редакції: "3.1.Ціна Договору на момент укладання становить - 189 672,34 грн. (Сто вісімдесят дев'ять тисяч шістсот сімдесят дві грн. 34 коп.), в т.ч. ПДВ 31 612,06 грн. відповідно до Додатку 3 (Вартість послг) та Додатку 4 (Протокол погодження договірної ціни) до цього Договру, що є невід'ємними його частинами." Сума Договору зменшена на 1 400 грн. з ПДВ. 1.2. Викласти Додаток №3 Вартість Послуг за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 ПОСЛУГИ З ПРИБИРАННЯ (Послуги з утримання територій, прилеглих до учбових невчально-виховних закладів) до Договору в редакції Додатку №1 до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору, не порушені даною угодою, залишаються незмінними. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 4. Ця додаткова угода складена у трьох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору про закупівлю №55Д від 11.01.2021 р.
Номер договору про закупівлю: №55Д від 11.01.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: №2 до договору №55Д від 29.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 189 672,34
UAH (в тому числі ПДВ 30 445,39 UAH)