Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

теплова енергія в обсязі 1200 гКал
Очікувана вартість
1 840 092,00 UAH
UA-2020-12-16-008300-c 2bef9a8505194b4391031a3cac997350
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заставська Юлія Олександрівна

+380612862111 onko.bk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02006691
Місцезнаходження: 69040, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Культурна будинок 177-А
Контактна особа: Заставська Юлія Олександрівна
+380612862111
onko.bk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Учасник здійснює господарську діяльність у відповідності з вимогами Закону України «Про теплопостачання». Учасником було надано всі необхідні документи, що вимагалися в запрошенні для участі у переговорній процедурі закупівлі. На підставі цих документів складено обґрунтування для закупівлі теплової енергії, а саме в постачальника Концерну «Міські теплові мережі»: Згідно з абз.2 ч.1 ст.1 Закону України «Про природні монополії» природна монополія - стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва ( у зв’язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляють суб’єкти природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами та послугами). У зв’язку з цим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Згідно з ч.1 постанови НКРЕКП «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 № 1268, реєстр суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, складає та веде НКРЕКП. Внесення до реєстру відомостей про таких суб’єктів відповідно до ліцензій, виданих обласними, Київською міською державною адміністрацією, здійснюють на підставі інформації, наданої до НКРЕКП обласними, Київською міською державною адміністрацією за формою, наведеною в додатку 2 до вказаного Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця. Відомості щодо суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщують щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http//www.nerc.gov.ua), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до АМКУ. Отже, з урахуванням інформації згідно з Реєстром суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, захоронення побутових відходів, що оприлюднений на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http//www.nerc.gov.ua), учасник є суб’єктом природної монополії. Крім цього, замовник планує здійснити закупівлю послуг з постачання гарячої води в учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення відповідних технологічних мереж замовника безпосередньо до мереж учасника та на підставі наявної умови затвердженого тарифу на послугу з постачання теплової енергії для Концерну «Міські теплові мережі» Постановою НКРЕКП від 30.11.2020р. №2253. На підставі вищевказаного технічна можливість отримувати послугу з постачання гарячої води від інших постачальників відсутня. Відповідно до ч. 1 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі – це процедура, яка використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів. Враховуючи вищевикладене, є нагальним, доцільним та обґрунтованим застосування переговорної процедури із закупівлі вищевказаних послуг.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2020 13:27
Оскарження наміру укласти договір: 27 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 Гкал
теплова енергія в обсязі 1200 гКал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69040, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Культурна 177а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

16 грудня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Концерн "Міські теплові мережі"
#32121458
Переможець 1 840 092,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 13:27

Документи

16 грудня 2020 13:27
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:25
Протокол.....pdf
16 грудня 2020 13:25
Повідомлення.....pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 13:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Концерн "Міські теплові мережі"
#32121458
1 840 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 грудня 2020 13:27
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:25
Протокол.....pdf
16 грудня 2020 13:25
Повідомлення.....pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 20:59
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 10:31
Д_у_до_Дог_85164171_від_17.11.2021.PDF зміни до договору
17 листопада 2021 10:30
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 11:46
Дод.угод._1......pdf зміни до договору
10 лютого 2021 11:36
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:03
дог 85164171 від 04.01.2021.PDF укладений
05 січня 2021 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл джерел фінансування Споживача
Номер договору про закупівлю: 85164171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 318 729,38 грн. (триста вісімнадцять тисяч сімсот двадцять дев'ять гривень 38 копійок), в т.ч. ПДВ 53 121,55 грн., (п'ятдесят три тисячi сто двадцять одна гривня 55 копійок): - за рахунок бюджетних коштів – 250 376,48 грн. (двісті п’ятдесят тисяч триста сімдесят шість гривень 48 копійок) в т.ч. ПДВ 41 729,40 грн. (сорок одна тисяча сімсот двадцять дев’ять гривень 40 копійок); - за рахунок власних надходжень – 68 352,90 грн. (шістдесят вісім тисяч триста п’ятдесят дві гривні 90 копійок) в т.ч. ПДВ 11 392,15 грн. (одинадцять тисяч триста дев’яносто дві гривні 15 копійок), та уклали дану Додаткову угоду про наступне: Змінити абзац 5 п.35 Договору та викласти його в наступній редакції: «Сума цього Договору становить 1 521 362,62 грн. (один мільйон п’ятсот двадцять одна тисяча триста шістдесят дві гривні 62 копійки), у тому числі ПДВ 253 560,45 грн., (двісті п'ятдесят три тисячi п’ятсот шістдесят гривень 45 копійок: - за рахунок бюджетних коштів – 1 449 623,52 грн. (один мільйон чотириста сорок дев’ять тисяч шістсот двадцять три гривні 52 копійки) в т.ч. ПДВ 241 603,93 грн. (двісті сорок одна тисяча шістсот три гривні 93 копійок); - за рахунок власних надходжень – 71 739,10 грн. (сімдесят одна тисяча сімсот тридцять дев’ять гривень 10 копійок) в т.ч. ПДВ 11 956,52 грн. (одинадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят шість гривень 52 копійки).» Змінити абзац 2 п.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «За цим договором виконавець зобов’язується надавати споживачеві послугу з постачання теплової енергії для потреб опалення (далі - послуга) у строк січень - грудень 2021р. теплову енергію у кількості 992,1447 Гкал, а споживач зобов’язується своєчасно та в повному обсязі оплачувати надану послугу в строки і на умовах, що визначені цим договором.»
Номер договору про закупівлю: 85164171
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 521 362,62
UAH (в тому числі ПДВ 253 560,44 UAH)