Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Збаразьке міське комунальне підприємство по благоустрою "Добробут" |
Код ЄДРПОУ: | 32807813 |
Місцезнаходження: | 47302, Україна , Тернопільська обл., м. Збараж, вул. Данила Галицького, 91 |
Контактна особа: |
Ірина Хлистун +380963837267 ira.dobr.zakup@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2020 12:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2021 12:50 |
Початок аукціону: | 12 січня 2021 15:21 |
Очікувана вартість: | 1 806 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 030,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 грудня 2020 08:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 грудня 2020 08:19 |
Тендерна документація.doc | |
17 грудня 2020 08:19 |
Проєкт договору ( поводження з побутовими відходами).docx |
17 грудня 2020 08:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 грудня 2020 08:19 |
Тендерна документація.doc
|
|||
17 грудня 2020 08:19 |
Проєкт договору ( поводження з побутовими відходами).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-21-000005 ● 2baaff5315664ee08d0157e118af87f7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 11:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2021 №5
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 21.01.2021 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-12-16-007772-c від 16.12.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-21 13:31:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-16-007772-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. Чому в тендерній документації не зазначено (відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону) кінцевий строк подання тендерних пропозицій та (відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками ?
2. Згідно пункту 6 розділу III тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Документальне підтвердження повинно включати, окрім іншого, копію Дозволу або Ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
При цьому, прошу вказати чому не відхилена пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Квартал – Л» у зв’язку з невиконанням вище вказаної вимоги тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-22 14:10:59
Відповідь
В тендерній документації дійсно не зазначена інформація, щодо контактних осіб та кінцевого строку подання тендерних пропозицій . Ці помилки допущенні технічно, ми обов’язково візьмемо до уваги ці зауваження в подальшій роботі. Проте хочу звернути Вашу увагу, що дана інформація є зазначена на майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу ( унікальний номер та дата оприлюднення UA-2020-12-16-007772-c від 16.12.2020) в розділі «Інформація про процедуру» та розділі «Контакти» .
Щодо другого зауваження: згідно статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» даний вид діяльності , а саме поводження ( збирання та перевезення) побутових відходів не потребує ліцензування. Враховуючи дану інформацію, а також критичну ситуацію з перевезенням твердих побутових відходів в місті Збараж уповноваженою особою Збаразького МКП ПОБ «Добробут» згідно протоколу №1 від 14.01.2021 року було прийняте рішення про визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Квартал – Л».
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку із виявленими порушення та неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель скасувати закупівлю унікальний номер та дата оприлюднення UA-2020-12-16-007772-c від 16.12.2020р. ДК 021:2015 код 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям ( ДК 021:2015 код 90512000-9 Послуги з перевезення сміття ).
2021-01-29 10:15:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
порушення усунуто
2021-02-02 17:19:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2021 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Квартал - Л" |
1 804 950,00
UAH з ПДВ
|
1 795 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Дочірнє підприємство "ЕкотернТранс" Приватного підприємства "Екотерн" |
1 806 000,00
UAH з ПДВ
|
1 796 970,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Квартал - Л" #41170579 |
Переможець |
1 795 920,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2021 09:54
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 29 січня 2021 10:08 |
Кінець періоду оскарження: | 09 лютого 2021 00:00 |
Дата відміни: | 09 лютого 2021 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку із виявленими порушеннями та неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
29 січня 2021 10:08
|
Електронний підпис |
29 січня 2021 10:07
|
Сканировать10003(1).PDF |