Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання 24 шт. шин зимових розміром 195/65 R15 91S, або аналог для ВГЗ Управління
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2020-12-16-004628-b c5b8c6e87aca4a9b92116c48ee8e9362
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клованич Володимир Іванович

+380312691343 vo-ka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління СБУ в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20001562
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Довженка, буд.№3
Контактна особа: Клованич Володимир Іванович
+380312691343
vo-ka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт
Придбання 24 шт. шин зимових розміром 195/65 R15 91S, або аналог для ВГЗ Управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, буд. №3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141760-5 — Шини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником безготівковим шляхом оплати після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року та при наявності бюджетних призначень на ці цілі. 4.2. Оплата здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника. 4.3. Замовник здійснює оплату поставки товару, зазначеного в Специфікації (Додаток 1 до Договору), протягом 7 (семи) банківських днів від дати підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

16 грудня 2020 23:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Канайло Микола Миколайович
#3001200150
Переможець 49 900,00
UAH
16 грудня 2020 23:24

Документи

16 грудня 2020 23:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:13
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 23:35
Договір 752.pdf укладений
16 грудня 2020 23:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 900,00
UAH