Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники та освітлювальна арматура (Світловий пучок (пучок фіброоптичного волокна) «Світло в руках» 150 волокон L-200 см для психологічного розвантаження осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних групах ЗДО №8
Очікувана вартість
13 560,00 UAH
UA-2020-12-16-003165-b d2c703b9ee994e1bbfef2740d53a862d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пантелеєва Галина Геннадіївна

+380484935714 galina1642@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Пантелеєва Галина Геннадіївна
+380484935714
galina1642@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Світловий пучок (пучок фіброоптичного волокна) «Світло в руках» 150 волокон L-200 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул.Перемоги,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться за фактом постачання Товару та після надання Постачальником видаткових накладних підписаних уповноваженими особами обох сторін по кожному закладу освіти окремо.Прийом товару по кожному закладу окремо підтверджується видатковою накладною про приймання товару. Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно видаткових накладних на пртязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

16 грудня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зубова Валентина Миколаївна
#2595800582
Переможець 13 560,00
UAH
16 грудня 2020 15:55

Документи

16 грудня 2020 15:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:25
Договір укладений
16 грудня 2020 15:58