Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доступу до онлайн-сервісів Медичної інформаційної системи (МІС), код згідно ДК021:2015-48810000-9 "Інформаційні системи"
Очікувана вартість
103 800,00 UAH
UA-2020-12-16-001907-a c943b5305cd242a98f40352c1d275a63
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Олена Володимирівна

380992817629 Kdoc67@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство " Центр Первинної медичної допомоги № 3 Харківського району"
Код ЄДРПОУ: 38008933
Місцезнаходження: 62495, Україна , Харківська обл., смт. Васищеве, Вулиця Зелена, б.36
Контактна особа: Колесник Олена Володимирівна
380992817629
Kdoc67@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 грудня 2020 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 22 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 12:00
Очікувана вартість: 103 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 519,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Послуги з доступу до онлайн-сервісів Медичної інформаційної системи (МІС), код згідно ДК021:2015-48810000-9 "Інформаційні системи"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62495, Україна, Харківська область, смт. Васищеве, Вулиця Зелена, б.36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за користування сервісами за відповідний місяць здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 5 банківських днів з дати підписання відповідного Акту. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 грудня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 10:57
Оголошення .docx
16 грудня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 11:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 грудня 2020 10:57
Оголошення .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медстар Солюшенс" 103 800,00
UAH
103 800,00
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медстар Солюшенс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медстар Солюшенс"
#36625942
Переможець 103 800,00
UAH
30 грудня 2020 09:33

Документи

30 грудня 2020 09:33
Електронний підпис
30 грудня 2020 09:30
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 грудня 2020 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медстар Солюшенс"
#36625942
103 800,00
UAH
Документи

Документи

30 грудня 2020 09:33
Електронний підпис
30 грудня 2020 09:30
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 08:38
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 10:34
дод.угода.pdf зміни до договору
26 січня 2021 10:32
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:03
Договір.pdf укладений
05 січня 2021 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви підприємства ; відповідно до рішення II сесії VIII скликання Безлюдівської селищної ради від 22.12.2020р. "Про прийняття зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківського району до комунальної власності територіальної громади с.Безлюдівка. В тексті Договору №1 від 05.01.2021р., а також в додатках до нього назву Комунальне некомерційне підприємство Харківської районно ради "Центр первинної медичної допомоги №3 Харківського району" замінити на: Комунальне некомерційне підприємство Безлюдівської селищної ради "Центр первинної мндичної допомоги №3 Харківського району"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 103 800,00
UAH