Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання експертних висновків щодо доступності будівель для маломобільних груп населення
Очікувана вартість
24 300,00 UAH
UA-2020-12-15-012629-c 228a12ad2f3e448e817d2fc4567abe5c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Терещенко

+380682999530 romandnepr2012@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899673
Місцезнаходження: 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4
Контактна особа: Роман Терещенко
+380682999530
romandnepr2012@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Послуги з надання експертних висновків щодо доступності будівель для маломобільних груп населення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з надання експертних висновків щодо доступності будівель для маломобільних груп населення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Тендерна документація

15 грудня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 15:43
Протокол ФОП Логуш.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛОГУШ ЮРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ
#2173800696
Переможець 24 300,00
UAH
15 грудня 2020 15:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 15:25
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:22
Додаткова угода 1 до договору 0112.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 15:50
Договір 0112.pdf укладений
15 грудня 2020 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 0112
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 26 лютого 2021
Сума оплати за договором: 24 300,00
UAH