Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ізяславської районної державної адміністрації Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 38072710 |
Місцезнаходження: | 30300, Україна , Хмельницька обл., Ізяслав, вулиця Подільська, 1 |
Контактна особа: |
Андрійчук Олена Олексіївна +380385241178 izyaslav-vo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 грудня 2020 11:23 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 грудня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата послуг проводиться до 20-го числа місяця, що настає за розрахунковим .згідно із п. 18 Правил надання послуг з централізованого опалення , постачання холодної та гарячої води та водовідведення, на підставі виставленого рахунку та акту виконаних робіт на протязі 5 робочих днів | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
15 грудня 2020 18:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-21-000026 ● f107ef9b4671429aa06cd34a3c3aa687
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 січня 2021 15:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.01.2021 № 14
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 21.01.2021 № 14
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
7. UA-2020-12-15-008113-b 15.12.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-22 11:18:44
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі пари, гарячої води та пов’язаної продукції (код 021:2015-093223000-9 - "Централізоване опалення") (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-15-008113-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 16.12.2020 № 297 прийнято рішення про намір укласти договір з КП «Ізяславтепломережа» та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.12.2020.
Враховуючи викладене, прошу надати інформацію, чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі з КП «Ізяславтепломережа»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-26 12:32:15
Договір укладено
Договір за №5 від 04.01.2021 року укладено. Однак у звязку з ліквідацією відділу освіти Ізясдавської РДА (розпорядження Ізяславської РДА Хмельницької області від 31.12.2020року №381/2020-р.) договір буде розірвано. Дана закупівля буде відмінена згідно п.1 частини 1 ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі", відсутність подальшої потреби в закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Комунальне підприємство «Ьяславтепломережа» #14152587 |
Переможець |
2 220 000,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 11:23
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 26 січня 2021 14:06 |
Кінець періоду оскарження: | 06 лютого 2021 00:00 |
Дата відміни: | 06 лютого 2021 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У звязку із відсутністю подальної потреби в закупівлі "код ДК 021:2015-09320000-8 - Пара, гаряча вода та повязана продукція", оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель №UA-2020-12-15-008113-b, відповідно до п. 1 частини 1 ст 32 ЗУ "Про публічні закупівлі" відмінити процедуру закупівлі - відкриті торги, так як відділ освіти Ізяславської РДА Хмельницької області ліквідовується |
26 січня 2021 14:06
|
Електронний підпис |
26 січня 2021 14:05
|
Рішення |