Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з ремонту офісної техніки (50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки))
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-12-15-005094-b 35a5f624fb9844bc843aa1fb171c7b98
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігольник Валентина Василівна

+380574622202 vv.igolnik@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чугуївської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04591400
Місцезнаходження: 63513, Україна , Харківська обл., Чугуївський район, селище міського типу Кочеток, вулиця Жовтнева, будинок 18
Контактна особа: Ігольник Валентина Василівна
+380574622202
vv.igolnik@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


відповідно до вимог чинного законодавства України та умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги з ремонту офісної техніки (50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63503, Україна, Харківська область, м. Чугуїв, вул. Червономанєжна 32/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

15 грудня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕРВІСНИЙ ТОРГІВЕЛЬНИЙ ЦЕНТР - ЩИТ" (ПП "СТЦ - ЩИТ")
#37283809
Переможець 10 000,00
UAH з ПДВ
15 грудня 2020 14:44

Документи

15 грудня 2020 14:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 14:50